Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme injectoare LC150/2012/ 1KD-FTV


Ion_Bumbu
 Share

Recommended Posts

A aparut la masina baiatului in mers P0202, P0202 INJECTOR CIRCUIT/OPEN CYLINDER 2.

A avut noroc ca avea testerul cu el, a resetat si a mers mai departe.

A aparut eroarea la cald, era foarte cald afara cind a facut prima data, a fost in service, Germania, au inlocuit EDU, au trimis injectoarele la verificat si refacut, schimbat in fapt duzele la service Denso si totul OK, a dat din nou P0204, au inlocuit injectorul 4 iar acum a dat ... P0202, din nou injectorul 2 dar cu EDU cel nou.

Au recunoscut ca au marcat injectoarele cu marker dar la curatire s-a dus numarul de pe ele si au banuit ca cel de pe 2 a ajuns pe 4.

Masina are aprox 160kkm, injectoarele originale piezo.

Parametrii cititi se incadreaza in norma, presiune de injectie, putere la relanti, coeficienti de corectie, timpi de injectie sint OK dar apare eroarea, se reseteaza si totul e OK.

A avut cineva probleme cu conectorii de la EDU sau injectoare?

Aveti cumva valorile capacitatii injectoarelor?

Inca n-am pus osciloscopul si sonda de curent pe comanda lor dar ma pregatesc si incerc sa aflu cit mai multe.

 

Multumesc, Grig

Edited by Ion_Bumbu
completare
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use