stanley Posted February 5, 2020 Share Posted February 5, 2020 Deschid un subiect , cred ca de interes. Montez un troliu SuperWinch 9500lbs SR (adica cablu sintetic), 27 kg in bara originala a unui Jimny nou. Dupa cum se stie, troliul vine cu cutia de relee fixata peste motor, legatura electrica intre motor si solenoid facandu-se prin lamele de cupru, aceasta in ideea ca montezi troliul complet pe bara metalica a masinii. Dar daca il montezi in bara originala, solenoidul trebuie desprins si se va monta in compartimentul motor (pe panoul separator), adica distanta pana la troliu va fi de cca 1,50m, maxim. Troliul vine doar cu doua cabluri de 25mmp, unul negru pentru legatura la borna - a bateriei si unul rosu pentru legatura la borna + a bateriei. Montand solenoidul la distanta, conform schemei electrice din instructiuni trebuie venit cu un fascicul de 3 cabluri intre solenoid si motor. In schema se prevad cabluri tip AVG 2, adica 35mmp, dar cum scriam, cele doua tronsoane de cablu din dotare sunt de 25mmp ! Ce parere aveti, ne urmand a face chiar offroad extrem in care s-ar face trolieri lungi, are sens sa se configureze sistemul cu cabluri de 35mmp conform schemei, sau merge si cu cabluri de 25mmp.. Cutia solenoidului fiind cam mica, lucrarea s-ar face mai lejer cu 25mmp. Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts