Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

L322 nu comunica cu modulele


crss1

Postări Recomandate

Salutare,am urmatoarea problema,Am un L322 td6 la care am incercat sa fac diagnoza.Cateva testere incercate si ele vad doar motorul si cutia,in rest nimic. Ma intereseaza sa accesez Eas-ul in primul rand.Am incercat si un alt calculator de suspensie si tot nu il vede.Curent primeste,insa nu poate fi accesat. E posibil din cauza unui sistem android aftermarket sa fie bruiat cumva can bus ul? Niciun tester nu vede nimic in afara de motor. Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,chiar si cu unul dedicat.Plus cu altele care la alt l322 se conecteaza la mai toate modulele.Tin minte ca odata demult,am citit pe undeva din intamplare ca un radio aftermarket ar putea afecta comunicarea.Mufa obd verificata si arata in ordine. Hmmm...Marea problema este ca a ramas cu eroarea suspension inactive si a ramas blocata pe standard(macar asta e nu asa grav) Am incercat stergerea cu senzorii de la volan ,dar nu functioneaza,eroarea e hard Editat de crss1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cu ECU motor si cutie comunica pe un link si pt celelalte module are alt link deci trebuie verificata continuitatea pe pinul 8 , se intampla des ca in mufa sa fie slabit pinul si sa nu faca contact cu mufa testerului dar poate fi si o intrerupere pe circuit pana la punctul de unde se spliteaza semnalul. Daca aveai profilul complet stiam ce schema sa iti atasez asa merg la ghiceala dar circuitul ala ar trebui sa fie cam la fel la toate, ce e scris cu rosu in semnatura mea nu e degeaba. Vezi schema "diagnostic socket". Din pacate acel punct X183 nu apare in documente unde ar fi dar ajunge sa verifici continuitatea intre mufa OBD si modulul de suspensie

 

Range Rover L322 MY02 - Electrical Circuit Diagrams (LRL0499ENX).pdf

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cu ECU motor si cutie comunica pe un link si pt celelalte module are alt link deci trebuie verificata continuitatea pe pinul 8 , se intampla des ca in mufa sa fie slabit pinul si sa nu faca contact cu mufa testerului dar poate fi si o intrerupere pe circuit pana la punctul de unde se spliteaza semnalul. Daca aveai profilul complet stiam ce schema sa iti atasez asa merg la ghiceala dar circuitul ala ar trebui sa fie cam la fel la toate, ce e scris cu rosu in semnatura mea nu e degeaba. Vezi schema "diagnostic socket". Din pacate acel punct X183 nu apare in documente unde ar fi dar ajunge sa verifici continuitatea intre mufa OBD si modulul de suspensie

 

[ATTACH]n1312083[/ATTACH]

 

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te cu lupa si lanterna in pinul 8 al mufei masinii sa fie clar ca nu e impins inauntru, indoit sau slabit, eventual misca de firul ala in timp ce e testerul conectat

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Azi am fost la electrician.am controlat pinul 8 al mufei si continuitatea firelor si nu sunt probleme pe partea asta.Din cate se pare,ceasurile pot fi de vina.Mi s-a explicat in modul urmator,in ceasuri exista un gateway pt partea de comunicare cu restul de module ale masinii,in afara de motor si cutie care sunt separate.L-am sunat pe fostul propietar si mi-a confirmat ca ceasurile sunt schimbate,sunt de model englezesc dar cu folia pt Kilometri aplicata.Acum nu stiu ce modificari a mai facut pe la ceasuri.Pasul urmator ar fi sa cumpar alteceasuri si sa vedem mai departe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, totusi din ce an e masina ? ar fi bine sa completezi in profil

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in cazul asta e valabila teoria cu modulul IKE/KOMBI care se afla in IP(instrument pack) deci nu ''ceasurile" afecteaza diagnoza ci daca a fost schimbat tot modulul cu instrumente.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Problema a fost rezolvata,pot sa comunic si pe celalalt link cu restul modulelor. Fostul propietar a montat faruri de facelit,iar firul de diagnoza la unit cu un alt fir acolo la mufa din far.Dupa ce l-am descfacut,nepotrivindu se la culoare cu cel inadit,am putut accesa toate modulele.Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare