Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pierdere putere motor VM injectie Bosch


Ignis
 Share

Recommended Posts

Salutare si Craciun Fericit!

Pentru ca problemele zilnice ne ocupa tot timpul, pentru placeri cum ar fi plimbarea cu batrana masina raman zilele de sarbatoare si ce sa vezi fix acum imi face probleme. Treaba sta asa - motor clasic 4 cilindri, 4 chiulase injectie Bosch mecanica. Masina mergea ok de vreun an am mers putin cu ea insa pornita din cand in cand, tinuta in garaj, ultima data acum vreo 4 luni lasata in garaj functionala dupa o iesire cu Retromobil. Motorina 3 sferturi de rezervor.

Problema este asa - porneste perfect merge perfect pana in momentul unde turbo incepea sa isi faca simtita prezenta si efectiv masina te impingea in scaune. Acum se plafoneaza, nu scoate fum, dar ajungi in treapta 3 si efectiv nu treci de 40-50km/h.

Am demontat filtrul de motorina, am verificat motorina ok vizual l-am scurs nimic deosebit nici macar apa. Am pus in rezervor motorina proaspata de 55 plin sa fie (sunt convins ca nu e de la combustibil). Pe loc motorul se tureaza insa la ture mari da din cand in cand niste valatuci de fum alb si evident nu merge rotund. Rateaza cate o aprindere pe cilindru sa zic, am mai vazut sa faca asa cate odata insa doar cand era mai rece. Acum e si cald afara si am testat si cu motorul la temp de regim.

Dati-mi o idee ce sa mai incerc pana ma duc pe Cutitu de argint la specialist.

Multumesc!

:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

Buna seara!Detin un Jeep compass 2007 2.0 crdi 4×4.Sunt f multumit de el.ca si masina ,dar de la un timp.imi creeaza ceva probleme.Dupa cele 2 furtune de la turbo schimbate,mai nou cand sunt la 140km /h la un moment dat imi taie puterea si o limiteaza la 100km/h.Dupa.o oprire a motorului,isi revine pt ceva timp si incepe din npu sa o limiteze.Practic am pedala.de acceleratie la.podea si ea scade la 100 la ora!S a aprin ceck in bord ,iar acum s a stins singur!Aveti idee ce ar putea fi si daca cunoaste careva un mecanic bun pt aceste masini in Bucuresti?Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Salutare si Craciun Fericit!

Pentru ca problemele zilnice ne ocupa tot timpul, pentru placeri cum ar fi plimbarea cu batrana masina raman zilele de sarbatoare si ce sa vezi fix acum imi face probleme. Treaba sta asa - motor clasic 4 cilindri, 4 chiulase injectie Bosch mecanica. Masina mergea ok de vreun an am mers putin cu ea insa pornita din cand in cand, tinuta in garaj, ultima data acum vreo 4 luni lasata in garaj functionala dupa o iesire cu Retromobil. Motorina 3 sferturi de rezervor.

Problema este asa - porneste perfect merge perfect pana in momentul unde turbo incepea sa isi faca simtita prezenta si efectiv masina te impingea in scaune. Acum se plafoneaza, nu scoate fum, dar ajungi in treapta 3 si efectiv nu treci de 40-50km/h.

Am demontat filtrul de motorina, am verificat motorina ok vizual l-am scurs nimic deosebit nici macar apa. Am pus in rezervor motorina proaspata de 55 plin sa fie (sunt convins ca nu e de la combustibil). Pe loc motorul se tureaza insa la ture mari da din cand in cand niste valatuci de fum alb si evident nu merge rotund. Rateaza cate o aprindere pe cilindru sa zic, am mai vazut sa faca asa cate odata insa doar cand era mai rece. Acum e si cald afara si am testat si cu motorul la temp de regim.

Dati-mi o idee ce sa mai incerc pana ma duc pe Cutitu de argint la specialist.

Multumesc!

 

Schimba motorina din rezervor! Am patit aceeasi chestie cu masina tinuta circa 9 luni pe dreapta!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Astazi am avut timp si am pus o canistra cu 2 furtunuri tur/retur direct pe pompa (la service pe Cutitu de argint), in canista motorina proaspata. Motorul mergea altfel se tura altfel (bine) deci pompa e ok.

Am inlocuit acum pe seara filtrul de motorina ca sa fiu sigur si vad maine ce zice. Daca tot asa face dau toata motorina jos si pun proaspata.

Edited by Ignis
:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

Am montat un filtru Delphi, ca abordare a traseului de filtrare si a conceptiei interne diferit de cel Mahle si simtitor mai ieftin. Masina rupe asfaltul la propriu, este o schimbare de la cer la pamant cu aceeasi motorina. Ca invatatura de minte - trebuie acordata atentie pentru lucruri simple initial, nu cum ma gandeam eu la saraca pompa care functioneaza perfect. Ma apuc sa tai filtrul vechi si revin cu poze sa vedem ce s-a intamplat acolo.
:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use