Eddi Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Salut. Ceva idei de ce pornește greu? Pompa din rezervor schimbata, nici o schimbare Senzor rampa injectoare schimbat, nici o schimbare Dacă pornesc mașina și după o opresc același lucru, pornire foarte grea. În video se vede ca "Fuel Pressure" presiunea combustibilului este de 6000 kpa când învârte motorul și îi ia câteva secunde pana ajunge la 14000-15000 kpa atunci când motorul pornește. Dacă pun contactul îmi da Engine System Fault. După ce pornesc mașina trage merge nu are nicio problema. Imediat după ce am schimbat pompa mi a dat engine System fault, numai puteam sa o turez, aveam presiune mare de combustibil, peste 40000 kpa în relantii. Aștept niște păreri. Link videoclip cu ce se întâmplă Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Salut, relevant ar fi codul de eroare asociat acelui mesaj, fara ala e la ghiceala NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddi Posted November 29, 2022 Author Share Posted November 29, 2022 Un singur cod de eroare P2288 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Ar trebui citit codul cu un tester dedicat ca astea OBD2 nu sunt totdeauna relevante, codurile specifice pt acest motor au si subcoduri si descrierea clara iar acest cod nu e specific pt motorizare, vezi atasamentul care e document oficial LR D3 fault codes.pdf NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
dell_ser Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 (edited) Presiunea la relani trebuie sa fie in jur de280-320 bari. iar constructia sa fie facuta in aprocimativ o secunda. Daca presiunea este prea mica nu are aport de carburant in partea de low, sau nu o tine. Adica o scapa pe retur sau in cilindru.(injector, valva retur daca are in dotare, valva suprapresiune) Osciloscop pe senzorul de presiune din rampa (asta iti cam spune tot ce este in sistemul de limentare), returul la injectoare, verificat aportul pana la pompa de joase. Eu vad ca ai 62 de bari la krank si urca f greu spre 300 cand porneste. Dupa ce opresti vezi cat de repede scade (asta iti arata daca nu tine presiunea) Trebuie sa mentina o presiune in rampa dar nu mai tin minte acum cat timp. O poti vedea si cu o diagnoza ca a ta. nu ai nevoie de osciloscop. Diagnoza are o intarziere de raspuns mare dar tot este f buna la asta. Edited November 30, 2022 by dell_ser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddi Posted December 5, 2022 Author Share Posted December 5, 2022 Am rezolvat. Problema era de la senzorul de pe pompa de injectie. Cod senzor: A2c59506225 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts