soferman Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 Dupa lungi cautari de Range Rover am ajuns sa-mi cumpar Mercedes GL. Dupa ce am stat in dubii daca sa achizitionez un Range Rovers Sport sau un Discovery 5 am decis ca niciuna dintre ele nu ma satisface din punct de vedere al confortului si am inceput sa ma orientez spre alte marci, asa am ajuns la Mercedes GL, la trecerea spre GLS. Nu o sa o compar cu Range Rover-ul avut sau cu modelul nou, sunt dou amasini total diferite fiecare dintre ele oferind avantaje si dezavantaje. Ce imi place: - este foarte silentioasa - are 7 locuri sau un portbagaj imens - sisteme de siguranta si 11 airbag-uri Ce nu-mi place - in toata linistea mai auzi cate un scartait de plastic - partea de jos a portierelor nu este imbracata in piele - suspensia se simte mai rigida cu jante de 21'' comparativ cu Range Rover cu jante de 22'' - nu are ventilatie in scaunele din rand 2 - nu are suport lombar reglabil in randul 2 de scaune Masina este dotata cam cu tot ce se poate pune pe ea: - soft close - incalzire/racire/masaj in scaunele fata - clima pe 3 zone - scaune rabatabile electric - plafon panormaic - alcatntara pe plafon - pachet Designo - Pachet AMG - lista de optiuni este lunga dar cele mai importante cam acestea sunt. Motor 3 litri si 258 CP http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted August 18, 2021 Author Share Posted August 18, 2021 Dupa aproape 4000 Km de la achizitie pot spune urmatoarele: Consumul mediu este de 8%, la mers lejer (100 Km/h) consuma aproximativ 7%. Plasticile din interior uneori scartaie (cotiera, usi, scaune etc) Harman Kardon nu se aude la fel de clar ca in Range Rover, o boxa pe spate are un gajait la inalte, Trebuie inspectata dar inseamna sa desfac jumatate de portbagaj sa ajung la ea. Stabila in curbe si silentioasa chiar si la viteze de peste 180 Km/h, trebuie sa fac o inspectie la roti ca am observat ca dintr-o data a inceput sa aiba o vibratie in caroserie. posibi sa fie de la anvelopa sau ....janta. Masajul este ok, era ideal daca avea si la sezut Ventilatia in scaune este diferita de cea de pe Range Rover deoarece aici nu impinge aerul prin perforatii ci il trage, nu stiu sa spun care mi se pare mai eficienta. Suspensia este rigida la denivelari mici, crapaturi in asfalt sau gropi mici, se simte dura si nu se aude infundat cand treci peste ele. O sa fac o verificare la brate si bucse sa vad daca totul este ok. Sistemele de siguranta: - franare de urgenta - nu stiu daca franeaza singura, nu am curajul sa verific - asistenta oboseala- nu stiu dupa ce altgoritmi lucreaza dar m-a atentionat la un drum de 10 ore - pastrare banda - la banda discontinua doar vibreaza volanul, la cea continua o redreseaza prin franare. Mi-ar fi placut sa tina banda, cred ca aceasta optiune a fost introdusa incepand cu 2016. - asistenta unghi mort - isi face treaba ok atat vixual cat si acustic, la range Rover aveam doar vizual. - Camerele 360: foarte bune, cu multe unghiuri de vizualizare (masina vazuta de sus, roti fata, roti spate, ghidare carlig remorcare, bara fata, bara spate) din pacate rezolutia este una slaba http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted August 29, 2021 Author Share Posted August 29, 2021 In acest weekend am fost o tura la mare si media de consum pe 450 Km a fost de 10.3 L%, autostrada mers 130 - 140 km/h si putin prin oras. Ca sa fie iesirea ''perfect'a' un detinator de GLE Coupe mi-a sters putin bara spate, i-am lasat un bilet in parbriz dar ...a fi om este lucru mare, nu a sunat macar sa-si ceara scuze. http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzlee Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 Frumos agregat, multi km fara necazuri. Cred ca din cauza jantelor mari e o oarecare lipsa de confort. Si eu am roti pe 21 cu talon de 50 si e cam rigida. Avantajul e la viteze mari si stabilitate. Cat despre consum, e foarte bun. Eu compar cu Kodiaq-ul meu