Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

clinometru pajero


cormosilviu
 Share

Recommended Posts

Re: clinometru pajero

 

Am incarcat unul cu ulei pt mecanisme fine (foarte subtire).Inainte de asta , il golesti, degresezi bine si pui ceva lipici pe la capacul din spate (al meu pe acolo curgea).Se pare ca se intampla mai des sa cedeze pe timp friguros.Vezi ca are un orificiu de umplere in partea de sus (astupat cu un fel de clei.

Pajero 2.8/94
Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

este glicerina - luati de la farmacie si ati rezolvat problema. Eu nu am gasit simpla si am pus boraxata - de 2 ani fara probleme.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

iti explic eu -e clinometru de galloper dar seamana cu cel de pajero

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525320.jpg

ca sa-l desfaci scoti doua suruburi pe laterale

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525323.jpg

apoi inca 4 suruburi ce prind aparatul de torpedou si deconecteaza mufa din spate

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525325.jpg

4 surubele din spate si ai inclinometrul in mana

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525327.jpg

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525330.jpg

scurgerile sunt deobicei pe la capacul din spate care la vibratii cedeaza pe la lipitura

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525500.jpg

degresezi bine - pui picatura ca sa patrunda in crapatura si apoi intaresti cu poxipol

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525576.jpg

in partea superioara dai o gaurica cu un burghiu de 2 mm si umpli cu glicerina interiorul inclinometrului

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525577.jpg

sigilezi gaurica cu poxipol

http://photofile.name/photo/vitalies/95012570/xlarge/104525578.jpg

Montezi in ordine inversa si te bucuri de isprava - succes!

  • Like 1

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

Multumesc tare mult! Excelenta explicatie! :g Mura-n gura... :h5 Mai am o intrebare de incepator... Cum se seteaza(vad ca ai la fel) altimetrul?? Daca invirt de tija aia... se invirte ecranul, dar nu stiu cum ar trebui sa fie.... Mersi!

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

cel mai simplu este sa afli exact altitudinea din zona in care te afli ( la mare e pe 0 :grin: ) il setezi (invarti rotita) pe acea altitudine si gata.

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

Sau depinde unde vrei sa faci reglarea, poti sa intri pe google earth si iti arata acolo exact altitudinea din acel punct de pe harta. Si la vara poti sa faci calibrarea calumea la mare.... ca sa nu bati acuma un drum :grin:

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

Sau cand ajungi la mare il pui pe 0 si nu mai umbli la el :h5

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

Mai apare o problema la reglaj.presiunea atmosferica care o masoara altimetru difera si din cauza altor factori .

Asa ca te uiti pe GPS si ala i-ti da altitudinea unde esti la momentul respectiv, invarti de rotita si in ziua respectiva este OK

Daca a doua zi e soare si l-ai reglat pe ploaie difera total

Poti verifica chestia

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: clinometru pajero

 

Daca-l iei cu tot cu sonda barometrica,orice e posibil.

Cum n-am gasit termenul folosit decat intr-un subiect legat de ceasuri de mana, poti detalia, te rog, ce este si mai ales unde se afla? Se poate monta ulterior? Cu ce efort?

Multumiri!

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

Cum n-am gasit termenul folosit decat intr-un subiect legat de ceasuri de mana, poti detalia, te rog, ce este si mai ales unde se afla? Se poate monta ulterior? Cu ce efort?

Multumiri!

 

Sonda aia care spune altimetrului cat a scazut/crescut presiunea de afara. Pe asta lucreaza altimetrul,pe presiunea atmosferica. La Galloper e incapsulat in ceasul propriu zis dar la Pajero nu stiu cum e pentru ca n-am desfacut niciunul pana in prezent.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: clinometru pajero

 

Interesant... eu nici nu ştiam de clinometru că trebuie să fie plin cu un lichid... al meu a avut o problemă, îi ieşise un bolţ mic. L-am demontat, l-am reparat, l-am pus la loc, dar nici urmă de lichid în el. Capacul din spate, membrana aceea, era deja spartă, iar eu am spart-o şi mai bine. Cu ce aş putea s-o înlocuiesc? Este important să fie la fel cu cea originală, sau merge pus un plastic simplu, fără cercurile alea pe el? Probabil alea ajutau la diferenţele de dilatare ale lichidului...

Acum realizez că din această cauză nu puteam vedea despre ce înclinaţie era vorba, decât când maşina nu se mişca. Lichidul are rolul de a stabiliza clinometrul. Al meu se bălăngăne nebuneşte...

Edited by proffroad

Mitsubishi Pajero SWB 1993

4D56TD manual Super Select

Volan dreapta

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

Glicerina de la farmacie am pus si eu. Dar e cam intepenita. Mai ales iarna.

 

Un chimist ne spune si noua cu se poate dilua fara sa-i modificam punctul de inghet?:hl

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: clinometru pajero

 

din cauza ca sunt un norocos, nu mi-am cumparat bine piesa la mana a doua, ca a si crapat, mama lui de clinomentru :ps

intrebarea care se pune, acum, ca vreau sa-l repar...dupa ce am lipit totul, il umplu cu glicerina pana la jumate, sau pana sus, sau pe sfert...? rog un raspuns. multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use