Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

jimny VVT


florum
 Share

Recommended Posts

Pai am fost doi la Sibiu, si era sa vina si Nautilus .... aveai de unde sa intrebi :shock:

 

E super, eu pana acum n-am avut probleme cu cuplarea "la buton".

 

Cat despre cum se comporta masina, eu zic ca e OK. In cateva faze unde am infundat-o, a fost din cauza lipsei mele de experienta, masina clar poate mult.

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca daca ai spray de contacte la tine...nu te lasa cuplarea "la buton"

 

:hl

 

De ce?

 

Daca stii ceva, spune-mi si mie, il am doar de 4 luni, poate am avut eu noroc (desi nu cred) ?

 

Sistemul "super select 4wd" Am impresia ca nu e doar la suzuki ...

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

jimny

 

Salut,

cand ti- am vazut Samuraiul la vanzare eram sigur ca Jimny urmeaza:)

daca ai ocazia sa mergi cu un model mai vechi si unul mai nou(vvt) o sa alegi clar vvt-ul...e mult mai placut interiorul...iar motorul...pai pe hartie e doar 4 CP in plus , dar in realitate parca sunt mult mai multi......mergi lejer cu 130 km/h constant. La off-road nici o diferenta intre modelul vechi si cel nou.Cu "butonase"-le .....era o dilema si pt. mine....dar fiabilitatea o sa vedem in timp, pana acuma functioneza perfect , ca un touchscreen:)

 

(cel mai nou vvt are Figo:) )

...JIMNY goes anywhere...
Link to comment
Share on other sites

am fost cel din cj al patriciei si trage da nu ca al meu :wink: doar ca are OME soft si pe gropi e ca un G

cu 120 la 3500r/m merg lejer si io acum cu gume nu resapate

vreau jimny ca nu topaie asa tare ca samuraiu si nu caii ma intereseaza in mod special cu cuplul; la VVT am vazut ca are cuplul max la turatie mai mica fata de celelalte motoare

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, nu am avut ocazia sa merg cu unul mai vechi, dar oricum m-a surprins placut prin "sportivitate" (asta s-a cam dus, nu mai am tupeul sa fac acceleratii rapide si viteze peste 80 cu Super Swamperele), muuuult peste ce ma asteptam la prima vedere de la masinuta asta.

 

Sincer, un Jimny VVT cu motorul ok si gume de strada e a naibii de placut de condus...

 

iar cu interiorul, ai dreptate. La Sibiu m-am suit in a lui Mihai Popa, si el s-a uitat inauntru la a mea si a remarcat diferenta. Chiar exista (poate nu mai conteaza atat de mult pt o masina doar de offroad)

 

Cam cate masini pot vineri dupa-masa sa stea pe Varful Magura langa alte "vapoare" de doua ori cat ea, iar luni sa stea curata, lucitoare si dragutza in parcare, intre Pathfindere, si Passat-uri, Audi, BMW , si alte masini care n-au vazut un strop de noroi in viata lor ... si sa arate LA LOCUL LOR in amandoua situatiile ?

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

am fost cel din cj al patriciei si trage da nu ca al meu :wink: doar ca are OME soft si pe gropi e ca un G

 

Intreb si eu ca prostu (si cred ca oricum mai bine faceam un topic):

 

suspensia e bine sa fie "moale", sau "tare" pt iesiri pe teren ?

Ca am mai avut discutii, si tot nu m-am lamurit. Oricum, suspensia la jimny e destul de dura, si mi se pare ok asa, pt ca fereste burta masinii, care nu e la o asa distanta mare de sol...

 

Deja incep sa ma gandesc ce fac din ea, si am nevoie de sfaturi... pt care deja va multumesc din suflet in avans :wink:

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

jimny vvt

 

Jimny-ul se fabrica din 1997-98 pana in 2004-2005 cu acelasi caroserie si interior,au umblat doar la motor ,in 2001-2002 au schimbat din 1298cmc 79 CP in 1328cmc 82CP , iar in 2005-2006 au introdus noul model VVT si interiorul nou.

recomand modelul cu cutie automata

...JIMNY goes anywhere...
Link to comment
Share on other sites

mi-o tras cu okiu cutia automata :wink: si daca imi iese pasenta o sa fie cap de lista desi sunt greu de gasit. ai si motive s-o recomanzi?

 

@gabitzu : suspensia moale cred ca e mai buna pe teren dar pe sosea nu e indicata daca mergi agresiv; dar de, nu este masina sa fie buna si pe sosea si in teren: deci suspensia de fabrica e un compromis

Link to comment
Share on other sites

diferenta e in cutiea de transfer:

la manual e: 1,000 / 2,002 iar la automat e: 1,320 / 2,645 in schimb demarajul e mai slabut la cel automat.

(am condus unu nou- nout, vreo 10 km, dar nu am simtit diferenta la demaraj :) )

...JIMNY goes anywhere...
Link to comment
Share on other sites

diferenta e in cutiea de transfer:

la manual e: 1,000 / 2,002 iar la automat e: 1,320 / 2,645 in schimb demarajul e mai slabut la cel automat.

(am condus unu nou- nout, vreo 10 km, dar nu am simtit diferenta la demaraj :) )

deci au rapoarte diferite in reductor...se contureaza ceva :grin:

pai cutie manuala si reductor de automata e cazul cel mai fericit

Link to comment
Share on other sites

BEETOOON !!!

 

Ipostaza care m-a consacrat (a cincea roata pe care am schimbat-o in ziua respectiva), din fericire singura cu pana :g

 

Daca mai ai poze de atunci, te rog trimite-mi-le cumva .. :pl

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

Guest Jimny

:)

 

noroc cu noi ca aveai antrenament...apropo multumim tare mult pentru ajutor.in final ne-am dat seama ca nu era cazu sa schimbam cauciucele fiindca a fost foarte uscat traseul.

Link to comment
Share on other sites

ia-tzi jimny si hai ! :D

data viitoare trebuie sa organizam o poza cu toate zukurile :wink:

 

Da chiar e o idee buna sa facem o poza de familie :D :D :D

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Guest nanuk
imi fac datoria sa trag din nou un semnal de alarma : se organizeaza veveritzele! la urmatoarea intalnire eu propun sa facem traseele pe grupe de masini si nu open/extrem.eu am intrat o data dupa astia intr-o padure cu un patrol si am iesit cu el jimny,asa k :e
Link to comment
Share on other sites

Lasa Ursule ca acuma ai un fel de Samurai da la scara mai mare,nu te mai vaicarii ca esti mai ingust decat patrolul 8)

 

Ai tu ceva cu veveritele :grin: :twisted:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Eu ma gindesc sa facem o iesire numai cu zukurile :id

 

Am mai avut eu o initiativa de asta da ne stransesem prea putini,acuma ar merita sa incercam o intrunire ca ne-am mai inmultit :grin:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use