Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mecanic/service/freelancer pasionat de LR Freelander 1 in zona Clujului.


Bogdan_Bobu
 Share

Recommended Posts

Salutare,

De aproximativ jumatate de an am achizitonat un LR Freelander 1 Td4 iar cam tot de atunci caut pe cineva care sa stie ce este de facut la aceste "minunate" masini si nu gasesc. 

Orice recomandare pentru un mecanic/service sau pasionat este binevenita si apreciata.

Multumesc. 

Link to comment
Share on other sites

Pe parte de motor,chiar si cutie, poti apela la orice mecanic/service bun de BMW. In afara de ce tine de electronica si transmisie cam orice mecanic bun o poate dovedi.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 CommandShift MY01 5Dr (gone)

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Christine)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link to comment
Share on other sites

Problema este ca in Cluj, atelierele/mecanicii au inceput sa faca mofturi si figuri cand mergi cu o masina presupusa cu probleme sau/si cu volan schimbat, pur si simplu refuza sa accepte lucrarea. Spre exemplu, mecanicul ce lucra la masina sotiei (BMW E46 320d) nu vrea nici sa auda de LR, funny, stiu, dat fiind ca este aprox acelasi motor.

Asta este motivul pentru care am apelat la forum pentru niste recomandari.

Link to comment
Share on other sites

On 3/20/2023 at 9:38 AM, Bogdan_Bobu said:

Problema este ca in Cluj, atelierele/mecanicii au inceput sa faca mofturi si figuri cand mergi cu o masina presupusa cu probleme sau/si cu volan schimbat, pur si simplu refuza sa accepte lucrarea. Spre exemplu, mecanicul ce lucra la masina sotiei (BMW E46 320d) nu vrea nici sa auda de LR, funny, stiu, dat fiind ca este aprox acelasi motor.

Asta este motivul pentru care am apelat la forum pentru niste recomandari.

Daca masina are volanul schimbat, este de inteles ezitarea mecanicilor sa se apuce de ea! Cele mai multe schimbari de volan facute la noi sunt prost facute sau incomplete si, de aici, cele mai multe probleme de electronica!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, teddybear said:

Daca masina are volanul schimbat, este de inteles ezitarea mecanicilor sa se apuce de ea! Cele mai multe schimbari de volan facute la noi sunt prost facute sau incomplete si, de aici, cele mai multe probleme de electronica!

Pot intelege asta, toti am prefera sa facem lucrari cat mai simple pe bani cati mai multi 🙂 Dar si fraierii ca mine care au muscat-o cu o masina de genul trebuie sa o repare undeva.

Intre timp am gasit pe cineva sa-mi faca un test pe sistemul de alimentare, am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si intr-un final masina porneste cum trebuie si la prima si la a doua cheie, dar tot mai am niste fluctuatii de turatie cand scade in relanti, presupun ca este regulatorul de pe rampa (mufa schimbata) sau injectoarele.  Pe injectoare am facut un test de retur si unul este iesit din parametrii, oare se merita incercata o curatare cu ultra-sunete?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use