Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inlaturare bena


albinaru
 Share

Recommended Posts

Normal e prinsa de caroserie in suruburi cu piulita, deci nu e complicat. Atentie ca este destul de grea la ridicat, trebuie sa te mai ajute cineva sa o ridici.

Stima

"Good goods are never cheap / Cheap goods are never good"
Link to comment
Share on other sites

De fapt voiam sa ajung la spatiul dintre rezervor si longeron unde este o conducta de frana perforata.

 

Mutumesc de raspuns.

 

Teoretic, stiu ce ar trebbui sa fac . Ma gandeam ca stie cineva ceva aspecte practice ale spetei din topic :suruburile au pas marunt? Se desfac usor? Sunt torx uri? ca la Rangerul american? Ce se intampla cu instalatia electrica? Doua persoane zdravene pot ridica bena? Nu gasesc nimic pe youtube...

Ma gandesc si la demontatul rezervorului, nu stiu cat ma lasa furtunul si cablajele sa-l indepartez de sasiu...

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am gasit un tutorial despre un Ranger 2001 american. Nu stiu daca se potriveste fix la versiunea ta dar poti sa iti faci o idee cum si in ce ordine decurg operatiunile de demontare a benei.

Stima,

 

"Good goods are never cheap / Cheap goods are never good"
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
In final, am dat cardanul jos, am desfacut rezervorul, am inlaturat conductele vechi si le am instalat pe cele noi. O zi de lucru, in garaj, dis de dimineata pana seara tarziu.
Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use