Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

De ce se încinge alternatorul?


alien
 Share

Recommended Posts

Am un Mercedes E320 4Matic (W210) benzinar din 2002. Am masina de 9 ani, si intr-o buna zi, dupa un drum de 150 km, cand am ajuns acasa am simtit un puternic miros de ars, mirosul venea de la alternator ( izolatia bobinajului era inegrita).

Am reconditionat alternatorul (alt rotor, rulmenti noi, etc), dupa cateva zile am plecat spre Side (Antalya) 1.900 km. nici un miros.

La intoarcere, dupa 750 km inainte de a intra in Istanbul am simtit acelasi miros de ars. La service in Istanbul au dat jos alternatorul, izolatia bobinajului era inegrita, rulmentii aproape blocati. Mi-au montat un alt alternator reconditionat, au verificat cablajul de pe masina, daca masa (-) este buna si starea acumulatorului, nu au gasit nimic, insa in probe, dupa 30 minute si acest alternator a inceput sa se incinga foarte tare. , dupa care a inceput sa miroase a ars, iar bobinajul a inceput a se inegri.

Cei de la service au adus alt alternator reconditionat, intre timp au reverificat cablajul masinii, bateria, etc., au montat alternatorul, si au facut din nou test aproape o ora, cu consumatori: faruri, muzica, climatizare, ventilatie scaune, GPS. Alternatorul se incalzea dar nu parea exagerat.

Am plecat spre casa (Romania), unde am ajuns dupa 1.050 km cu bine, pe drum verificam regulat alternatorul, se incingea tare, dar nu mirosea a ars si nu sa inegrit.

Ajuns acasa am schimbat acumulatorul de 100Ah cu un altul de 75Ah in stare buna, de pe un alt auto ce-l detin, si am cumparat un alt alternator de 150A, precedentele erau de 120A. Am strasns personal toate suruburile de masa (-) de pe masina. Am decuplat mufele de la incalzirea din scaunele fata si bancheta spate scotand si sigurantele.

Din pacate si acesta se incinge foarte tare, motiv pentru care am hotarat sa nu mai circul cu masina pana nu descopar problema. Mai detin un Mercedes C200 Kompressor (W203), din 2005, la care alternatorul nu se infierbanta cu nici unul din cei doi acumulatori.

Toate operatiunile descrie au fost facute in prezenta mea, si am primit spre pastrare  rotoarele, rulmentii, alternatoarele, etc.😊

Ce poate fi???, ceva idei???

Edited by alien
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use