Vizitator soso-bum Postat Martie 30, 2009 Partajează Postat Martie 30, 2009 la sfarsitul saptamanii este ceva frumos organizat la sighisoara daca sunt amatori ,curiosi sau participanti,sper sa ne intalnim cat mai multi detalii aici viewtopic.php?f=25&t=7378 eu sper sa ajung si sambata,daca nu duminica sigur Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Martie 30, 2009 Partajează Postat Martie 30, 2009 Re: cine vine la sighisoara la noroi? vezi sa ajungi Vineri sa apuci sa te inscrii :grin: Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator soso-bum Postat Martie 31, 2009 Partajează Postat Martie 31, 2009 Re: cine vine la sighisoara la noroi? deocamdata vreau sa ajung sa vad cum decurg ostilitatile daca nu e jale mare cu distrugeri mari la urmatorul o servesc si eu :h5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RZV Postat Martie 31, 2009 Partajează Postat Martie 31, 2009 Re: cine vine la sighisoara la noroi? Eu sunt a Sighisoara in W-E....nu particip,doar ma uit :grin: nu stiu daca cu masina 4x4 sau nu .....dar sigur sunt acolo.... Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adammoga80 Postat Martie 31, 2009 Partajează Postat Martie 31, 2009 Re: cine vine la sighisoara la noroi? salutari,sper si eu sa ajung in weekend la sighisoara,de participat nu dar de cascat ochii da sunt curios cum este live un concurs.la sighisoara pe unde o sa fie concursul? Va fii usor de gasit si pentru un strain,ca mine!! suzuki vitara 1.6 yo5PKM 0763630114 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...