GEH Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Salutare tuturor, Recent am achiziționat un pajero mk2 lwb motor 2.5 ,an'93 .inainte de al cumpara l-am verificat de rugina vizual pe la sasiu si arata bine ,după ce l-am adus acasa m am uitat mai bine pe dedesubt si surpriza : doua bare ce aparțin de sasiu ( am atasat poza informativa ) sunt aproape putrede pe capete ,la îmbinarea cu sasiul . Cer ajutorul celor cu experienta , cum se poate remedia problema? Trebuie demontarea caroseria ? Ce se poate intampla daca se rup acele bare? Ce denumirea au acele bare si care este utilitatea lor ? Multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Da, cel mai bine ar fi sa dai jos caroseria pentru a putea evalua complet starea sasiului, dar si pentru a se putea lucra la el. Si daca tot il desparti de caroserie, asa cum e cel din poza ta, ar fi bine sa-i faci o reconditionare totala cu sablare, zincare, vopsire electrostatica sau in baie, etc REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy crocodilu Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 Salut, dacă nu ai chef de lucrări complexe cum zice Astral, măsoară diametrul interior de la țeavă... cumpără țeavă la diametru ( dacă e nevoie o mai strunjesti)... o bagi pe interior și îi dai sudură la capete. Prinderile rezervorului dacă nu se mai țin în teava veche.. le tai și sudezi pe țeava noua. Recomandat este ca teava noua sa fie țeavă trasa ( de gaze) nu țeavă sudata. Spor. vitara - an 1995 - motor1.6L - 16V cutie automata - de padure toyoya rav 4 - an 2005 - motor d4d - cutie manuala - de strada SE FURA IN DRACI....DAR NIMIC NU LIPSESTE...TOTUL SE FACE REPEDE...DAR NIMIC NU-I GATA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts