Jump to content
bbh_blocked_dnftl

ARO in raliuri


Kess
 Share

Recommended Posts

Dakar 1985.

Au fost inscrise 2 ARO 24 Proto

nr. 217 Gérard SARRAZIN / Gérard TROUBLE - abandon

nr. 218 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU - abandon

 

http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... o,217.html

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

Dakar 1984

2 ARO 240

nr. 232 Gérard SARRAZIN / Michel GUéGAN - abandon

nr. 233 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU - abandon

 

http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... 0,232.html

270677956_ARO24nr232Dakar1984.jpg.40649528e8ff51464b8d8c1ac9d90371.jpg

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

Dakar 1985

nr. 218 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Re: ARO in raliuri

 

mai exact

 

1984 RALLYE DES PHARAONS / Raliul Faraonilor

Locul I ARO - Chrysler pilotat de Avril/Troublé (France)

 

pilotii, Christian AVRIL si Gérard TROUBLE, au alergat in editiile Dakar 1984 si 1985 pe modelele ARO 240.

 

revin cand o sa am mai multe informatii

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

sa-nteleg ca te gandesti din ce in ce mai serios sa-ti pregatim un aro pt rally-raid? :banana

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: ARO in raliuri

 

Inca un exemplu ca multi romani sunt lenesi hoti si prosti...!

Totus... eram in randul oamenilor produceam de toate candva (nu intram in politica stiu nu era deloc mai bine atunci era mult mai rau)... dar am inchis si am distrus tot! Am vadnut si furat fabrici! Ce lume!

:P

NISSAN PATROL GR
Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

Ce vremuri, parca nici nu au fost. Acum ARO a devenit o raritate pe sosele iar in citiva ani cred ca va dispare complet. In perioada 80-84 s-au produs masini bune, s-a lucrat cu simt de raspundere. Incepind din 85 odata cu economiile nebunesti impuse de Ceasca' calitatea masinilor s-a deteriorat incet dar sigur. Erau citeva prototipuri interesante care din pacate n-au mai ajuns in productia de serie.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

Ce vremuri, parca nici nu au fost. Acum ARO a devenit o raritate pe sosele iar in citiva ani cred ca va dispare complet. In perioada 80-84 s-au produs masini bune, s-a lucrat cu simt de raspundere. Incepind din 85 odata cu economiile nebunesti impuse de Ceasca' calitatea masinilor s-a deteriorat incet dar sigur. Erau citeva prototipuri interesante care din pacate n-au mai ajuns in productia de serie.

 

Dar lasä cä nici capitalisti nu ajung in rai, :grin: au avut totdeauna un interes aparte "iubitor" ca noi,"ceilalti", care nu säntem ca iei sä coboräm cät mai jos si cät mai repede posibil. Europa si BBC tineau predici despre drepturile omului pe fatä si pe la spate mulgeau materia primä "la un pret färä concurentä", din tarä.Gräne, lactate, carne, fier.Statistica spune cä au reusit cu succes sä ne aducä in ipostazä :uameni sä vindem färä a comenta.

Si doar un exemplu, au vrut ca livrarea de unt sä fie la de un procent maxim de gräsime,(si asta ne a durut :T tare) cä altfel nu il cumpärä.Mai tärziu am aflat unde ajungea si de ce säpunurile germane erau asa de vestite. :1

Päcat.Am rämas cu nostalgia si ceva ani aiurea, nu multi dar toti! :happy :happy :happy

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Re: ARO in raliuri

 

 

Pentru aceste curse erau pregătite două maşini fabricate sub marca ARO şi care puteau fi folosite în competiţie. Specialistul de la uzina ARO, Constantin Ghinescu, ne spunea: „Sarazel le îmbunătăţea după fiecare competiţie. Aici, cifra de buget era una destul de mare. Pilot era vestitul Thierry Sabine, care, până la momentul respectiv, în revista „Loto Jurnalul”, unde era abonată şi uzina din Câmpulung, era trecut al 8-lea printre cei favoriţi. S-a înscris în cursă cu cele două maşini. Una era pilotată de soţia patronului de la „ARO France” şi una era pilotată de Sarazel. Toată cursa a fost însoţită de o maşină de intervenţie şi de asistenţă tehnică, destul de simplă faţă de alte curse de acest gen. - sursa
Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

Am avut un 423 cu care am construit o cabana. Ce pot sa zic.... extrem de simplu motorul. Fara electronica pe care o au masinile actuale de-ti vine sa te iei cu mainile de cap...

Ca idee, coboram pe o panta in a 2-a, pe mic si acceleram ca sa nu mearga prea incet. Cu Feroza, pe aceeasi panta, in viteza 1 pe mic pun frana ca sa nu mearga prea repede ...

De incarcat, nici acum nu imi vine sa cred cat a putut sa care masina aia...

Dar, in 5000-6000 km cat am facut, am reparat / schimbat de 3-4 ori grupul spate, am schimbat de nu mai stiu cate ori bujia iar, in final am renuntat sa o mai schimb si foloseam spray, am renuntat la ideea de a avea frane cat de cat echilibrate, etc, etc.... Culmea, frana de mana tinea foarte bine ceea ce mira pe toti care au condus vre-odata un Aro. De atmosfera din interior (miros, caldura, praf - la al meu) nu are rost sa mai povestesc ... Tabla .... made in Ro. Cand am coborat din ea, dupa ultimul drum la munte, am constatat ca pierdusem ceva bucati din usi :ha:

Inainte sa o trimit pe ultimul drum, la "rabla", m-am tot gandit la o restaurare, dar am ajuns la concluzia ca este pierdere de timp si bani.

In concluzie, daca niste "domni" sau mai bine zis "tovarasi" nu isi bateau joc de ea (si de multe altele), putea fi o masina decenta la un pret rezonabil ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: ARO in raliuri

 

...topicul este aro in raliuri:wink:

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

Da,reformulez

Ce motorizare avea acel Aro de la Paris Dakar din 1985 pilotat de francezi ?

Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: ARO in raliuri

 

" În străinătate, ARO a început să participe la raliuri începând cu anul 1982, prin intermediul firmei ARO France condusă de pilotul de curse Sarazel. Acesta a modificat total un 242 galben, pe care a montat un motor V8 „Baracuda Kozvorthw”, motor care echipa în general bolizii de Formula 1, cutie de viteze automată și punți de Land Rover. Mașina inscripționată „ARO France” sau „ARO România” mai avea montat în spatele cabinei un rezorvor 300 de litri. Cu modificările aduse, mașina putea atinge viteza maximă de 250 km/h. Sarazel a participat cu acest 242 la „Raliul Islandei„ și la „Raliul Faraonilor”, desfășurat prin Deșertul Sahara, competiții unde francezul a câștigat locul I. Ulterior, Sarazel a mai pregătit un ARO, cu care, în 1983, a câștigat tot locul I la „Raliul Tunisiei”. Aceste raliuri câștigate erau o foarte bună reclamă pentru uzina ARO. "

 

http://www.redescoperaistoria.ro/2015/01/11/aro-242-zimbrul-competitiilor-auto/

Luaz 969, Aro 244, L200
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use