Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993


Schultz
 Share

Recommended Posts

Salutare inca o data tuturor, sunt Cristi Tanase, am 34 de ani, Bucuresti... si "din cauza" unui prieten am ajuns si eu in lumea 4x4... si aici sper sa raman mult timp de acum inainte, cat o tine noul utilaj achizitionat din UK si cu care am batut 2750 de km de miercuri saptamana trecuta pana sambata dupa-amiaza.

 

Nu ma pricep eu foarte mult la off-road (dar citesc si invat constiincios), la mecanica iar nu e in domeniul meu... daca e nevoie de schimbat "o cutie de viteze" la un calculator, de "remapat" vreun soft aici e lumea in care activez... asa ca ce sa zic, o sa pun intrebari numa' numa' si sa nu va prind ca radeti pe sub musteti de mine, ca va prind oriunde in padure si noroi v-ati ascunde

 

Asa ca ma duc sa fac si topicul de prezentare mai pe lung (sau mai pe larg, cum era vorba normala, numa' ca nu se potriveste) ... pentru ca al meu utilaj este Mitsu Pajero LWB 1991 2.5td intercooler JDM... asa ca e mai mult lung decat lat, sper ca ati inteles metafora.

 

Mai jos e link-ul catre picasa, sunt si 2 filmulete, unul la calitate slaba, de telefon, asta e daca am plecat nepregatiti doar ca sa vedem despre ce e vorba pe ulita si am ajuns in varf de munte, camera fiind descarcata :-(

 

cea gri, cu numarul ...ECK este a mea, cealalta neagra a prietenului

 

http://picasaweb.google.com/tcristia...eat=directlink

 

deci masinuta e cam asa:

 

 

- 2.5 td intercooler

- 1991-1993 year of made, nu stiu exact deoarece la importul din japonia in anglia nu se pastreaza informatia asta si masinuta a venit in 2002 in anglia

este jdm 100%, neatinsa cutia de scule

- reductor cu 2H, 4H si 4H usor si 4H greu

- diferential blocabil central si spate (cel de spate ori nu se aprinde becul pe bord, ori nu merge, o sa vedem ce are, nu putem sa ne dam seama acum ca nu a fost nevoie la prima iesire, a fost suficient greul cu diferentialul central)

- este cu super select 4wd care mi se pare super fain, inventie mitsu, doar greul 4H low trebuie pus cand sta pe loc, altfel poti cupla 4H si din mers

- are niste dotari de confort pe care greu le pot crede disponibile in 1991-1993: oglinzi electrice si pliabile; climatizare zona separata fata si spate; suspensie regalabila soft, medium, hard; suport pneumatic la scaunele din fata (ca la tir-uri)

- caroseria mea este intacta, arata mai bine decat o masina de 1 an de zile de la noi, nu are zgarieturi, dupa ce am spalat-o si ceruit-o straluceste si arata de nu se poate (vedeti poze)

- pe dedesubt a mea nu are nici o pata de ulei, a prietenului are ceva la semering, dar il face spune el

- suspensiile mele sunt inca bune, au cam 1 cursa si jumatate de balans dupa ce o hatani, oricum merge inca fara probleme

- reglarea suspensiilor pe Soft, medium, hard trebuie verificata, nu se aprinde becul pe bord sau nu mai merg actuatoarele?

- ziceam ca trebuie sa vedem ce e cu diferentialul spate, de ce nu se aprinde pe bord martorul, speram sa fie doar un bec, oricum la ce ne trebuie noua deocamdata sper sa nu avem nevoie si de asta

- nu le merge AC-ul sa raceasca deoarece trebuie bagat gaz in el, e dus cred, deocamdata la munte mergem la aer curat nu la aer conditionat, sper sa il facem si pe asta fara probleme

- trapa trebuie curatata de rugina si gresata, merge cam greu la inchidere, dar asta se rezolva

- pe bord am cateva becuri arse, astea se inlocuiesc, e problema generala la mitsu astea

- trebuie sa iau niste proiectoare

- tapiseria mai e de curatat la profesionisti

 

... in rest voie buna sa fie

 

 

prima intrebare daca se poate:

- un garaj si un mecanic recomandat in zona Tg. Jiu, Ramnicu Valcea sau Bucuresti (daca e recomandare buna si in alta parte, mergem nu e problema, doctor bun sa avem) pentru Mitsu care sa se uite si sa vada daca si ce trebuie facut atat pe la motor car si pe la transmisie, suspensie, eventuale up-grade-uri, intelegeti voi.

- de asemenea de unde pot cumpara piese obisnuite de intretinere, gen filtru de aer, ulei, motorina, etc.

 

Multam!!!!

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

Salutare si bine ai venit! :hi Si... felicitari pentru achizitie! E o masina buna, de incredere, o sa vezi! Hai cu niste poze, s-o vedem, caci link-ul nu merge! Cat despre mecanici, ii las pe altii sa vina cu sugestii... S-o folosesti sanatos! :h5 :cl

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

multumesc de primire!

 

deocamdata ce s-a facut la ea:

 

- schimbat toate curelele si rolele, filtrele de aer, ulei si motorina, schimbat ulei motor, in cutie si in grupuri (pe spate am LSD si am pus ulei de LSD), gresat pe dedesubt unde trebuie, antigel;

- schimbat discuri frana spate (asta m-a cam afectat la buget, dar nu am mai stat sa incerc sa reparam la strung discurile vechi, eventual daca se vor face le pastrez ca piese de schimb, schimbat placute spate, inlocuit mijlocul si finala de la esapament (cel vechi era gaurit gaurit gaurit);

- inlocuit bieletele si capetele de bara

 

ce se mai face (sper cat mai repede, o saptamana doua... :app :

- inlocuit bucse pe fata si spate cu poliuretan (cele pe fata de cauciuc erau duse rau oricum)

- am achizitionat rotile de la Ionutz, 16' de otel cu simex-uri Malatesta Kayman de 33' ... insa nu le pot purta momentan deoarece piulitele pe care le am acum la roti sunt pentru jantele de aliaj... si la cele de otel nu merg, ar trebui cum sunt cele de dacie, am incercat deja dar cele de dacie normala sunt cu pasul mai mic, posibil sa fie 1.25 ... eu am 1.5 deci mai caut din cele de papuc, daca nu reusesc atunci nu stiu ce sa mai fac

cam asa mi-ar trebui, fara partea hasurata http://img44.imageshack.us/img44/962/11799g.th.jpg

- hmmm, bobina de la compresorul de aer conditionat nu merge, ar trebui dat jos si vazut despre ce e vorba... sper sa intre si asta la facut

- aerul pe spate functioneaza dar nu baga rece, astept sa fac si compresorul aflat la motor ca sa merg cu ele si sa le verifice/umple cu freon

- tot am nevoie de distantiere de roata

- cand punem bucsile ar trebui sa o ridicam putin din barile de torsiune, o sa vedem atunci cum intra rotile de 33' desi la o proba scurta ar parea ca intra in pasajul rotilor... din pacate nevand piulite nu am reusit sa le testam de-adavaratelea

- suport de troliu (troliu cica am de 12.000lb)

- praguri laterale din teava groasa

- portbagaj

- bateriile de inlocuit

 

 

mai de viitor

- safari snorkel

- amortizor directie

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

aaa si am mai inlocuit toate becurile din bord, am reumplut inclinometrul cu glicerina si am dat jos trapa, curatata rugina, revopsita putin, uns

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

asa... Si din luna mai pana acum, cand la Bogata Namoloasa a fost prima iesire adevarata de traseu off-road (restul iesirilor 2 sau 3 la numar au fost plimbari) s-a lucrat la el, multumesc celui care a facut asta, precum si celui care m-a adus unde trebuie (se stiu ei )

 

Ce s-a mai facut pe scurt:

1. body-lift 1.5 inch, bucse poly, cauciucuri simex de 33 cu jante de otel, troliu 12000, bara fata hand-made, praguri laterale, bara spate (inca neterminata definitiv) si portbagaj de asemenea hand-made

2. ce ar mai fi - de montat amortizorul de directie, de facut compresorul de AC, de legat proiectoarele, cablurile pentru crengi si niste ceasuri de urmarit presiunea turbo, ulei, voltmetru

 

Si cum pozele fac mai mult decat vorbele:

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

Am o intrebare... De fapt, vreo doua... A fost greu sa schimbi toate becurile din bord? Si de unde le-ai luat, le-ai gasit greu? Am si eu cateva care fac figuri... In plus, si eu trebuie sa bag glicerina la clinometru, s-a golit peste iarna... Mersi! :h5

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

salut!

 

becuri iti trebuie de 3w si de 1.2w. Le gasesti la orice magazin de piese auto, sunt universale. Cum se schimba uite in link atasat... e usor, doar de dat la surubelnita si sa ai grija sa nu rupi ceva.

http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.php?t=10477

 

 

despre clinometru: cumperi 300ml de glicerina de la farmacie (iti mai ramane, dar nu e scumpa, cred ca dai 10 ron pe ea), o seringa de 5ml sa zicem si niste silicon.

dai o gaura cu bormasina in clinometru in partea de sus (unde are deja el o gaura astupata), scurgi ce ai in el, dai cu silicon tot fundul clinometrului (sa acoperi bine tot, cam 1-2 mm grosime stratul) lasi sa se usuce si apoi umpli cu glicerina folosind seringa (gaura data cu bormasina sa fie mare astfel incat sa incapa gura seringii, cea unde se pune acul) ATENTIE, umpli usor, cateva picaturi odata deoarece se creeaza presiune si poti sa spargi fundul pe care abia l-ai astupat cu silicon.

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitsu Pajero 2.5 td intercooler, JDM, 1991-1993

 

Aha, mersi tare mult! Ma apuc de ea in concediu, acum nu am timp de "fitele" ei! Oricum, vad ca nu e atat de greu pe cat credeam! Mersi inca o data! :h5 :g Raman dator!

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use