ACMT31 Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 Buna ziua, am o situatie mai ciudata la masina, o am de 3 ani si de cateva saptamani imi apare in bord semnul cu bateria si semnul exclamarii. Am crezut ca alternatorul nu mai incarca initial ca sa dus, am pus aparatul de masura si am 15.2Vcc. Deci baga peste limita normala . Teoretic sa dus blocul releul de incarcare care nu se gaseste de comandat separat. Am comandat 2 Alternatoare din locuri diferite Second hand. dar arata foaret bine abele. Amm dus alternatoarele sa le testez pe stand de probe si baga tot asa 15,1V 15,2V. Cred ca e o coincidenta mult prea mare ca toate 3 alternatoare sa aibe acelasi defect. Alternatorul e unul mai rar folosit la masinile europene Mitsubishi 23100-JG71A, A3TJ2481, 12V 150A cu mufa cu 3 pini . Exista posibilitatea sa mai fie un releu sau ceva care sa comande releul de incarcare al alternatorului..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts