Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Problema CV manuala


Klez
 Share

Recommended Posts

Am si eu o mica problemuta, rog pe cineva care a mai trecut prin asta daca poate sa ma lamureasca. Am plecat azi de pe loc, fara demaraj sau "scartaieli" si cand scot din vit 1 aflu cu stupuare ca nu mai gasesc a 2-a. Am tras pe dreapta si aflu cu si mai multa stupoare ca nu gasesc de fapt nici o viteza...... s-au decalat complet. 1 intra foarte aproape de 3, iar apoi revine la locul vechi, a 2-a nu o mai nimeresc aproape deloc, a 3-a o incurc cu vit 1, a 4-a e foarte aproape de retur si mai si caraie, a 5-a si masalier-ul sunt ok, ca inainte. Intre a 3-a si a 4-a schimbatorul parca loveste ceva... dupa ce trece de acel ceva se roteste singur putin spre dreapta (cam cu 2 ore), iar dupa ce bag a 4-a revine la normal. In punctu mort vibreaza de-l ia dracu.....

Intrebarea mea ar fi: De ce mama `reaku` s-au decalat treptele in halul asta si cam care ar fi rezolvarea? Mai am o cutie de pe donator, de 2.6 injectie, da mii cam tarsa sa o pun pe aia ca e de benzina si eu am diesel-ul acuma. Banuiesc ca trebe data cutia jos si desfacuta, dar se poate face ceva si asa... cu puterea mintii :P ?

 

Atasez si o opera de arta facuta intr-un minut in paint.... sper sa se inteleaga.

 

Multzam anticipat

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema CV manuala

 

Stiu ca ai deja documentatie.Dar poate te ajuta si asta...

 

http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/info.php?id=20

 

 

Poate este ceva din selectorul de viteze,sa aiba vreun arc,splint sau orice alt sistem care a decalat pozitia levierului de comanda.Nu stiu cum este sistemul dar poate o rezolvi fara sa dai cv-ul jos.Succes!

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema CV manuala

 

Am sa desfac maine mansoanele de cauciuc de la schimbator/reductor si poate gasesc buba. Sper sa nu se fi futu` ceva mai in interior si sa trebuiasca sa dau jos cutia... of,of... si eu care trebuia sa ma duc w.e. asta pe rarau :sr

 

Pepi, a 5-a si retur sunt la fel ca inainte, intra fara probleme. Buba e pana la alea :roll:

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema CV manuala

 

io zac de la distanta ca-i numa din timonerie,daca mere a 5 a si R i un semn - dar nu-i belea.

CV ul ori te lasa,ori mere! nu prea exista alte variante(teoretice) ,,te pot lasa sincroanele si le simti la schimbare,!!

Studiaza problem si adu-ne la cunostiinta!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema CV manuala

 

Mda.... Am gasit buba. Acuma sa vad daca e si rezolvabila.

Pentru posesorii de Pajero ceva mai vechi, verificati mansonul de la levierul schimbatorului. Sunt 2 mansoane de cauciuc, unul prins de caroserie si celalalt de cutie. Mie ala de pe cutie, de batranete, s-a rupt. Astfel mi-a intrat apa, nisip in cutie(se vad si urme ale condensului in interiorul capacului de la schimbator). Problema la mine... se pare ca a intrat o pietrica pe sub manson si a ajuns la semi-sfera care face parghia schimbatorului (scuzati expresiile babesti, dar ma depaseste). Acea semi-sfera(din dur aluminiu) s-a crapat, iar apoi s-a rupt(cand am schimbat a 3-a). Semi-sfera se potriveste cu cea de la donator, dar mansonul e distrus si la cealalta, sa vad daca o sa gasesc de la Aro, poate se potriveste ca doar manson separat, mai mult ca sigur n-am sa gasesc la piese auto.

 

Maine o sa fac si vreo 2 poze daca este nevoie.

P.S.: Cei cu mk 1, verificati-va acel manson. Dati jos cele 4 suruburi de pe rama de fier a schimbatorului/reductorului, scoate-ti rama, apoi trageti nitel in sus de mansoanele mari (cat sa iasa prin gaura in masina) si veti putea vedea starea celuilalt manson cu probleme. Daca ati schimbat uleiul din cv si ati gasit cateva picaturi de apa, mai mult ca sigur pe acolo au intrat...

 

Le: Multzam Pepi, eu vroiam sa incep cu coada (sa dau jos cutia :P )

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema CV manuala

 

Nee,,,, trebuia sa desfaci cutia de viteze,sa dereglezi trenul mobil sa rupi vreo 2 sincroane,sa iei o CV nou,sa nu se potriveasca ca-i de la Pajero 2 sa prajesti ambreiajul ca sa pus rulmentul de prsiune gresit si dupe aia sa vezi ca-i timoneria sarita.

 

Baga niste poze ca nnu am inteles nica din iesplicatiili tale.

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema CV manuala

 

Pe scurt, ia-ti domle ARO ca e bune, lasa trocile alea de Mitsubishi :grin:, si n-ai probleme de genu asta! Ce-i drept, te multumesti cu 4 trepte, da's bune. Nu sar decat prima in sarcina, a treia la relanti si a patra uneori, da nu tot timpu.

 

Ce zici?

 

(Hai ca hiperbolizez, a patra nu sare)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use