Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Rugina sasiu


GEH
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor,

Recent am achiziționat un pajero mk2 lwb motor 2.5 ,an'93 .inainte de al cumpara l-am verificat de rugina vizual pe la sasiu si arata bine ,după ce l-am adus acasa m am uitat mai bine pe dedesubt si surpriza : doua bare ce aparțin de sasiu ( am atasat poza informativa ) sunt aproape putrede pe capete ,la îmbinarea cu sasiul . Cer ajutorul celor cu experienta , cum se poate remedia problema? Trebuie demontarea caroseria ? Ce se poate intampla daca se rup acele bare? Ce denumirea au acele bare si care este utilitatea lor ?

 

Multumesc!20200422_195616.jpg.76bcf743e04cefe3637142b28e523970.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Da, cel mai bine ar fi sa dai jos caroseria pentru a putea evalua complet starea sasiului, dar si pentru a se putea lucra la el.

Si daca tot il desparti de caroserie, asa cum e cel din poza ta, ar fi bine sa-i faci o reconditionare totala cu sablare, zincare, vopsire electrostatica sau in baie, etc

Link to comment
Share on other sites

Salut, dacă nu ai chef de lucrări complexe cum zice Astral, măsoară diametrul interior de la țeavă... cumpără țeavă la diametru ( dacă e nevoie o mai strunjesti)... o bagi pe interior și îi dai sudură la capete. Prinderile rezervorului dacă nu se mai țin în teava veche.. le tai și sudezi pe țeava noua.

Recomandat este ca teava noua sa fie țeavă trasa ( de gaze) nu țeavă sudata.

Spor.

vitara - an 1995 - motor1.6L - 16V cutie automata - de padure

toyoya rav 4 - an 2005 - motor d4d - cutie manuala - de strada

SE FURA IN DRACI....DAR NIMIC NU LIPSESTE...TOTUL SE FACE REPEDE...DAR NIMIC NU-I GATA

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use