Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Proiect Mistretu' Reloaded


vetu

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Proiect Mistretu'

 

Ceva asemanator combin si eu - un M cu motor de Peugeot, cutie cu 5 viteze, reductor de Gaz69, punti de 7/36, frane originale... Zici ca dieselul frantuzesc are probleme la turatii joase?

Niciodata nu esti destul de paranoic...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Motorul asta e interesant in felul lui, dar nu prea trage sub 2000rpm, ca nu intra turbina... abia dupa 2000 incepe sa traiasca si se poate tura destul de tare, fara probleme. Deci trebuie combinat cu rapoarte in grupuri cit mai mari pt mers in teren. Mai are si dezavantajul cutiei lui, care numai pt teren nu a fost gindita, si are rapoarte prea lungi. Daca il legau la o cutie romaneasca in 4 cred ca mergea mai bine prin noroi :grin: (ex: motorul pejo cu cutia lui, grupuri de 33/8 si roti de 30" te duce pina la 120kmh cu treapta a4a, daca ii dai 5, mai creste citiva km (~130) si dupa aia se plafoneaza din cauza motorului, a formei de cladire a aroiului, etc) Daca ar fi fost etajate toate treptele, incepind cu 2, mai jos, era excelent si in teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

@vetu - pe bune, chiar nu am vrut sa fiu rautacios! Voiam doar sa vad daca am observat bine. Crede-ma ca stiu cam cat de dificil e sa "simetrizezi" niste aripi fata la M.

De fapt stiu cum e la Gaz 69.

Mai exact la asta, care e modificat in totalitate ( Motor, cutie, punti, sistem de franare si de directie de Patrol, in plus, caroseria...e ciopartita si sudata vai mama ei). Niste Simex-uri urmeaza maine si...poate pun poze "de uichend".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Multumesc tuturor de aprecieri! De week-end-ul acesta incep sa o scot la plimbare si va tin la curent cu ce functioneaza si ce nu merge!

 

@TUDOP: ai perfecta dreptate in ce priveste ansamblul cutie motor diferntiale. Masina mea in configuratia aceasta merge cu 100 km/h in viteza a 4 dar nu pot sa o dau pe-a 5-a decat la vale pentru ca nu mai trage motorul altfel.

Masina lui Nightbird de la HD are motor 2,5 td de peugeot dar cutia e clasica de ARO in 4 tr si diferentiale 7x36. M-a dat cu ea pe deal si prin noroaie si pot sa zic ca trage de rupe, chiar daca are 35"x10,5.

 

 

[color=#FF0000]Asa ca va adresez tuturor o rugaminte: cumpar (la un pret decent) doua seturi de ansamblu pinion-coroana marimea 7x36, cele pe care le detin actualmente find 8x33. Sper sa imbunatatesc un pic situatia odata adusa aceasta schimbare.[/color]

 

@Oldscarmaniac: nu e nici o suparare, noi chiar ne cunoastem, am vorbit la telefon deoarece am intentionat sa iti cumpar masina dar m-am apucat de propriul proiect. Oricum frumos si ce a iesit din GAZ-ul tau. Mai ai ceva piese? Cum au grupurile gazurile? Se intampla sa mai ai arcurile originale ? Te rog trimite PM daca vrei sa vorbim.

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

practic acum cu care motor nu iti trage?

cu cel in 3 sau cu cel de peugeot?

oricum, ceva nu e ok acolo, pentru ca am un prieten care are un aro cu motor de andoria si grupuri de 11 cu 41 si trage masina de rupe si n a 5 a ...

eu zic ca motorul nu e bun, 8 cu 33 e un raport foarte bun pentru un diesel la aro

daca poti, pune cutia de tv pe motorul de peugeot, o sa vezi cat schimba rapoartele din cutie situatia in a 1 a 2 si a 3 a...chiar daca nu ai a 5 a

macar ca si test merita sa incerci

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Nu trage la turatii joase dar in ture e de-a dreptul exploziv!

Daca incerc sa urc orice obstacol "la relanti" sau sub-turat, motorul se opreste instant!

Nu sunt indeajuns de obisnuit cu aceasta masina si nici nu am iesit in teren cu ea pana acum. Dupa week-end-ul viitor am sa pot spune mai multe.

Oricum rotile pe 33X12,5 se resimt la inaintare pe asfalt destul de tare, dar sper sa ma ajute in teren accidentat.

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

practic acum cu care motor nu iti trage?

cu cel in 3 sau cu cel de peugeot?

oricum, ceva nu e ok acolo, pentru ca am un prieten care are un aro cu motor de andoria si grupuri de 11 cu 41 si trage masina de rupe si n a 5 a ...

eu zic ca motorul nu e bun, 8 cu 33 e un raport foarte bun pentru un diesel la aro

daca poti, pune cutia de tv pe motorul de peugeot, o sa vezi cat schimba rapoartele din cutie situatia in a 1 a 2 si a 3 a...chiar daca nu ai a 5 a

macar ca si test merita sa incerci

 

Nu se poate pune cutia de TV pe Peugeot...

 

Nu iti trage pt ca e Peugeot... Peugeot-u nu trage prea bine nici cu rotile originale pe 29-30" si grupuri de 33x8, cu atat mai putin la 33"-uri.

 

Sfatul meu - baga rapoarte de IMS in grupuri si o sa iti fie bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Subscriu si eu ...cu grupuri de M(7/36) ai rezolva problema.. plus ca tin mai bine la tavaleala mai cistigi si la fiabilitate - cutie si reductor

Oricum cu rotile alea rulajul la 80km/h devine ceva genul sport extrem....Cine s-a dat cu M-ul stie!

Cind poti spune ca le sti pe toate......te trezesti, ca te-ai dus de mult.....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

nu stiam ca motaorele de peugeot sunt "deastea" de au nevoie de turbina pt cuplu

aia nu e bine in teren, nu e bine deloc, neeaparat pune grupuri de 7 cu 36, daca vrei sa faci ceva in teren

problema e ca , atunci cand ai nevoie de cuplu, o sa ii dai pedala, ocazie cu care o sa vina si turatie...motiv pentru care se rupe aderenta si o sa cam ramai unde altii trec cu cauciucuri de strada...

pacat cu cutia de tv, pt ca are rapoarte foooarte bune in primele 3 viteze,

noa, si grupurile te vor ajuta (si inca mult) si oricum pe strada o sa mergi faorte bine si cu alea...pt ca ai 5 viteze

si o sa mergi cu 100 km la ora relativ usor, nu ca acum

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

BRAVO :1 Asa se intimpla cind te apuci de modificari nu termini bine una ca te apuci de alta

si nu te lasi pina nu merge cum vrei dar todeauna important este finalul care iti da cea mai mare satisfactie atunci cind te duci in spalatorie si ceri un spalat complect (masina plus sofer) felicitari pentru proiect !!! ; Am si eu o intrebare in legatura cu jentile de ARO intoarse daca ma poti ajuta cu un pret si o adresa a atelierului din pantelimon as avea si eu de intors (5 bucati ) multumesc si spor la treaba !!!

Offroad Team ARO

,,ARO 244 AUTOUTILITARA" ,( AR0 320, ARO 244)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Multumesc tuturor de sfaturi!

 

 

Dar revin cu o solicitare:

 

Se intampla sa se gaseasca de vanzare la un pret mai mic de 300 ron ansamblu pinion+coroana (7x36) ???

La pretul acesta am gasit nou in C-lung.

 

 

 

Temerea mea principala este cea de care vorbeste Soimu. Si are dreptate, am mai auzit de cazuri in care un M cu motorizare asemanatoare cu la al meu nu urca acolo unde alte M-uri cu motor L25 si cutie fara reductor urcau "la relanti".

Ideea este ca M-ul lui Nigtbird (daddy ims) trage de rupe, urca de innebunesti dar cutia este clasica in 4 trepte si diferentiale 7x36.

