minion Posted March 24, 2023 Share Posted March 24, 2023 Salut,e momentul in care am ajuns sa-mi pregatesc masina(LRD2-2001-Td5) pentru momente mai dificile,o am deja in service si ma gandesc sa-i montez un blocant tip ArB Locker,mentionez ca aceasta nu are,nici pe cutie nu e specificat,si levierul nu permite schimbari stanga/dreapta,ci doar in spate pe H N L,ca tot am citit ca ar avea sau nu,nu stiu unde sa mai verific. De ce modificari am nevoie,si mai ales ce recomandari aveti. Multumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted March 25, 2023 Share Posted March 25, 2023 Salut, nu ai ce sa montezi ARB locker pe D2 fara modificari electronice serioase facute de cineva care si intelege cum functioneza, si din astia nu sunt multi, cei care zic ca e bine cu asa ceva se inseala ...parerea mea. Cele din 2001 nu au ce trebuie in cutia de transfer, ori cauti o cutie de transfer cu blocant sio pui pe aia ori se poate modifica cea existanta cu acest kit https://ashcroft-transmissions.co.uk/product/cdl-update-kit/ NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
minion Posted March 27, 2023 Author Share Posted March 27, 2023 Multumesc ca de obicei fery,acum am tot citit si m-am uitat la explicatiile existente pe yt,insa din cate am vazut nu toate au posibilitatea de a monta kitt'ul de CDL acolo,o sa incerc maine sa demontez capacul cutiei de viteze si sa verific. Ca idee,atungi mai trebuie facute ceva modficari(electrice,mecanice) sau ajunge doar sa pun acel kitt ? Imi pare prea simplu si deloc costisitor asta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted March 28, 2023 Share Posted March 28, 2023 Acel kit e special pentru a modifica cutia de trasfer fara blocant in una cu blocant dar trebuie sa ai codul cutiei cum scrie in link, mai ai nevoie de timonerie, apare si aia in link la "related products". Asta se poate improviza mult mai ieftin cu o cheie cardanica la care i se face un acces in consola langa schimbatorul existent cam ca aici https://www.landroversonly.com/threads/custom-cdl-linkage.41089/ , eu asa ceva am dar am avut noroc sa am blocantul in cutie de la inceput,se mai poate cu actuator de EGR p baza de vacuum sau cu solenoid electric, se poate improviza in multe feluri.... mai trebuie sa vezi daca exista firele pentru martorul CDL pt "diff-lock switch" nefolosite pe acolo pe deasupra cutiei, la astea din 2001 cam era cablajul in zona, daca gasesti doua fire cu conector "spade" nefolosite le suntezi cu o sarma si daca se aprinde marorul alea sunt, daca nu sunt se pot improviza usor. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
minion Posted April 10, 2023 Author Share Posted April 10, 2023 Multumesc fery,insa pana sa ajung eu la mecanic(200 km),am intampinat alte probleme,am rugat pe cineva sa-mi confectioneze o bara metalica si acesta cred ca a folosit invertorul de sudura fara a deconecta bornele,acum masina mi-a pornit foarte greu si nu se accelereaza deloc,0..mi-a intrat im limp mode,M+S clipesc si asemenea cand incerc sa apas acceleratia se aprinde si martorul de la motor,ceck engine. Detin un Foxwell NT 510 si l-am folosit,acesta imi da ca eroare DTC==Driver Demand 1 Logged Low. Sa fie oare senzorul de la pedala de acceleratie,sau ceva pe la ECU ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Salut, s-ar putea sa fie pedala sau cablajul asociat, ar trebui sa ai date live pe foxwell sa vezi inputurile de la pedala, ceva "Accel way" sau "track", suma dintre track/way 1 si 2 trebuie sa fie egala cu "supply" in jur de 5V, track/way 1 la relanti in jur de 0,8V si track 2 restul pana la 5 si cand apesi pedala track 1 sa creasca si 2 sa scada pastrandu-se suma de 5(aprox).... daca astea nu lucreaza asa atunci schimba pedala sa o scoti din ecuatie. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
minion Posted April 11, 2023 Author Share Posted April 11, 2023 Multumesc,se pare ca lucreaza in parametrii normali pedala,cu toate ca track 1+track 2 adunate imi da undeva pe la 3=3.5 deci nu stiu daca are relevanta ca nu se apropie prea mult de 5v.In ralanti au adunate undeva la 4.8V. Ce altceva mai recomanzi sa fac ? Sau sa caut un ECU..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Cat ai la "supply"? ala trebuie sa fi constant in jur de 5V NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
minion Posted April 12, 2023 Author Share Posted April 12, 2023 Driver demand supply am 5.01V Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 In cazul asta schimba pedala ca e tare suspecta, ala e ca un potentiometru deci T 1 + 2 trebuie sa fie = cu supply sau foarte aproape ceea ce la tine nu e si asta are relevanta NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
minion Posted April 22, 2023 Author Share Posted April 22, 2023 Sierrafery esti tare omule,nu stiu cum sa-ti multumesc,se pare ca pedala avea ceva pentite ce nu faceau contact bine pe circuite acolo,am rezolvat si acum totul e ok. Pana la urmatoarele probleme te salut >D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts