Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme cu motorul, acceleratie...


Tudor Vreme
 Share

Recommended Posts

Terrano-ul meu e in stare foarte buna, 100.000 la bord, totul OK merge super OK dar, din cind in cind imi face o figura neplacuta: la intervale foarte neregulate de timp la un moment dat in mers cind accelez, simt ca dintr-o data ii scade puterea, nu mai accelereaza indiferent cit apas pe pedala si abea isi mentine turatia. Ramine fara putere, dupa ce opresc motorul, porneste ca si cum nu ar avea nimic. Se intimpla uneori des, alteori la luni de zile distanta. Cind se intimpla, curat debitmetru de aer cu spray, si merge iara OK. Ieri spre exemplu, mi-a facut figura asta de 2 ori imediat una dupa alta, apoi n-am mai avut treaba; am mers cca 250 km in total: am mers 50 km pe drum normal, am mers pe autostrada o perioada si apoi am urcat destul de serios pina la Piatra Craivii (jud Alba) drum forestier prost pe alocuri, pina la limita cuplarii reductorului, cca 20 km si totul a fost OK; am coborit, am mers pe autostrada cca 50 km, apoi pe drum normal a facut "figura asta".

Ati initmpinat situatii de genul asta, aveti idee de unde sa fie?
Se intimpla cind accelerez ca sa depasesc, nu in urcare. Trebuie sa trebuie sa opresc motorul, sa-l las un pic sa stea cc 30 sec, curat debitmetrul, apoi totul e OK.

Initial am crezut ca fiind o masina care a stat citiva ani nefolosita, o sa-si dea drumul, ceva contact, senzor, etc. Dar dupa jumatate de an in care a avut o perioada la inceput cind a facut de citeva ori, pina acum nu am mai avut probleme cu ea, abea acum in toamna a revenit. Nu apare nicio eroare pe calculator, nu se aprinde niciun bec la bord.

Terrano2 - 2.7 TDi/2000
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pentru cei care vor intimpina probleme similare; am schimbat debitmetru de aer cu unul second Bosch, care stiam ca merge OK, si a disparut problema. Cel de pe masina era nou de citeva luni si a fost cumparat cu o "verificare a compabilitatii" deci atentie cind cumparati.  Sint la al 3-lea Terrano, si nu am avut pina acum o asemenea disfunctie. De cind am schimbat debitmetru nu mai face probleme de loc, sint momente in care simt ca parca nu merge asa cum trebuie ( o mica scadere de putere la urcare ) dar poate fi si de la altceva. Daca mai apare, revin.

Terrano2 - 2.7 TDi/2000
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Debimetrul la 2,7 se verifica usor, aveti 3 pini, un + 12V de la baterie, un - de a masa si pinul de semnal, e prin mijloc.

Cu motoril pornit si instrumentul la -, adica pe borna bateriei cautati pinul care are o tensiune in relanti peste 0Vdc, accelerati motorul in gol pe la 4000rpm si tensiunea trebuie sa urce la 4Vdc sau mai mult.

Cam asta este metoda de a-l depista daca este "obosit".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu intreruperea in mers pt 1-2 secunde , se aprinde martorul motor  si masina nu mai trage asa cum trebuie..

fumul este in regula , nu este alb , doar ca in ultima vreme face figura asta tot mai des si a devenit super enervanta..

am avut si o problema la pompa de injectie, cand erau temperaturi negative curgea motorina , asa ca am fost data jos, inlocuite garnituri si nu mai curge.. dar de atunci intreruperile au aparut mai des si mai urate.

o sa incerc cu curatarea acestei site dinainte de intrare in pompa sa vedem ce zice....

 

Nu ma rog pentru un bagaj mai usor, ci pentru un spate mai puternic. Phillips Brooks
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use