Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Recomandare 4x4 permanent, 50-50 %


bogdan.sb
 Share

Recommended Posts

Salutare, de ceva timp ma racaie daca sa schimb sau nu masina.

Am un Mitsu Outlander 1, ~~ 120 000 km reali

 

Daca ma hotarasc sa o schimb, vreau un SUV, 4x4 permanent, 50-50 %, fara controlul tractiuni asistat de 100 de computere, preferabil benzina, sub 2500 cmc, mai maricel (macar 4,5 m lungime) si nu foarte vechi (probabil mai nou de 2010).

Aveti sugestii? Mai exista asa ceva? Eu tot ce am vazut, parca sunt niste computere cu roti, ceea ce nu imi place.

A nu se intelege ca am ceva impotriva computerelor, din contra. Dar, consider ca locul lor este pe birou, nu pe sosele ...

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pai deja ai exclus 90% din masinile mai moderne cand ai zis ca vrei fara calculatoare :)

Poate ar fi mai util sa ne zici la ce vrei sa folosesti masina. Preponderent asfalt sau mai mult offroad?

 

Cat de mare vrei masina? Outlander e deja o clasa peste vitara/rav4/duster/etc.

 

Grand Vitara poate?

Link to comment
Share on other sites

Sunt niste incompatibiltati acolo 4x4 permanent 50%-50% fara electronica nu exista la anii aia. Iar motor sub 2500 si benzina cu taraba mare iar nu exista.

 

Subaru este mai mic sau la fel ca outlandrul pe care-l ai.

Mitsu are un 4x4 elegant cu ASC si superselect pe pajero, la mai multi bani si cu motoare mari, dar gasesti utilitara...daca vrei doar taxe mici. daca vrei taxe si consum, nu gasesti asa ceva nicaieri.electronica iar este prezenta.

Toyota 120 are motor mare , sub 2010, si rar utilitara cu 4-5 locuri....

Dusterul are tot ce vrei dar nu-i nici mare nici nume...

 

deci greu, foarte greu de punctat.... de ce ai schimba masina de acum? pe ce considerente? concluzia mea-i aceeasi ca si apna acum- macar un duster noutz (ieftin,consum, taxe, suficient de 4x4) si o masina de orassunt necesare. Dusterul il schimbicu ce vrei tu, dupabuget si ce vrei sa faci cu el, icepand cu Toy 70, patrol, si termini cu bugy....

minimul pt cele doua daca nu esti mofturos si fitos ar fi cam 6500-7000 E(un duster si o masina de oras de 1000-1500 E cu e 4-5 ambele ci taxe de 300 lei) .....maximul ,doar contul tau il stie.

 

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Ar exista una, dar nu se incadreaza la lungime, decat cu fum cu tot: Lada Niva! :grin: (se vand si la noi incepand de pe la 8500 euro fara TVA). Dar nu stiu daca merita ca si masina principala.
Link to comment
Share on other sites

Da, am uitat sa specific pentru ce ...

In mare parte pentru oras / sosea, dar si un forestier din cand in cand. Cu toate acestea, tin mult la 4x4 permanent, 50-50 %. Te ajuta in situatii mai naspa, fara sa ai nevoie de electronica - pasarica din capul meu (sau stolul ... :wink: )

Am cautat mult si nu am gasit. Ma gandeam ca poate am scapat o varianta ... La Subaru m-am mai uitat si eu. Lada este prea bruta, Dacia ... nu e 4x4 veritabil ...

As fi vrut sa schimb ptr un an mai nou, un euro mai nou (din motive de ecologie).

Nu vreau motor mare pentru impozit si naiba stie ce taxe o sa mai inventeze (M)UE. Consumul ... nu sunt genul care sa vrea sa mearga masina cu 0,1 l / 1000 km.

Pentru off, am avut un Daihatsu Feroza pe care l-am pregatit destul de bine, am facut tere frumoase cu el, dar l-a vandut. Am schimbat orasul, nu mai locuiesc la curte, asa ca era greu de intretinut o masina off in fata blocului, cand nici nu ai loc de parcare si o lasi pe unde apuci ("multumim" din suflet catorva primari) ...

E drept, Mtsu are 120000 reali (facuti de mine) si arata si functioneaza foarte bine. Pana la urma, cred ca renunt la a o vinde si ma apuc de facut mici "imbunatatiri" (atat cat se poate la bloc) la ea. Am inceput de ieri cu niste becuri. Am deschis si un topic pe subiect https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...su-outlander-1 :wink:

Este (era) doar o idee "de iarna" si de "covid" de la prea mult stat in casa :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Niva-i buna din fabrica nu-i trebuie imbunatatiri :) dar, daca totusi, vrei sa fie in top, trebuie sa-i pui blocant spate fata (central are de fabrica) , ii pui niste portale de 12cm, un kit de inaltare de 75mm, eventual si o alta axa, deja le dai fum la patroale si la alte rubicoane :)

Nu uita ca o niva buna, cu ac, geamuri electrice, serodirectie, incepe de pe la 3500 euro, mai bagi inca 5000 euro, ti-ai facut racheta ! Daca vrei sa vezi ce poate una cu un sofer sarit de pe fix, te astept la o tura :))

 

Link to comment
Share on other sites

Niva-i buna din fabrica nu-i trebuie imbunatatiri :) dar, daca totusi, vrei sa fie in top, trebuie sa-i pui blocant spate fata (central are de fabrica) , ii pui niste portale de 12cm, un kit de inaltare de 75mm, eventual si o alta axa, deja le dai fum la patroale si la alte rubicoane :)

Nu uita ca o niva buna, cu ac, geamuri electrice, serodirectie, incepe de pe la 3500 euro, mai bagi inca 5000 euro, ti-ai facut racheta ! Daca vrei sa vezi ce poate una cu un sofer sarit de pe fix, te astept la o tura :))

Multumesc de sfat, dar vreau un SUV care sa indeplineasca cerintele din postul initial, nu o masina de offroad. Nu ma vad mergand cu o Lada pe autostrazile Europei :ha:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use