Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme Land Rover Discovery 2 motor 2.5 TD5


Cristikykky
 Share

Recommended Posts

Salut detin un Land rover discovery 2 motorizare 2.5 TD5 an 2003, cum am scris si in descriere probleme si iar probleme, merg la mecanic(prima problema) pentru caldura masina nu mai baga caldura cand are pana in 3000 turati, am desfacut instalatii le pentru a le curata, am schimbat termostat si acum am bagat apa sa probam daca baga caldura (l am airisit bine) il pornesc il las sa creasca temperatura si i dau drumu la caldura sa vedem daca baga evident nu baga, iar acum imi spune mecanicu sa o turez in 3-4 mii de ture sa vedem daca baga caldura am ambalato de 2 3 ori baga dar aici intervine a 2 problema.... a puscat ceva in motor... erorile din testarea dupa ce mi-a aparut check engine , precizez ca pocnitura sa auzit destul de tare si a scos si fum, eu m am speriat si am oprit repede, dupa repornire nu a mai facut nici un fel de zgomot,am mers cu ea 1 km si a aparut check -ul si mi-a dat niste suturii

primit_695565428566016.jpeg

Edited by Cristikykky
Link to comment
Share on other sites

Salut, conform codurilor trebuie sa schimbi senzorul de volanta(sa fie verificata si mufa lui ca mai crapa), pt codul de injector cel mai des e cablul de injectoare, daca este ulei in mufa rosie a ECU trebuie schimbat urgent cablul si folosit doar original, daca nu e ulei nici in mufa rosie nici in cea de sus de la chiulasa care se conecteaza de cablul de injectoare e posibil sa fie injectorul defect.

 

Cat despre caldura, asta cu turat motorul e o prostie cat casa, nu trebuie turat deloc, daca radiatorul nu e infundat trebuie sa bage caldura la relanti. Trebuie curatat radiatorul de caldura cu acid, se atasaza furtune de el acolo unde e conectat de instalatia masinii in spatele motorului(cel din dreapta cum stai la volan e intrarea) ... dupa ce a fost umplut cu acid lasat sa actioneze apoi lasat curga apa prin furtunul de alimentare sa se vada aceasi presiune pe furtunul de la iesire, daca nu se desfunda asa si la iesire nu e presiune atunci trebuie schimbat radiatorul ceea ce nu e usor.

 

La D2 pentru umplerea instalatiei de apa trebuie ridicat vasul de expansiune cat il lasa furtunul in asa fel sa fie la un nivel deasupra surubului de aerisire in caz contrar nu se poate aerisi ca lumea si ramane aer in instalatie totodata busonul trebuie sa fie strans la maxim dupa aerisire. Bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

daca nu circula apa prin instalatia masinii pana la acel radiator trebuie schimbata pompa de apa si e important ca intalatia sa fie umpluta si aerisita cu vasul ridicat asa cum am spus in caz contrar ramane aer in instalatie si nu se inchde circuitul de apa mai ales ca in radiatir vine de la furtunul superior care e deasupra vasului, scoti surubul de aerisire, ridici vasul cat poti de sus si torni apa in el pana curge din gaura aia apoi pui surubul inapoi partial si turezi motorul pa 2000rpm pana nu mai ies bulbuci acolo abia apoi strangi surubul si pui vasul la loc altfel nu e aerisita instalatia

 

image.png.77a9fe8bcc0cfa220c6f8a8cfb2045e8.png

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use