 

Maine merg sa definitivez roll-bar-ul, sa mai astup din gaurile de la picioare ramase de la motorizarea veche (unde a fost vechiul pedalier), si sa aplic o folie bituminoasa cu folie de aluminiu pe panoul dintre motor si habitaclu (vine o caldura pe acolo.....).

Asa ca dupa ziua de maine si dupa sambata ce urmeaza am sa vin cu mai multe impresii si poze.

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

la pretul asta as sari si eu pe una bucata

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

salut .numele meu este Eugen.Sunt fan M461. as vrea nr de telefon al lui Vetu. Multumesc. Ori adresa din Bucuresti unde tine masina.

bine ai venit eugen

din pacate nu te-ai prezentat la sectiunea potrivita

vetu poate sa iti trimita pe privat sau poti sa il cauti in cartea de telefon

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

munca cu cap,rezultate pe masura ! Felicitari ! din simpla curiozitate,cit este consumul in conditiile de mers economic ?(adica treapta 5 si nici un "deal la orizont" :)

Ma gindesc ca in varianta asta de motorizare, cutie & grupuri s-ar putea sa fie cel mai economic M .

IMPOTRIVA VINATORII , IMPOTRIVA ASASINILOR DE ANIMALE !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Nu stiu exact dar de la Campulung la Bucuresti pe varianta Targoviste a consumat aprox 13-15 l motorina, dar am mers aproape de limita !

Cu riscul de a ma repeta: a 5-a nu pot decat sa o dau ocazional, deoarece masina in aceasta treapta are tendinta sa reduca viteza! :))

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Nu stiu exact dar de la Campulung la Bucuresti pe varianta Targoviste a consumat aprox 13-15 l motorina, dar am mers aproape de limita !

Cu riscul de a ma repeta: a 5-a nu pot decat sa o dau ocazional, deoarece masina in aceasta treapta are tendinta sa reduca viteza! :))

 

Se rezolva daca pui grupurile magice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

@Nenicu:

Pe fata am doua seturi de capete de planetare:

-un set cu caneluri, pentru mers off-road

-un alt set strunjit la interior, pentru mersul pe astfalt

Asa ca am rezolvat problema (temporar).

Am alte prioritati deocamdata (grupurile, de amenajat interiorul), dar problema ramane deschisa.

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Herisanu

Re: Proiect Mistretu'

 

Sevus !!! :hi :hi

 

Salutae de la Cîmpulung !!!!! :banana

 

Felicităi pentu modificări , te astept să o testăm la Cîmpulung .!!! :h5 :h5 :bravo

 

Dămi un telefon înainte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

salut,

Multumesc, am sa onorez invitatia cat de curand.

Roll-bar-ul e gata, acum sunt in cautarea unei prelate bikini-top sau a unui atelier care sa-mi faca una pe comanda.

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Herisanu

Re: Proiect Mistretu'

 

Salutare de la Cîmpulung , Adian .!!!! :ypu :ypu

 

Foarte fain zimbru !!!! :h5

 

Te astept la Cîmpulung săl testem . :banana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

Dupa atata munca a venit vremea sa ne bucuram de realizare! Astazi am scos M-istretu' la noroi. Am dat o tura pe autostrada (in constructie) ce va lega Bucurestiul de Ploiesti.

Impresii: -cu reductor, la mic, chiar si cu grupurile 8x33 masina trage foarte bine

- arcurile s-au dezmortit dupa cateva spalari cu jetul si imbalsamari succesive cu ulei, si chiar daca cauciucurile aveau 1,5 atm masina nu a fost deloc rigida

-manevrabilitate buna, capacitate de trecere buna

- problema: arunca tot noroiul in masina datorita rotilor care sunt ecartate cativa centimetrii inafara caroseriei

 

Dar sa lasam pozele sa ne bucure privirile:IMG00253-20090604-1813.jpg[/attachment:1yoo6jo5]

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

 

IM000048.JPG.1f27346b542994f04533856f1f5dcc1f.JPGIMG00257-20090604-1815.jpg[/attachment:26sakd7q]

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare