petreanv Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 (edited) Salutare colegi, Am o problema cu un Suzuki Vitara 2.0 HDI (diesel), din 2002. De 2 zile motorul masinii nu mai merge rotund si azi dimineata mi-a aparut in bord martorul check engine si nu pot sa turez mai mult de 2500rpm, totodata atunci cand accelerez imi iese fum alb. M-am gandit ca este problema debitmetrului de aer, am scos mufa, dar motorul la fel functioneaza si cu mufa scoasa si cu ea pusa. Am pus testerul si am 3 erori: P1627 -ECU defect, semnal de la senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie; P0102-Circuit debitmetru intrare joasa si P0221-Problema interval/performanta circuit B senzor/intrerupator pozitie acceleratie/pedala. Daca va rog sa imi dati sugestii ce ar fi de facut mai departe avand aceste erori si aceste simptome. Va multumesc anticipat! Edited January 8, 2021 by petreanv Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted January 9, 2021 Share Posted January 9, 2021 Pina sa inlocuiesti ECU, eu as lasa-o citeva minute cu borna scoasa, as mai scoate si verifica mufele de la ecu si vericfica si cablajele.respective , de la debitmetru, si ceilalti senzori. Am avut o situatie asemanatoare cu un Yaris diesel.A venit la mine pentru ambreiaj si revizie, si pe urma nu ma mai intelegeam cu ea.lipsa putere, se aprindea check engine-ul aiurea.etc.dupa ce am demontat tot ce mi-a trecut prin cap, inclusiv rezervor si toata alimentarea, am descoperit ca, din cauza virstei, firele de la senzourl de apa de la filtrul de motorina, faceau contact intre ele la intrarea in senzor.Crapase camasa din plastic, de la virsta, km si numarul de filtre schimbate.Asa ca inainte sa inlocuiesti ECU, verifica partea de cablaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MargoTh Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 Petreanv, ai descoperi problema?! La mine aparea cand o lasam pornita la relanti sau mergeam subturat...si nu ma lasa peste 2500 turatie. Daca mergeam in forta, nu se mai aprindea "check engine"! Am schimbat cablu de ambreiaj si a de a doua zi nu mai porneste. Nu stiu ce ar putea fi. A dereglat cv mecanicul?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts