Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?


omoroka

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 174
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Trebuie sa caut prin colectiile de reviste, sa il scanez si il trimit tuturor celor interesati. Insa saptamana asta ma mut (cu biroul), asa ca nexam scaner. Saptamana viitoare sunt in concediu si dup-aia trebuie sa asez un pic lucrurile in birou. Cum apuc, cum il fac. Intre timp, pe youtube se gasesc cateva filmulete interesante.

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

asa e, ar fi interesant de vazut aceasta procedura. am mai vazut pe youtube in special utilizand lanturi dar asta cu chinga de ancorare ar putea fi ceva nou.

asteptam cu mare interes scannurile cand vei avea timp sa le faci.

 

multumiri anticipate

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Diferenta este ca atunci cand ai ajuns la capatul cursei cricului, nu mai ajustezi lungimeasufei din lanturi ci o scurtezi din chinga (din clicket), pentru o noua cursa a cricului. Asta este avantajul chingii.

Sper sa ma fi facut inteles.

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Da ,insa cursa scurta mineaza eficienta procedurii.

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Adica un tirfor. Dezavantaje: greu si voluminos. Avantaj: pretul. Desi si acest avantaj este discutabil. Un tirfor bun si cu forta care iti trebuie (min. 1,5x greutatea masinii - incarcata).

Daca nu vrei sa bagi bani multi si nici nu e vorba de extrem, variata hi-liftului ramane cea mai buna. Hi-lift, lant, sufa si chinga cu clichet. A fost mai demult in "4wd magazin" sau in "De teren" un articol, cu poze si explicatii, despre acest mod de "troliere". Trolierea se facea cu hi-liftul, chinga cu clichet era folosita pentru reglarea distnatie dintre hi-lift si punctul de ancorare - copac etc. Chinga cu clichet rezista fara probleme la sarcinile statice inscrise pe ea.

Daca o sa am timp si o sa gasesc articolul o sa-l scanez. Insa asta se va intampla peste vreo doua-trei saptamani. Pana atunci, nu am cum.

 

Gasesti ceva asemanator aici:

 

Exact genul asta de filmulete de reclama, m-au entuziasmat si determinat si pe mine sa cred ca daca am Hi-Lift sint un fel de "semizeu", o umbra de Chuch Norris, si pot sa-mi economisesc banii de troliu. GRESEALA FATALA. Masina din film, e pe drum, de ce o trage cu Hi-Liftul cind ar putea urca pe roti? Doar nu se vede nici un impediment. Dar asta-i arta in asemenea filme. Este scos in evidenta produsul minimindu-se sau neglijindu-se tocmai conjnctura. Eu am patit "live" situatia NON EXTREMA, doar de a iesi cu doua roti de pe drum si deja Hi-Liftul nu mai valora nici macar cit fierul din el. NULL, ZERO, NIENTE, NIX.(ma refer la functiunea de inlocuitor de troliu)

 

Si remarcati cit este de lunga pirghia Hi-Liftului meu de 60" in comparatie cu cea din filmul de reclama, si la un momentdat trageam doi insi (in zadar) de ea si tot n-am miscat masina din loc

 

Uite-aici:

 

 

 

PATROLATOR

Editat de Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Ha ha, interesant comentariu. Experienta ta e bine venita pentru noi ceilalti care n-am trecut prin asta si nici n-am experimentat procedeul cu pricina.

 

Multam de observatie.

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Ha ha, interesant comentariu. Experienta ta e bine venita pentru noi ceilalti care n-am trecut prin asta si nici n-am experimentat procedeul cu pricina.

 

Multam de observatie.

acuma...ce sa zic, patrolator e un om firav si nu prea mancat

ma gandesc ca voi cei care vreti sa folositi clichetul ala mic pt intins sufa de ancorare pt ca sa scoateti masina din sant...sunteti fortosi si cu degete mai ceva ca si Chuch Norris... altfel nici un impediment

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Cu Hi-Liftu pe post de troliu si chingi si ocheti m-am caznit o ora degeaba. Nu s-a miscat deloc masina, inutila treaba.

 

Articolu ala din Dteren sau 4Wd l-am citit, mi se parea "oaaa ce fain"... dar din pacate nu functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Ha ha, interesant comentariu. Experienta ta e bine venita pentru noi ceilalti care n-am trecut prin asta si nici n-am experimentat procedeul cu pricina.

 

Multam de observatie.

acuma...ce sa zic, patrolator e un om firav si nu prea mancat

ma gandesc ca voi cei care vreti sa folositi clichetul ala mic pt intins sufa de ancorare pt ca sa scoateti masina din sant...sunteti fortosi si cu degete mai ceva ca si Chuch Norris... altfel nici un impediment

 

 

soimule, ce sa zic, eu sunt mai firav decat patrolator, am doar fo 60kg :ha: dar si masina mea e tot pe masura :grin:

treaba e cat se poate de clara insa, filmuletul lui patrolator spune tot :g

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Situatiile in care se poate aplica sunt cele cu multa munca, de genul : ridici masina ,bagi sub roata , tragi , pastrezi tragerea cu o chinga , repeti procedura...... pina te saturi.....Nu se poate spune cu mina sus ca e apa de ploaie...pina la urma ajuta psihic, cel mai eficient ajutor ever.

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

.....iar daca esti pe burta in noroi, esti ca si mincat.Un TROLIU manual, care trage macar 6-8 metri, care poate fi trecut prin scripete , la care sa tragi cit de cit constant,dupa ce ai urnit masina , care sa poata fi folosit si la trageri laterale ,care sa poata fi folosit si ca hilift punind in picioare linga masina un stilp , sau un x ,de vreo 1.5 m si trecind cablul peste capul stilpului,sa ridici masina , fie si de roata , si sa bagi sub roata o waffleboard,fie ea din plop romanesc.......as vrea sa vad operatiile astea duse la capat cu 1-2 , 3------30 de chingi . Mie nu mi-a mers,am chingi de firma de 2,5 t pe un fir, 4 buc ,le folosesc des , duc-aduc foi de pal si mobila.Dar chingile sunt extrem de utile la aplicatiile pentru care au fost fabricate .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Am reusit sa fim eficienti cu hi-liftul in o situatie de criza, dar nu ca inlocuitor de troliu ci punandu-l sa faca pentru ce a fost proiectat. L-am folosit ca sa inaltam in mod repetat o masina la care roata spate a scapat spre prapastie, pana am repus-o pe "drum". E util hi-liftul, poate deveni esential uneori, dar pana la urma troliul e sfant la tractare, in lipsa unei masini salvatoare. Daca lipseste troliul, ai nevoie de fantezie si de putina bafta ca sa folosesti ce ai la dispozitie. In cazul nostru ne-am temut sa tractam masina aflata la necaz, ca daca ar fi scapat la vale, tragea dupa ea si masina de care era legata.

Samurai incepator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Cu Hi-Liftu pe post de troliu si chingi si ocheti m-am caznit o ora degeaba. Nu s-a miscat deloc masina, inutila treaba.

 

Articolu ala din Dteren sau 4Wd l-am citit, mi se parea "oaaa ce fain"... dar din pacate nu functioneaza.

 

Recunosc ca nici eu nu l-am incercat. Pana de curand nici nu am avut hi-lift (ma bazam pe troliile si masinile colegilor), insa la prima vedere parea fezabil. Acu' daca a fost probat si nu merge.... asta e. Si la mine e in plan un troliu, dar e drept ca e o investitie, totusi. Mai ales unul bun. Si pana atunci te ajuti, se vede ca psihic numai, cu hi-liftul.

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Sa te tragi afara cu o chinga legata de un copac ii 99% imposibil iar 1% iti creste barba pana o faci. Am incercat si eu odata sa imi mut trolebuzul cu o chinga cu clicket dar am renuntat dupa primi 0.5 cm. Am gasit prin comert ceva tentativa de troliu manual care a costat 60 de lei. Cu aia a fost o alta poveste m-a ajutat de 3 ori . Prima data am facut un test pe un drum putin inclinat si a miscat masina 1,2 m (cat ii permite cablul), a 2-a oara a trebuit sa trag o masina scufundata moment in care a cedat dupa 40 de cm (s-a indoit) .... l-am sudat si apoi am tras un Pajero aproape 1 metru cu el cand s-a compotat onorabil .... dar munca a fost pe masura celor 60 de lei.

Pentru masini mici gen Suzuki ii exelent dar nu pt masini cu ceva greutate la fizic !!!

 

asta ii jucaria:

http://www.mafcom.ro/img/imagini/produse/big/419_1169555608.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Eu am un troliu manual T-Max de 1600 kg (factor de siguranta 5) cu cablu de otel de 12m lungime/12mm diametru. Am scos o masina din Jiu cu el, destul de lejer si destul de repede.

 

E adevarat ca are 12 kg troliu si 12 kg cablu, dar in situatii non-extreme ma bazez pe el. De altfel pentru noul membru in "parcul meu de masini", Samuraiul, cred ca il pot scoate din orice pozitie :grin: Oricum Samuraiul o sa primeasca si un troliu electric, dar troliul manual ramine, daca trebuie sa il trag in spate.

 

Efortul la levier nu e chiar asa cum se spune... mie mi s-a parut acceptabil, dar nu este pentru domnisoare... :wink:

Oliver

Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless

Toyota LandCruiser HDJ 80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Salut flyer si multumesc pentru post.

 

Solutia ta mi se pare una pertinenta pentru masina asa cum e samu :grin:

 

Poti sa-mi dai mai multe detalii despre acest produs? Cum se cheama, de unde l-ai luat si cat ai dat pe el?

 

Mersi inca o data :h5

 

Sa te tragi afara cu o chinga legata de un copac ii 99% imposibil iar 1% iti creste barba pana o faci. Am incercat si eu odata sa imi mut trolebuzul cu o chinga cu clicket dar am renuntat dupa primi 0.5 cm. Am gasit prin comert ceva tentativa de troliu manual care a costat 60 de lei. Cu aia a fost o alta poveste m-a ajutat de 3 ori . Prima data am facut un test pe un drum putin inclinat si a miscat masina 1,2 m (cat ii permite cablul), a 2-a oara a trebuit sa trag o masina scufundata moment in care a cedat dupa 40 de cm (s-a indoit) .... l-am sudat si apoi am tras un Pajero aproape 1 metru cu el cand s-a compotat onorabil .... dar munca a fost pe masura celor 60 de lei.

Pentru masini mici gen Suzuki ii exelent dar nu pt masini cu ceva greutate la fizic !!!

 

asta ii jucaria:

http://www.mafcom.ro/img/imagini/produse/big/419_1169555608.jpg

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Salut flyer si multumesc pentru post.

 

Solutia ta mi se pare una pertinenta pentru masina asa cum e samu :grin:

 

Poti sa-mi dai mai multe detalii despre acest produs? Cum se cheama, de unde l-ai luat si cat ai dat pe el?

 

il gasesti in magazine cu profil de constructii, gradina,etc. se numeste troliu manual, la pret intre 60-100 ron

,,=====,o00o

//__l_l_,\____\,__

l_J.T\_l__l---[]lllllll[]

(o)))____(o)))-o-)))

 

Niciodata nu te certa cu un idiot. Te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Salut flyer si multumesc pentru post.

 

Solutia ta mi se pare una pertinenta pentru masina asa cum e samu :grin:

 

Poti sa-mi dai mai multe detalii despre acest produs? Cum se cheama, de unde l-ai luat si cat ai dat pe el?

 

il gasesti in magazine cu profil de constructii, gradina,etc. se numeste troliu manual, la pret intre 60-100 ron

 

La Hornbach au sigur, chiar si pe cel de 3,5T si costa ~150 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

@astral2000 Prezinta si concluziile tale dupa ce am iesit sa incercam troliul hornbach de 3.5T in "teren". Eu cred ca nu face mare scofala nici la Samurai, ca atunci cind ramii in namol, sarcina este ceva mai mare decit pe iarba in plat.

 

:h5

Oliver

Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless

Toyota LandCruiser HDJ 80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

@astral2000 Prezinta si concluziile tale dupa ce am iesit sa incercam troliul hornbach de 3.5T in "teren". Eu cred ca nu face mare scofala nici la Samurai, ca atunci cind ramii in namol, sarcina este ceva mai mare decit pe iarba in plat.

