Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

info masini de vanzare de pe net


tca67
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Vezi ca aproape toate variantele 460 sunt extrem de lesinate. Motorizarile 240 si 300GD sunt foarte slabe. Motorizarile 230/280 benzina sunt mai "sprintene" dar consuma mai mult. Nu iti fa griji pentru ca probabil ca au expirat anunturile. Nu se vand asa de repede G-urile.

 

Trebuie sa fii atent la rugina in principiu, asta e boala lor.Praguri/usi/colturile spate si cam toata partea de jos. Cele din poze arata foarte bine, trebuie sa fii atent sa nu fie vopsite peste rugina, sa ai surpriza peste 6 luni.

 

Motoarele sunt fara moarte, daca le dai ulei bun. Blocantii ii testezi usor. Puntea fata e mai slaba, crapa capetele de planetare daca le dai stress prea mult.

 

In rest nu stiu ce sa mai iti spun. Ar trebui sa te dai cu unul mai multi km, pentru ca nu sunt pe placul tuturor. Sunt cele mai rudimentare masini cu care m-am dat si nu sunt neaparat confortabile la drum lung.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi ,am vazut un 300GD din '82 ,caroseria este ok.,M-ar interesa mai mult pentru drumuri ce urca in munte , offroad mediu , nu ma intereseaza pentru viteza.Crezi ca ar fi suficienta puterea lui ?
Link to comment
Share on other sites

Pe dealuri se comporta foarte bine. La drum lung e galagios si cu greu depasesti alte masini. Cutiile sunt de regula scurte si eu la cutia automata am la 100 kmh deja in jur de 3500 rpm. Sa nu mai mentionez ca pentru a ajunge la 100 kmh ai nevoie de vreo 2 minute(si asta la vale). Partea buna e ca nu au moarte motoarele astea. Nu recomand motorul de 2.4 nicicum, e moartea pasiunii.

 

Partea buna e ca il poti repara singur. Odata ce i-ai pus la punct puntile si transmisia, nu are ce sa se strice prea mult la el.

 

Bineinteles ca mai are si alte bube:

- Sistemul de vacuum e problema, furtunele imbatranesc dupa atata vreme si nu mai merge inchiderea centralizata.

- Turometrele au boala si nu mai functioneaza corect dupa atata vreme, se usca condensatorii din ele.

- Tabloul de sigurante nu mai face bine contact, se incalzeste si arde mai repede sigurantele.

- balamalele fac joc si e o mare bataie de cap sa le repari

 

+ multe altele

 

Oricum, la o masina din 82, te poti astepta la multe surprize.

Dupa cum spuneam, e musai sa verifici blocantii si implicit puntile. Cuplezi 4x4 si pe rand cuplezi blocantii. Puntea fata e problema, dupa cum am scris si mai sus.

 

Totul se repara, cu exceptia ruginei. Daca tabla e sanatoasa, poti sa te legi la cap cu una.

 

Masina are farmecul ei, asta trebuie sa recunosc :)

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sunt interesat și eu de un G Klass. Acum am un J70 din 87, motor de 2.4 și îmi place, dar este cam puturoasa. A facut cineva tranziția de la Toyota la Mercedes? Merita 5, 6000 euro in plus G Klass? Nu merg pe asfalt, doar pe drumuri de tara și off road, pe distante scurte. Drumurile sunt pline de noroi și sleauri când ploua, iar iarna nu se deszapezeste drumul abrupt și cu mult curbe, drum de munte in Apuseni de aproximativ 5 km. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, maxian paul said:

Merită și G clasa dar și toyotei tale poți încerca să modifici pompa de injecție și să montezi o turbina ceva mai performantă. Vezi prețul pieselor de schimb, la G poate fi mai scumpe.

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use