Ion_Bumbu Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 (edited) A aparut la masina baiatului in mers P0202, P0202 INJECTOR CIRCUIT/OPEN CYLINDER 2. A avut noroc ca avea testerul cu el, a resetat si a mers mai departe. A aparut eroarea la cald, era foarte cald afara cind a facut prima data, a fost in service, Germania, au inlocuit EDU, au trimis injectoarele la verificat si refacut, schimbat in fapt duzele la service Denso si totul OK, a dat din nou P0204, au inlocuit injectorul 4 iar acum a dat ... P0202, din nou injectorul 2 dar cu EDU cel nou. Au recunoscut ca au marcat injectoarele cu marker dar la curatire s-a dus numarul de pe ele si au banuit ca cel de pe 2 a ajuns pe 4. Masina are aprox 160kkm, injectoarele originale piezo. Parametrii cititi se incadreaza in norma, presiune de injectie, putere la relanti, coeficienti de corectie, timpi de injectie sint OK dar apare eroarea, se reseteaza si totul e OK. A avut cineva probleme cu conectorii de la EDU sau injectoare? Aveti cumva valorile capacitatii injectoarelor? Inca n-am pus osciloscopul si sonda de curent pe comanda lor dar ma pregatesc si incerc sa aflu cit mai multe. Multumesc, Grig Edited October 14, 2022 by Ion_Bumbu completare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts