Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme jante MITSUBISHI


asfalttango
 Share

Recommended Posts

Cu gindul sa fiu om gospodar am zis sa imi cumpar si un set de jante de tabla pe 15 ca masina avea deja de AL pe 16.

Am purces si am cautat jante(de PAJERO) si am gasit aici pe forum.Am cerut una de proba,am facut proba pe spate.Achizitionat.Se potriveaula prezoane ,la butuc,totul ok.

 

Pina azi cind am incercat sa montez si pe fata jantele si spre stupoarea mea pe fata nu intra din cauza etrierului.Eu nu am intilnit pina acum o marca de masina pentru care sa achizitionezi jantele si sa mearga pe spate iar pe fata sa nu mearga.

 

A mai patit cineva asa ceva pina acum?Ar mai fi alta solutie decit sa le revind...Si le-am adus tocmai de la TM :P

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Dar producatorul livreaza 2 tipuri de jante...de tabla pe 15....de AL pe 16...Si jantele probate sunt tot de PAJERO....Si totusi nu merg :P

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Pai asta ma contrariaza pe mine:

 

Sunt pe 15... cum da fabricantul,sunt de PAJERO....nu de Pajero Sport...toata lumea a zis ca daca merg la prezoane si butuc nu sunt probleme dar pe spate merg...pe fata nu...

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Sunt masini care vin care vin de la mama fabrica cu jenti pe 15 iar altele pe 16 chiar daca sunt acelasi model dar din pacate nu intotdeauna se pot monta jenti de pe modelul de 15 pe 16. Cunosc un caz cu un prieten bun si foarte gospodar care la un Ford Focus a cumpart un set de jenti de 15 si cauciucuri de iarna de la ford pt masina si a avut o mare surpriza cand nu a reusit sa le monteze pe fata din cauza etrierilor desi la ford focus apareau si jenti din fabrica de 15. Problema era in felul urmator: FOCUS 1,6 benzina avea etrieri mai mici decat cel de 1,8 tdci a lui care se considera mai ''sportiva'' si necesita o franare mai buna. Asa ca saracul om in loc sa faca o economie a pierdut ceva banutzi in treaba asta. Aceste diferente apar din motive pur economice. Fiecare producator pe fiecare model de masina trebuie sa aiba o varianta ieftina din multe pct de vedere si acesta este unul dintre ele . Un etrier mai mic inseamna un disc mai mic si placute mai mici ... ba mai mult exista pe masini si discuri neventilate montate pe fata (nu stiu daca mai ii cazul la masinile de dupa 2005) care atrag dupa sine costuri de productie mai mici si uite asa vedem ford mondeo cu preturi incepand de la 14.000 (oferte inainte sa apara aceasta asa zica criza economica).

Posibil sa fie intre PAJERO si PAJERO SPORT aceasta diferenta.

 

Ce iti recomand este se incerci sa vorbesti de unde le-ai cumparat si sa iti schimbe cu un numar mai mare. Nu prea cred ca este vreo solutie tehnico-valabila pentru modificarea jentilor de tabla sa iti intre pe fata.

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Nu prea cred ca este vreo solutie tehnico-valabila pentru modificarea jentilor de tabla sa iti intre pe fata.

 

Este o solutie...... de fapt 2:

 

1. Sa schimbi dicurile de frana, etrierele si placutele in altele mai mici;

2. Sa Schimbi et-ul jantelor (Jante intoarse), daca-s din tabla/otel se poate face si costa pana in 500 ron toate 4.

 

P.S.: Este chiar si varianta 3: Flanse la roti. Dar eu personal nu prea am incredere. Nu ma simt prea bine sa stiu ca pe langa alea 6 prezoane pe roata, mai sunt inca 6 inaintea lor. Prefer varianta 2.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Nu prea cred ca este vreo solutie tehnico-valabila pentru modificarea jentilor de tabla sa iti intre pe fata.

 

Este o solutie...... de fapt 2:

 

1. Sa schimbi dicurile de frana, etrierele si placutele in altele mai mici;

2. Sa Schimbi et-ul jantelor (Jante intoarse), daca-s din tabla/otel se poate face si costa pana in 500 ron toate 4.

 

P.S.: Este chiar si varianta 3: Flanse la roti. Dar eu personal nu prea am incredere. Nu ma simt prea bine sa stiu ca pe langa alea 6 prezoane pe roata, mai sunt inca 6 inaintea lor. Prefer varianta 2.

 

1. Sa schimbi dicurile de frana, etrierele si placutele in altele mai mici; -- ar fi pacat sa reduci performantele de franare si mai mult merita efortul avand in vedere ca le poti vinde sa sa iti iei jenti care merg ca unse acolo?

2. Sa Schimbi et-ul jantelor (Jante intoarse), daca-s din tabla/otel se poate face si costa pana in 500 ron toate 4. -- la fel ca si la punctul 1 dpdv al costurilor

3. _____________ -- cat scoate roata in afara? deajuns sa intre janta peste etrier?

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Tot patitul e priceput....De avertizarea ta am uitat.

Am inteles acum cum sta treaba....Deci trebuie sa le vind...Si am luat si piulite...si anvelope :P :P :P :P

Multumesc baieti... :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Eu doar am prezentat cateva solutii....

 

1. Intradevar este foarte scump, foarte prost...... dar, privind partea buna a lucrurilor, ai jantele pe 15 care intra la fix fara probleme :P

2. Am spus maxim 500 RON. De ex in Sv langa mine este un atelier de prelucrari metalice. Sa taie jantele mele si sa le faca cu et -60 ma costa cam 250-300 ron. In CT sau B e posibil sa fie mai scump. Asta e chiar o solutie ok, avand in vedere ca-ti ramane sistemul de franare stock si ai si un plus in stabilitate in teren.

3. le scoate maxim 60 mm/ax la flansele din aluminiu, sau cat vrea clientul la cele facute la strung din metal. Dar....din nou e foarte scump si nu se merita, mai ales ca se slabeste siguranta prin adaugarea a inca 6 prezoane pe roata.

 

@Asfalttango, daca as fi in locul tau, m-as duce pana la un niste strungari/sudori buni sa vad cat ma ajunge si cat trebuie scoase in exterior. Ar fi o singura parte negativa aici la mersul pe strada: Ai rotile iesite in afara masinii (20-50mm).

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Deja am investit 400 ron jante,600 ron anvelopele pe 15,150 ron transportul,250 ron piulitele....total 1400 cu banii astia imi luam 3 anvelope noi pe 16...Am facut o afacere paguboasa....Sa vad ce recuperez :sr

 

O sa incerc sa le vind.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Ma bag si eu in vorba, pe undeva prin manualul de utilizare scrie ceva de diametrul interior al jantelor, de exemplu la Mitsu L200 e ceva cu 11JJ, am vrut sa-mi iau si eu jante de tabla dar pana acum nu am gasit ceva corespunzator. pe janta, de obicei sunt poansonate si aceste detalii, pacat ca nu am intrat mai devreme in forum ca te lamuream exact de problema. Bine ar fi sa cauti sa gasesti, acest detaliu pt. modelul tau de Pajero diametrul intrerior al jantei si adancimea, in afata de prezoane, atins la aripa, etc. Uita-te exact ce scrie pe jantele pe care le ai deja si da post sau pm cu absolut tot ce scrie pe ele poate te ajuta cineva sa scapi de ele daca zici ca nu sunt bune. Ca o chestie la mine nu intra jante de la Mitsu outlander desi se "potrivesc" la prezoane, circumferinte, dar sunt mai "scurte" la interior decat ce imi trebuie, in schimb merg unele jante de Toyota Landcruiser :) . Mai uita-te ce scrie pe ele si discutam.

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

si eu am patit la fel la l200 am luat genti neoriginale si bateau in etriere dar am pus flanse apoi am cumparat originalede tabla si e ok nu mai trebuie distantiere.devina e offsetul negativ de aceea nu intra.

-iesirile in Natura cu cei dragi sunt cele care imi incarca bateriile

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

UITE JANTE PE L200 NEORIGINALE :app CA NU AM AVUT BANI DE ORIGINALE

http://farm4.static.flickr.com/3188/3065359249_6810333feb.jpg?v=0_http://farm4.static.flickr.com/3219/3067117721_4ddaa415a2.jpg?v=0

Au intrat ca unse pe masina dar am avut grija sa le montez de test pe fata

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Multumesc pentru interesul acordat. :h5

Am inteles unde am gresit si de ce.

Am decis sa vind ce am achizitionat si sa ramin pe jantele originale da AL pe 16.Voi deschide thread-uri pentru fiecare dar sa le fac si poze intii...Se poate inchide.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme jante MITSUBISHI

 

Cu gindul sa fiu om gospodar am zis sa imi cumpar si un set de jante de tabla pe 15 ca masina avea deja de AL pe 16.

Am purces si am cautat jante(de PAJERO) si am gasit aici pe forum.Am cerut una de proba,am facut proba pe spate.Achizitionat.Se potriveaula prezoane ,la butuc,totul ok.

 

Pina azi cind am incercat sa montez si pe fata jantele si spre stupoarea mea pe fata nu intra din cauza etrierului.Eu nu am intilnit pina acum o marca de masina pentru care sa achizitionezi jantele si sa mearga pe spate iar pe fata sa nu mearga.

 

A mai patit cineva asa ceva pina acum?Ar mai fi alta solutie decit sa le revind...Si le-am adus tocmai de la TM :P

eu am un l200 din 2008, cu jante din aliaj pe 16; la fel ca tine, am cumparat un set pt. cauciucuri de iarna de pajero sport, tot pe 16, tot din aliaj, si am patit la fel, intrau pe prezoane, butucul oricum este mai mic la l200, si la fel, janta era blocata in etrier; atentie, jantele erau tot pe 16 !

Land Rover Discovery I 300 tdi, Mitsubishi L200, Pajero, Outlander
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use