Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Proiect ARO 243


vstef_is

Postări Recomandate

Re: Proiect ARO 243

 

Mai departe montat caroseria pe sasiu, pe bucse de cauciuc inalte (body-lift inclus, dar ceva destul de timid, vro 2-3 cm acolo... cat sa fie.

 

Ca tot veni vorba de lift, bride noi pentru arcurile pe foi, telescoape noi pe spate, arcuri elicoidale si telescoape schimbate pe fata, si oale arcuri pe fata "custom" ca sa zic asa... mult mai coborate. O sa vedeti cum sta "botu" cu "nasu in vant", mandra.... dar ceva mai tarziu.

 

Per total si body lift mic si finut si suspension lift, tot finut. Exact cat sa fie destul sa intre roti mai mari, si totusi sa nu fie mult prea mare incat centrul de greutate sa urce in pod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Re: Proiect ARO 243

 

A urmat capitolul frane, daca se poate spune asa ceva... problema era in felul urmatorul, suspensia fata pe sasiul asta era "pe sistem vechi" cu furtune tip vechi, care sunt mai mari si nu se mai gasesc de fel. Puntea spate in schimb era mult mai noua si era la zi, cu totul ok...

 

O alta problema a fost faptul ca masina originala (cea din 1978 pe care am avut-o) avea franele pe un singur circuit, si fara servo. Daca se "***utea" ceva la o roata, mureai de tot, cu volanul in brate. Ce-i drept, tineau surprinzator de bine, dar am decis sa pun un sistem cu dublu circuit si pompa de frana cu servo.

 

Asta inseamna ca toate conductele de frana de pe sasiu sa fie modificate, si mi-a luat ceva pana i-am dat de capat. In cele din urma am desfacut complet punte fata, schimbat bucsi, toti pivotii, portfuzetele (erau modificate artizanal cele pe care le aveam, si am pus originale - din cauza lor pistonasele si sabotii stateau la un unghi de 90 de grade, ceea ce nu e recomandat). Butuci in stare foarte buna, rulmenti noi, taleri si saboti in stare foarte buna, etc. Am schimbat cam tot ce se putea, plus conducte noi. In cele din urma am ajuns la un sistem bun, cu toate conectate intre ele, dublu circuit si 4 distributoare, gandite ciudat de catre cei de la ARO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Astea fiind spuse am plasat "orientativ" masca fata si aripile, care au fost date cu grund si apoi antifon peste tot prin toate ungherele si cotloanele. Ca sa fie treaba buna si "tabla romaneasca" protejata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Nu am iertat nici interiorul, antifon peste tot. Se observa si noile triple spate (de pe o duba ISUZU cred...)

 

Ca tot veni vorba de "electrice", am luat toata instalatia de la 0, cu cabluri noi pentru baterie (de RABA, din cupru, modificate), heblu nou (master switch ca sa zic asa), si toata instalatia noua. Electricianul mai are o zi doua de munca, dar deja ma simt mai bine cand stiu ca n-am probleme. Ah si ca sa fie totusi ceva facut bine, am pus si un panou de sigurante tip nou - de' alea de plastic tip "scoaba" nush cum se cheama, dar asa au masinile moderne, ca mori cu nervi la sigurantele ceramice, le tot invarti ca nu fac contact calumea, etc etc,....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Sper ca nu pacalesti iar lumea :twisted: Ar fi chiar indicat sa-l poate, nu conteaza gradul de placere, dar sa vedem si noi cazanu finalizat :ha:

 

Da domle, vreau sa-l termin ca nu e nici un pont sa nu finalizezi un cazan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Atat deocamdata. Ce mai urmeaza, ce am mai facut....

 

Directie - caseta de directie schimbata cu una mai buna, tot fara Servo. Nam nevoie. Voi schimba si semi-caseta cu una noua, toate bratele, si capetele de bara (noi).

 

Frane - aerisit, plus distribuitor spate nou (trebuie sa-l cumpar).

 

Racire - instalat radiatorul, plus toate furtumele noi (le am pe majoritatea)

 

Alimentare - tras conducte noi pentru tur/retur din rezervor.

 

Electrica - finalizat instalatia cu electricianul.

 

Interior - tapitat, retapitat, instalat scaune, spalat, schimbat butuci broaste, si alte maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Foarte faina treaba dom'le!!! Brava!!! Si mult spor la treaba! Am ceva ferodouri ptr Aro si niste semnalizatoare ( numa' coaja/plasticul) daca iti trebuie! Sunt noi.