care are motor de 2l si o medie de aproximativ 8.2% pentru ultimul an. Franarea de urgenta ar trebui sa functioneze pentru mersul in fata cat si in marsalier. Mi s-a intamplat sa ma apropii de ceva coloana de masini si a franat singura masina. Nu recomand sa incerci, pentru ca franeaza cu toata puterea pana se opreste pe loc. In marsalier, mi s-a intamplat prin parcarea supermarketului. Daca rulezi cu spatele si trece vreun om, se opreste singura din nou. Cat despre zgarieturi, daca ai numarul masinii, poti merge la politie. Il vor cauta ei si il mai si amendeaza. Daca ai avut noroc sa fie cineva mai nepriceput la volan(sa nu zic femeie), poate nici nu si-a dat seama ca te-a zgariat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted December 3, 2021 Author Share Posted December 3, 2021 M-am tot gandit ce as putea sa mai modific pe la masina, aceeasi dilema o avem si la Range Rover, uite ca la aceasta am gasit repede ce as putea sa imbunatatesc: Am comandat-o in Canada, acum sa vedem cand ajunge si ce este de capul ei. Ca estetic o sa fie putin ca nuca-n perete fiind destul de voluminoasa dar macar aduc cat de cat masina in secolul nostru. Pentru iarna am trecut pe dimensiunea de 265/55/19, sa vedem daca se simte un plus la comfort. http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted January 12, 2022 Author Share Posted January 12, 2022 Dupa aproximativ 6 luni si 10k km intampin prima problema, masajul in scaune nu mai functioneaza si odata cu el tot ceea ce inseamna pneumatic pe scaun. Am solicitat la mercedes o cotatie de pret, 3900lei, cam mult as spune, prin urmare imi puteti recomanda un site de unde as putea comanda eventuale piese la preturi mai omenesti. De asemenea cunoasteti /recomandati in Bucuresti sau imprejurimi un service/mecanic/electrician bun, specializat pe marca, care sa se bage si la partea electrica? http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted January 19, 2022 Author Share Posted January 19, 2022 Am pus monitorul de 12.3'' pe pozitie, o prezentare rapida: http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyadum Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 Foarte misto masina, sa o stapanesti fara incidente. Imi place si jucatia asta pe Android, mi-ar trebui si mie la Jeep pentru navigatie si sa ii pun camera de marsarier. O sa ma uit sa vad daca se potriveste ceva de la nenea Sandu asta. :jp1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted January 20, 2022 Author Share Posted January 20, 2022 Acest tip cu asa ceva se ocupa, eu am vrut musai android 11 deoarece tehnologia avanseaza rapid si mi-am dorit sa am ce este mai nou, dar toate acestea au venit la pachet cu niste cheltuieli destul de mari, vama, schimb valutar etc. Sfatul meu este sa iei ceva din tara ca sa beneficiezi de garantie, daca eu am o problema, pana trimit eu in Canada mai bine ma las pagubas, oricum tot din China vin. Am ales sa lucrez cu el deoarece mi s-a parut ca stie ce face si se pare ca a stiut, doar ca a trebuit sa ma duc pana la Oradea. ii poti da un telefon dupa ora 19:30 (pana atunci nu cred ca iti raspunde) si sa vezi costurile, din cate stiu avea ceva parteneri de pus in functiune si prin Bucuresti. http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyadum Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 Ok multumesc de informatii. :jp1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
soferman Posted August 22, 2022 Author Share Posted August 22, 2022 Masina a facut un an si aproximativ 30k km rulati. La revizie pe langa consumabilele clasice i-am schimbat : - discurile fata si placute fata/spate - tija nivel senzori fata/spate (preventiv ) - bieleta antiruliu fata dreapta La recomandarea mecanicului am mers doar pe piese originale. Probleme: in concediu pe autostrada mi s-a dezactivat pentru aprox 40 min distronic plus, a revenit singurel, altceva nimic. http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts