Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Problema faruri Discovery 2


gallly
 Share

Recommended Posts

Buna ziua, am si eu o problema ciudata la masina din semnatura. Problema se mainifesta in felul urmator : daca monetez becuri cu led sau faruri cu led, functioneaza doar farul din dreapta pe faza scurta, iar cel din stanga nu se aprinde deloc. Cand dau faza lunga amandoua farurile se sting. Daca montez inapoi becurile pe halogen , amandoua faruri functioneaza pe faza scurta ( cel din stanga parca lumineaza un pic mai slab ), iar pe faza lunga se sting. Oare sa fie defect blocul de luminii? Sau este o problema pe instalatia electrica? Pe Nanocom nu am nicio eroare. Multumesc in avans pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nu cred ca e blocul de lumini ca pe contactele de faze sunt cele doua faruri legate in paralel, cel mai suspect e tabloul de sigurante interior prin care sunt splitate circuitele respective

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, o sa verific tabloul de sigurante. Multumesc SierraFery. Ciudat este ca, cu becul halogen functioneaza, daia ma gandisem la blocul de luminii. 

Link to comment
Share on other sites

Azi am mai incercat diverse chesti la faruri si am descoperit ca daca pun un bec halogen pe farul drept, functioneaza si farul stang cu led...Nu imi dau seama ce poate sa fie....Nu as vrea sa merg pe un far cu halogen si pe unul cu led :).

Link to comment
Share on other sites

Masoara cu un multimetru rezistentele fata de caroserie ale firelor negre din soclurile fazelor...daca exista rezistenta mare intr-unul dubleaza firul ala cu altul legat direct la masa, daca ambele sunt foarte aproape de zero tabloul interior ramane suspect ca se poate sa existe o "scurgere" de curent prin el intre circuitele de faza care e dependent de rezistenta circuitelor paralele. Tablourile astea cam au probleme in timp de la coroziune interioara

daca scoti tabloul ala deconecteaza bateria inainte si daca pui altul dupa reconectare pune contactul pe 2 (nu da la demaror) si lasa-l asa 5 minute sa se sincronizeze IDM cu BCU, tablourile de facelift nu sunt bune pentru non-facelift sau vice versa

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Buna seara, am rezolvat problema. A fost blocul de lumini ( pentru faza lunga ) si pentru farul din stanga erau inversate firele in mufa ( cu halogenul functiona pentru ca nu are polaritate, dar ledurile au polaritate si nu functionau ). Totul functioneaza normal acum :). Multumesc pentru sfaturi SierraFery. Spor :).

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, gallly a spus:

A fost blocul de lumini ( pentru faza lunga )

Ma bucur ca ai rezolvat problema... scuze, nu am vrut sa te induc in eroare, eu pur si simplu intelesesem gresit prima postare, mi-a scapat ca pe faza lunga nu mergeau halogenele deloc de asta am eliminat blocul, se pare ca era contactul slabit si la consumul mic al ledului mai trecea ceva curent dar la halogene cadea tensiunea de tot

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use