Alivian Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 Sal,am un mitsubishi outlander II diesel 140cp din 2007 cumparat second acum 4 lunii.Masina am luat o pt mine asa ca am schimbat filtre,distributie etc.Acum o sm la mecanic cu urmatoarea problema:porneste greu la rece,dupa ce se incalzeste totul este ok.va rog ajutati-ma cu un sfat daca ati intalnit aceasta problema,multumesc anticipat pt raspuns(mecanicul meu zice ca nu stie ca sa-i mai faca). Am uitat sa specific ca aceasta problema a aparut dupa ce a venit frigul Link to comment Share on other sites More sharing options...
rdk84 Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 Nu ai specificat ce i-a facut/verificat deja si daca ai sau nu coduri de eroare stocate. Eu as porni prima data cu verificarea/inlocuirea bujiilor si verificarea instalatiei electrice aferente lor. Apoi m-as asigura ca circuitul de motorina nu se dezamorseaza. Abia apoi altele mai complicate. Totusi, n-ar strica si o verificare a bateriei, tinand cont ca ai masina recent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alivian Posted January 3, 2023 Author Share Posted January 3, 2023 Am schimbat bujiile,am verificat injectoarele si nu am coduri de erori,bateria nu am schimbat-o. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian1970 Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Schimbi bateria..și dacă tot așa face figuri aștepți să vina primăvară și o revinzi..altă soluție nu vad!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alivian Posted January 4, 2023 Author Share Posted January 4, 2023 O sa o schimb,dar eu zic ca merge reparata nu revandu-ta.Asta nu e o solutie de ssta am apelat la voi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rdk84 Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 18 hours ago, Alivian said: Am schimbat bujiile dar instalatia electrica si releul de la ele au fost verificate? poti verifica si contactele de masa de la cablurile de masa (intre baterie/caroserie, caroserie/cutie/motor) si caderea de tensiune. Un contact ruginit poate pune suficienta rezistenta si sa pierzi din tensiune pe traseu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dell_ser Posted January 5, 2023 Share Posted January 5, 2023 Pune un filmulet sa auzim cum pornest greu. sa auzim putin, Invarte greu sau nu auzi nici o incercare de pornire sau o pornire balnaita rau ... Diagnoza, coduri (da sau nu), presiune alimentare (inalta si apoi joasa daca este cazul), compresie relativa. alinierea distributiei( osciloscop sau vizual) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alivian Posted January 26, 2023 Author Share Posted January 26, 2023 Sal ieri am luat masina de la mecanic si nu am rezolvat nimic,am verificat bateria,am schimbat bujiile,am facut distributia,am schimbat filtrele si uleiul,nu am erori pe tester sau in bord,atasez si o filmare cu pornirea din dim asta.o precizare care mi se pare ceva anormal dupa ce porneste ramane cateva secunde sub 1000 de turatii si nu se aude rotund motorul(parca merge in 3 bujii),dupa care e totul bine.Se intampla doar la pornirea la rece. IMG_1881.MOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
dell_ser Posted January 26, 2023 Share Posted January 26, 2023 Compresie relativa sa vezi daca cilindrii aia se inchid asa cum trebuie. Merge si compresie clasica, dar asta nu vede cu acuratete chiar tot. Osciliscop pe senzorul de presiune din rampa de injectie. Si eventual cylinder balance test, power balance test, leak down test. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts