Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

sfaturi achizitie masina de teren

Vizitator vetx

Postări Recomandate

Vizitator vetx

as dori sa-mi cumpar un samurai pt a ma ajuta in munca mea avand in vedere ca sunt medic veterinar..ce sfaturi imi dati pt a nu lua ceva teapa la achizitie.stiti ceva masinuta de vanzare?

nu imi trebuie masina cu modificari, pret cat mai redus avand in vedere ca am deja un golf 4 cu care ma deplasez prin oras

sunt din maramures

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfaturi achizitie masina de teren

Buna

Cel mai des sfat pe care o sa-l primesti in curand va fi : :rules ...asa ca fa-ti o prezentare scurta pana nu apar urmatoarele post-uri.

cat despre achizitie vezi ca sunt destule topicuri pe aici ... baga un search

Suzuki Samurai 1.3i 1991

Mai bine ingrasat de bere, decat cocosat de munca !!!

Link spre comentariu

asa este....fa-ti si tu o prezentare la rubrica specializata....dupa care.....i-a legatura cu baietii din Baia Mare....ai marele avantaj ca poti vedea pe viu si cele bune si cele rele la un Samurai :grin:

Link spre comentariu

Vizitator vetx

tre sa recunosc ca m-ati bagat in ceata...unde exista formularul de prezentare?

si ce masina sa pun la poza ca doar nu o sa pun o poza cu un golf 4?

Link spre comentariu

Nu sariti pe om sa se prezinte pana cand nu stim daca intra in comunitate. Intai sa-si ia masina.

Toata stima pentru meseria de veterinar. Dar ce legatura are cu offroad-ul. Daca practici in mediul rural, atunci e bine sa te gandesti la o masina cu bena, Hilux sau L200. Cum t-ar sta cu porcul in Suzuki? :grin:

Link spre comentariu

Nu sariti pe om sa se prezinte pana cand nu stim daca intra in comunitate. Intai sa-si ia masina.