 

:h5

 

:ha: :ha: :ha:

 

Pai daca am vazut mai sus ca unii il folosesc cu succes, am zis s-o las asa, ca poate sunt eu mai ghinionist :ha:

Oricum, nu e nimic de ascuns : am iesit intr-o dupa-amiaza cu Lichter sa probez proaspata achizitie din pozele puse mai sus, mandru nevoie mare de cum credeam ca am rezolvat eu problema troliului, evident, macar pt situatii de urgenta, limita sau cand esti singur.

Din pacate.....n-a fost sa fie asa!

Mazda BT50 are 1800kg pe talon, dar cu scuturi etc, probabil spre 2200kg.

Am pus Mazda in apropierea unui copac zdravan, pe plan orizontal sau aproape, am tras frana de mana, si chiar am pus niste caramizi la rotile din spate in ideea de a simula o situatie reala, adica masina impotmolita, eventual pe o mica panta.

Si apuca-te neica si da-i la "pompa" ! Si da-i :P ....si da-i :P .... pana sa se intinda cablul a mai mers (nu masina!), dar apoi cand pratic trebuia sa fie urnita si masina.....nici pomeneala! Nu s-a miscat nici macar 5-10 cm ! Si nici dupa ce am scos caramizile nu s-a miscat, pentru ca nici nu mai puteam sa dau la "pompa"....Nici n-am insistat pentru ca tot ansamblul era intr-o f mare tensiune.

Atentie mare la ce forte expuneti astfel de scule ca exista riscul real sa plezneasca fie sufa, fie scula si Doamne-fereste ce se poate intampla fiind f aproape de "instalatie !

CONCLUZIE: aceste trolii sunt bune de tractat vehicule depasabile, nu intepenite, impotmolite.

Cele 3,5T se refera la o greutate deplasabila.(L-am vandut a doua zi....)

Dezvantaje:

-nu e f sigur ca-ti rezolvi problema cu el, ceea ce inseamna ca desi crezi ca te poti baza pe el, "ti-o poate trage" cand ai nevoie mai mult;

-e periculos in utilizare fiind constuctiv cam indoielnic plus faptul ca esti chiar langa el si, credeti-ma sunetul fierului care scrasneste langa urechea ta nu e ceva f confortabi...

-o greutate, in consecinta inutila in portbagaj...

Avantaje:

-pretul.....dar oare cat pretuieste siguranta in utilizare?

 

DECI : NU VI-L RECOMAND !

 

In alta ordine de idei, banuiesc ca exista o diferenta constuctiva intre troliul manual din pozele mele si un tirfor. Stie cineva care ar fi?

In topicul de aici

viewtopic.php?f=38&t=2836

diferenta este clara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

@astral2000 Prezinta si concluziile tale dupa ce am iesit sa incercam troliul hornbach de 3.5T in "teren". Eu cred ca nu face mare scofala nici la Samurai, ca atunci cind ramii in namol, sarcina este ceva mai mare decit pe iarba in plat.

 

:h5

 

:ha: :ha: :ha:

 

Pai daca am vazut mai sus ca unii il folosesc cu succes, am zis s-o las asa, ca poate sunt eu mai ghinionist :ha:

Oricum, nu e nimic de ascuns : am iesit intr-o dupa-amiaza cu Lichter sa probez proaspata achizitie din pozele puse mai sus, mandru nevoie mare de cum credeam ca am rezolvat eu problema troliului, evident, macar pt situatii de urgenta, limita sau cand esti singur.

Din pacate.....n-a fost sa fie asa!

Mazda BT50 are 1800kg pe talon, dar cu scuturi etc, probabil spre 2200kg.

Am pus Mazda in apropierea unui copac zdravan, pe plan orizontal sau aproape, am tras frana de mana, si chiar am pus niste caramizi la rotile din spate in ideea de a simula o situatie reala, adica masina impotmolita, eventual pe o mica panta.

Si apuca-te neica si da-i la "pompa" ! Si da-i :P ....si da-i :P .... pana sa se intinda cablul a mai mers (nu masina!), dar apoi cand pratic trebuia sa fie urnita si masina.....nici pomeneala! Nu s-a miscat nici macar 5-10 cm ! Si nici dupa ce am scos caramizile nu s-a miscat, pentru ca nici nu mai puteam sa dau la "pompa"....Nici n-am insistat pentru ca tot ansamblul era intr-o f mare tensiune.

Atentie mare la ce forte expuneti astfel de scule ca exista riscul real sa plezneasca fie sufa, fie scula si Doamne-fereste ce se poate intampla fiind f aproape de "instalatie !