 

Foarte posibil sa-mi trebuiasca.... am ferodouri noi noutze pe spate, dar pe fata sunt SH... inca bune, dar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

forte frumos stefan sal termin cat de curand ca abia asteptam sal vedem finalizat

ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi

ARO 243,an 1986,motorizare D127

ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare

Audi B4, an 1994 benzinar de 2000.

BUGHI - motor de 1600 benzinar

Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Proiect ARO 243

 

multa munca si sudoare care se apropie de final.....

:rsp :rsp :rsp

felicitari

 

PS: sper ca nu ramane culoarea aia verzuie ca e cam horor,poate e chestie de gust

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

As avea o intrebare: nu ti se pare ca vechiul look ( cel cu grila metalica si farurile rotunde ) dadea muuult mai bine? Poate sunt eu subiectiv...dar chiar arata foarte bine Aro cu fata aia veche....

 

Cam da.... intradevar avea un farmec aparte, si multi spun ca arata mai bine... fiind si "old school",. printre primele serii.... inca mai am aripile si masca, dar erau cam ruginite... doar nu ca nu le am in Iasi, deci.... momentan cam asta e... Un avantaj totusi e ca pe sistemu de 4 ochi, cu 4 halogene o sa imi fie mai bine noaptea.

 

PS: sper ca nu ramane culoarea aia verzuie ca e cam horor,poate e chestie de gust

 

Nicidecum, ce vezi acolo e o vopsea romaneasca, data de Granicieri, si matuita de soare... o sa fie vopsita complet, normal.

 

 

Daca nu ar fi nins... mai faceam progrese, dar deocamdata vremea nu-mi permite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Domne.... tot :rsp `ul pt initiativa , f multi nici macar nu s`ar fi gandit sa inceapa un asemenea "proiect" daramite sa`l si termine intr`un timp relativ scurt :P :1 si spor la treaba in continuare pt ca mai ai de lucru :x :grin:

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

:1 :bravo :bravo :bravo

Tot respectul.

Azi ma uitam la stirile locale Galati, si spuneau ca in ultima satamana au fost radiate si predate 78 ARO la Remat, datorita cresterii impozitelor de pana la 3 ori fata de 2008.

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Si eu am radiat 2! Din aceeasi cauza, si ma doare sufletul de mor!

 

Am stat sa ma gandesc, ARO mi-au consumat toti banii mei pe care ia-m muncit timp de un an, si nu regret de loc. Nu ii voi recupera niciodata, dupa ce termin proiectul si il pun la vanzare, pariu ca nu scot mai mult de 40-50 de milioane pe el.... cu care nu iti poti lua nimic sincer.... dar am invatat o tona de chestii, am facut o tona de chestii, si daca tot am inceput, macar sa o duc la capat.

 

Dracu sa-i ia de bani, ca noi ii facem. Vreau ca ARO meu sa fie pe sosele, cat mai mult timp posibil, cu acte in regula si in stare buna.

 

Abia astept sa plece ninsoarea, ca sa mai lucrez! (Deh, sta afara saracu, n-am gasit garaj nicaieri....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Foarte frumos proiect! Felicitari de 1000 de ori! Rar vezi asa proiecte luate de la A la Z prin toti pasii fara graba si harababura...

Tot ce cred ca ar lipsi (stiu ca e foarte greu de transformat dar am vazut unul in cluj... punte fata de IMS si directie de Ims cu capete de bara de Gaz sau Defender... din cate stiu potrivesc!

Daca nu ar merita lafel un set de blocabile fata spate... in Cluj second se gasesc undeva la 1200 de lei!

Cu mult respect, si inca o data felicitari,

Adrian :h5

NISSAN PATROL GR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect ARO 243

 

Blocant spate am, centralul e blocat din fabrica, deci deja e ok.

 

Pe fata punte rigida inca nu pun, e mult prea mare proiectul si sincer la o masina de tura, de soft, si de expeditii nu merita neaparat. Vezi de ex. toate LandCruiserele mai noi, de la KJ90 incoace - au aceeasi "arhitectura". IFS + rigida spate. Mi se pare ok, pentru chestii normale.

 

Intradevar IMS da clasa la 24x in offroad, si datorita puntii rigide, daca voi avea timp, bani si rabdare, o sa ma apuc si de o struto-camila romaneasca, cu punti rigide si mai multe tampenii pe care le am in cap. Dar deocamdata vreau sa termin masina de expeditii si drumuri lungi. Asta in contextul in care nu ma deranjeaza sa merg 10 ore cu 80km/h..... Am facut-o, si o sa o mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare