Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Antigel in turbina!?!? Pajero Sport


dbo01
 Share

Recommended Posts

Buna seara,

 

Am un Pajero Sport, 2006, 2.5, 115 cai si de cand am cumparat masina am o problema si nu ii dau de cap. Cateodata, cel mai mult in treapta 2 si 3, dupa 3000 rpm se plafoneaza si trage greu, nu apare nici un bec pe bord, nici o eroare nicaieri. Pana acum am schimbat toti senzorii/valvele/furtune de vacum, etc, am anulat egr sa probez daca e vreo diferenta, am reconditionat si pompa de injectie(6700ron la expert diesel), am verificat injectoare, tot, si degeaba. Masina nu scoate fum, nu pornea greu, nu consuma ulei, doar ocazional nu trage cum trebuie peste 3000 de ture.

 

A mai ramas doar turbina si azi am fost cu ea sa o verific si cand au dat o jos baietii de la service( un service specializat pe turbo), mi au spus ca turbina nu are probleme si e ok, dar au gasit antigel in geometrie si probabil de aceea cand se incinge antigelul acela agata geometria sau chiar o blocheaza, pt ca are densitate mare.

 

Intrebarea mea e, a mai patit cineva asa ceva? Are cineva habar cum a ajuns acel antigel acolo? In conditiile in care masina nu se incinge si am chinuit o destul de rau in teren, nu scade nivelul la antigel sau ulei?

 

Orice raspuns/idee/gand e binevenit.

 

Mentionez ca masina are doar 170.000km, reali 100%, asta stiu cu siguranta.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use