Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme pornire Discovery 3 2.7 2006 Auto


Eddi
 Share

Recommended Posts

Salut. Ceva idei de ce pornește greu?

Pompa din rezervor schimbata, nici o schimbare
Senzor rampa injectoare schimbat, nici o schimbare

Dacă pornesc mașina și după o opresc același lucru, pornire foarte grea.
În video se vede ca "Fuel Pressure" presiunea combustibilului este de 6000 kpa  când învârte motorul și îi ia câteva secunde pana ajunge la 14000-15000 kpa atunci când motorul pornește.

Dacă pun contactul îmi da Engine System Fault.
După ce pornesc mașina trage merge nu are nicio problema. Imediat după ce am schimbat pompa mi a dat engine System fault, numai puteam sa o turez, aveam presiune mare de combustibil, peste 40000 kpa în relantii.

Aștept niște păreri.

 

Link videoclip cu ce se întâmplă 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut, relevant ar fi codul de eroare asociat acelui mesaj, fara ala e la ghiceala

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui citit codul cu un tester dedicat ca astea OBD2 nu sunt totdeauna relevante, codurile specifice pt acest motor au si subcoduri si descrierea clara iar acest cod nu e specific pt motorizare, vezi atasamentul care e document oficial LR

D3 fault codes.pdf

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Presiunea la relani trebuie sa fie in jur de280-320 bari. iar constructia sa fie facuta in aprocimativ o secunda.

Daca presiunea este prea mica nu are aport de carburant in partea de low, sau nu o tine. Adica o scapa pe retur sau in cilindru.(injector, valva retur daca are in dotare, valva suprapresiune)

Osciloscop pe senzorul de presiune din rampa (asta iti cam spune tot ce este in sistemul de limentare), returul la injectoare, verificat aportul pana la pompa de joase.

 

Eu vad ca ai 62 de bari la krank si  urca f greu spre 300 cand porneste.

Dupa ce opresti vezi cat de repede scade (asta iti arata daca nu tine presiunea) Trebuie sa mentina o presiune in rampa dar nu mai tin minte acum cat timp. O poti vedea si cu o diagnoza ca a ta. nu ai nevoie de osciloscop. Diagnoza are o intarziere de raspuns mare dar tot este f buna la asta.

Edited by dell_ser
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use