Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Diff dana 30 hydra lock jeep gc wg


ivanx
 Share

Recommended Posts

Buna ziua!

Am desfacut total acest diferential fata de la jeep grand cherokee 2004 quadra drive, diferential LSD viscos, numit si hydra lock, montat pe punte Dana 30.

Daca ma poate ajuta cineva sa inteleg ce lipseste de la el , in ideea ca a mai umblat cineva inainte.

Din cite se vede pe foto 1, lipseste o piesa de legatura intre pinionul spider (1) si discurile de frictiune (2), anume o piesa ce intra in acest lacas (3) Aceasta piesa ar trebui sa blocheze jumate din discuri pe pinion, cealalta jumate fiind blocate pe hub.

Multumesc mult pt orice ajutor real!

 

 

20200609_182437.thumb.jpg.a752085c0a88c5a03e48155bc9bd7b64.jpg20200609_172226.thumb.jpg.ad5b22f9c9c177f305b6d05940e8f629.jpg20200609_150812.thumb.jpg.dad97cdf24b902f8aa1459e048450529.jpg

20200609_144902.thumb.jpg.ead0e2268504960a6608d32b882cb51d.jpg

Edited by ivanx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, clar ca a fost lucrat acolo in trecut si au facut o carpeala sa nu mai blocheze. Urat din partea mecanicilor din trecut.

 

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Nu a facut nimeni cirpeala. Am desfacut 2 pina acum si la fel! Nu cred ca a intrat Dorel in amindoua!

Mai degraba e o greseala de fabricatie, tinind seama ca nici nu se gasesc de cumparat numai discurile, ci tot grupul! Asta ca sa nu vezi ce kkt au pus in el...

Link to comment
Share on other sites

Daca am chef si timp o sa il desfac al meu, sa vedem ce gasesc. La al tau se vede ca au fost barbieriti dintii care trebuie sa cupleze pe pinionul central. Nu raman asa bavuri dupa o prelucrare "de fabrica".

 

Iar dupa dungile radiale pare ca ar fi fost material de frictiune, dar s-a uzat. Vorbim de masini de imediat 20 de ani, cu 200.000km+, trecute prin multi mecanici, sansele sa fie uzate complet ambreiajele sunt mari in opinia mea.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Fabrica probabil nu s-a asteptat sa tina cineva atat de mult masinile astea :D

 

Vorbeste cu Atix Racing, fac si ambreiaje umede, poate te pot ajuta cu niste ambreiaje.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revin cu o solutie la problema.

Dupa ce am cautat sa cumpar piesa defecta fara succes(nu se fabrica), apoi am cautat unul nou, doar sa constat ca pt raportul 3.56: 1 nu face nici un producator, am cautat prin dezmembrari fara succes ( apoi cum sa ii faci proba la unul din dezmembrari?), am gasit un atelier mecanic unde am confectionat o piesa de legatura.

Acum discurile prind pinionul pe toata circumferinta lui, diminuind fortele de torsiune. Singura problema vizibila e ca nu mai are asa mult loc pt fluxul de ulei. Dar asta se va vedea in timp.

Cred ca sunt singurul cu un LSD fata functionabil la masina asta acum :)

PS Nu am gasit pe nimeni pina acum care sa stie cum functioneaza aceste LSD-uri, asa ca sper ca informatia sa fie de un real ajutor.

Edited by ivanx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use