Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

4x4 in desert


yo2bt
 Share

Recommended Posts

foarte faine pozele!!

dar... de ce am vazut un singur G pe acolo? :bc

 

Acolo Toyota face regulile. :grin:

 

acolo muschiu face regulile :sm

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

mai repede talpicii aia pe care ii bagau sub roti...nu era o masina fara jucarii din alea agatate pe undeva.......ce cosmar sa ramai intepenit in mijlocu desertului fara talpici, fara semnal la telefon si cu 1 litru de apa.....

Nissan Patrol 3.3 SD

Audi A4 1.9 TDI

Mitu L200 2.5 DI-D

Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba de expeditii vad ca toyota face regulile daca e sa vorbim de competitii mitsubishi e seriful :grin: :twisted:

 

Corect. :g

 

subsciu :h5

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

lasa-ti vorba, cand o comitem si noi ?

nu cred ca-i imposibil...

voi nu vedeti cat e de frumos?

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

lasa-ti vorba, cand o comitem si noi ?

nu cred ca-i imposibil...

voi nu vedeti cat e de frumos?

 

Eu ma gandesc sa ma duc anul viitor de Paste in Maroc si Mauritania. Poate ne organizam mai multi si mergem.

Treaba nasoala e ca avem drum lung de parcurs pana in Spania si de acolo in Maroc.

Din Spania ne costa cam 1200 de euro cheltuielile.

Link to comment
Share on other sites

cre'ca ar trebui pritocita mai bine si cautate variantele optime.

Ex: trailer pana in spania sau un alt port pt "magarusi" si pasagerii cu altceva. De acolo imbarcarea si... valea!

"parerea mea...."

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

asta da aventura ... si eu visez la asa ceva doar ca...: masinile trebuie pregatite plus cel mai important trebuie sa si tina atatia mii de km... a mea nu stiu daca face fata ... daca e sa se strice ii dau foc si ma urc la cineva in masina ....

 

cel mai eficient e sa mergem cu niste aro / dacii papuc si gasim noi unde sa le donam si ne costa si mai putin....

 

parerea mea ....

 

bafta :grin:

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

Am vazut in primavara asta vreo 10 expeditii care se pregateau sa intre sau iesisera din desert. Masinile erau mult mai putin pregatite decat cele ale noastre. Toate aveau insa placi pentru a trece peste nisip moale si cauciucuri inalte si subtiri. in rest... am vazut de la samurai pana la terrano 2 cred ca toate tipurile de masinii. Preponderent Toyota, Mitsubishi, defender...
Just Me
Link to comment
Share on other sites

...cauciucuri inalte si subtiri.

 

Cauciucurile subtiri sunt mai bune in nisip? Oare de ce aveam impresia ca merge mai bine cu cauciucuri mai late?

Link to comment
Share on other sites

Lasa urme mai adanci in nisip si daca se ratacesc stiu sa se intoarca :bean

Acuma serios vorbind ma gandeam ca trebuie ceva mai lat si fara crampoane foarte mari sa nu sape in nisip.

Tre sa il intrebam pe Gabi :)

0744616745
Link to comment
Share on other sites

la Dakar dimensiunea maxima admisa a cauciucurilor este de 235/85/R16 ... majoritatea BFG MT .... vorbesc de cele 4x4 ... cele cu tractiune 2x4 au maxim admis ceva de genul '31 sau '33.... banuiesc ca totusi cu dimensiuni mai mare se obtin rezultate mai bune...

 

daca cine cunoaste explicatia logica va rog sa ne-o impartasiti

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

parerea mea, o logica primara:

in desert mai trebe' avut grija si de consum. Oricat ati zice voi, nu poti cara tone de combustibil.

la rotile late, consumul-datorat frecarii, nu numai pe coama anvelopei ci si pe flancuri- este muult mai mare decat in mod normal.

pe de alta parte din experienta mea, pa aceeasi masina, in zapada afanata, mai bine a mers cu roti mai inguste si mai mari in diametru.

la fel si in noroi.

stiu ca multi nu vor fi de acord, desii nu stiu cati au incercat roti inguste si mari in diametru.

este adevarat, ca look masina arata beton cu unele cat mai late si mai mari.

mai e ceva : directia.

roata mai ingusta "taie" nisipul pe cand cea lata il "forteaza", nisipul fortand la randu-i roata si tot sistemul de directie, cred ca si forta de impingere trebuie sa fie mult mai mare.

Si mai simplu: la o caruta incarcata, cu un cal daca-i pui roti late , adio!, nu mai poate calu sa traga in noroi sau in nisip... neam!

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

logic. mai lat nu se afunda. dar cat de lat trebuie sa fie sa nu se afunde cu 2,5- 3 tone?

si aici vorbim de o expeditie de min 1 saptamana nu de o proba speciala de cateva ore.

pentru o expeditie treb luat in calcul combustibil, apa, alimente si alte echipamente...

cel mai sigur, mergem undeva unde-i muuult nisip si testam mai multe anvelope.

dar hai sa nu ne amagim, daca ar fi trebuit late in nisip, ar fi aparut "arctic truck-uri" prin sahara si la Baja :lol:

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use