CONCLUZIE: aceste trolii sunt bune de tractat vehicule depasabile, nu intepenite, impotmolite.

Cele 3,5T se refera la o greutate deplasabila.(L-am vandut a doua zi....)

Dezvantaje:

-nu e f sigur ca-ti rezolvi problema cu el, ceea ce inseamna ca desi crezi ca te poti baza pe el, "ti-o poate trage" cand ai nevoie mai mult;

-e periculos in utilizare fiind constuctiv cam indoielnic plus faptul ca esti chiar langa el si, credeti-ma sunetul fierului care scrasneste langa urechea ta nu e ceva f confortabi...

-o greutate, in consecinta inutila in portbagaj...

Avantaje:

-pretul.....dar oare cat pretuieste siguranta in utilizare?

 

DECI : NU VI-L RECOMAND !

 

In alta ordine de idei, banuiesc ca exista o diferenta constuctiva intre troliul manual din pozele mele si un tirfor. Stie cineva care ar fi?

In topicul de aici

viewtopic.php?f=38&t=2836

diferenta este clara!!!

 

 

Asta-i scula adevarata. La asta nu se infasoara cablul pe tambur, ci o "prindere" speciala apuca cablul si-l trage, si-l lasa, si iar l-apuca, etc. Nu conteaza lungimea cablului (poate sa fie de kilometrii) iar efortul depus nu e mare. E intr-adevar "altceva" decit ce e postat in pozele de mai sus.

PROBLEMA:

Costa cit un troliu electric, cintareste cam tot atit si e mare. Asa ca nu este o alternativa pt. Off-road. Troliul electric macar sta pe bara si nu-ti ocupa locul aiurea. Dupa folosinta, manualul, trebuie impachetat si bagat, asa plin de namol in masina. La aceleasi conditii de pret mai trebuie sa si muncesti, pe cind la electric apesi "IN" si s-a rezolvat.

 

 

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

Exista o sumedenie de argumente pro si contra pentru troliu electric vs troliu manual. Exista si un thread separat numai pentru aceasta discutie aici: viewtopic.php?f=18&t=5379. Pentru mine troliul manual e sfint. L-am luat la un pret foarte convenabil, functioneaza foarte bine si sunt foarte putine lucruri care se pot strica.

 

Depinde de buget, oportunitati, situatie in teren si context in care vrei sa il folosesti, dar eu il car dupa mine de fiecare data :)

Oliver

Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless

Toyota LandCruiser HDJ 80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

 

 

Asta-i scula adevarata. La asta nu se infasoara cablul pe tambur, ci o "prindere" speciala apuca cablul si-l trage, si-l lasa, si iar l-apuca, etc. Nu conteaza lungimea cablului (poate sa fie de kilometrii) iar efortul depus nu e mare. E intr-adevar "altceva" decit ce e postat in pozele de mai sus.

PROBLEMA:

Costa cit un troliu electric, cintareste cam tot atit si e mare. Asa ca nu este o alternativa pt. Off-road. Troliul electric macar sta pe bara si nu-ti ocupa locul aiurea. Dupa folosinta, manualul, trebuie impachetat si bagat, asa plin de namol in masina. La aceleasi conditii de pret mai trebuie sa si muncesti, pe cind la electric apesi "IN" si s-a rezolvat.

 

 

PATROLATOR

 

Citisem pe undeva ca are in interior niste "falci" cu care trage cablul, dar tot nu-mi dau seama cum "lucreaza" in interior. Daca ai o poza cu el demontat, ar ajuta f mult. :p

Dupa experienta povestita aici si apoi citind topicul cu tirforul care a tras TAF-ul din noroi eram croit sa-mi iau si eu unul, dar....pretul m-a calmat..... :P

Tot unul electric e de baza :h5

 

PS-Si ca sa impusc doi iepuri o sa-mi iau intai un hi-lift :hi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Alternativa la troliu pentru situatii non extreme?

 

o poza cu tirforul

http://www.iandplifting.co.uk/images/products/lifting_machines/pulling_lifting/yaletrack.jpg

 

si un film cu englezoi (ii interesant numai dupa jumatate)

[youtube:7308icw1]

[/youtube:7308icw1]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare