Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pareri Pathfinder soft offroad


costinell
 Share

Recommended Posts

Stiu ca-s masini care ajung la muulti km intretinute. deci motorul tine.

Stiu ca buba lor f comuna si blamata este cumva la distributia pe lant subdimensionata iar LUIGI (nissan4x4.ro) avea ceva chit de distributie cu lant dublu....rezolvare de problema cunoscuta pentru totdeauna. buba doi cu senzorii ce se aprind este chestie asumata -toate fac asa- :))

Cand cumperi sa ai minim banii de distributie~1000 E, de schimbat ulei in automata si diverse rahatisuri.....inca 1000.

 

In rest, frumoasa masina,foarte comoda si cam ieftina,fix din cauza ca toti fug :))) de senzori si distributia aceea. dar dupa investia mentionata , daca iei o masina buna, vei avea ceva misto la pret comparativ cu concurenta.....Stai linistit,la anii aia si Mitsu si Toy au diverse puncte sensibile iar costurile sunt comparabile....daica aia minim 2000 tot va trebui sa-i ai.

diferenta o face doar forma si afinitatea ta catre o marca....

 

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai bine, in functie de distanta ta fata de Bucuresti, este sa-i dai un tel lui Luigi- nissan4x4.ro asa te lamuresti si stii de la sursa de intretiere+piese la ce sa fii atent.

Nu am avut , dar am studiat situatia aproape un an. Eu am ajuns la un L200 +2010, cu superselect si automat . E

ste si mai mare si face fix ce aveam eu nevoie.....

 

La Pathfinder, Pajero si Toy120 am renuntat din cauza ca-s mari dar tot nu aveau suficient spatiu cat si pentru ce doream eu......

 

 

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

eu as merge pe masina cu bena sau daca nu LC . 2 punti independente sunt foarte mult pentru o masina care merge si prin padure.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Eu am transformat L 200 in masina de iesiri ,cu autonomie de 3-4 zile - cu clima, piele si moft-doi dulti si 2 copii. Cort peste cabina si in spate hardtop,cu frigider, bazin apa, panou solar,si o organizare destul de fericita as spune, unde nu mai schimb nimic, doar poate sa adaug......ceva pe partea de electrica DC-DC pt o baterie mai mare.

 

Am cautat si stabilit nevoi peste 6 luni si dupa probe si incercari de masini la vanzare pe o raza de 300km de Bucuresti am ajuns la L200.

 

Dupa asta, am cautat 8 luni un L 200 cu km reali, si ultra nisat fix cum am crezut eu ca-i mai bine- superselect, automat, BLOCANT ,bena lunga , E4 (E5 am inteles ca are niste extra senzori si DPF si isi face regenerari nasoale) si 180Cp din 2010-2015.....am gasit unul si cu chit de Rally Art 208 CP originali, plus chit de doua baterii originale 140ah.....

 

DAR.... am renuntat la blocant pt ca, fiind echipare premium,nu se monteaza blocant ca la cele muncitoresti.Are ASC in schimb.

As putea spune ca-s norocos....si acum dupa cateva luni si mii de km sunt incantat de achizitie.

 

In tema de mai sus, distributie, revizie cutie, schimb ulei punti, transfer, motor ,lichid frana, lichid servo----au sarit de cei 2000E mentionati ca investitie obligatorie la o masina cu carte service tinuta la reprezentanta....

9eec8a26c1da86c23fc0b9f0d0a72e87.jpg.5b8e06e20b5fa574f6eb5f9ed272b86f.jpg

  • Like 2

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use