Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

A doua baterie "Designed & Handmade by Vio"


Patrolator
 Share

Recommended Posts

Astral
This post was recognized by Astral!

Patrolator was awarded the badge 'Great Content' and 15 points.

Dupa doua expeditii in care am carat dupa mine o gramada de "inlocuitor de troliu" si care nu a folosit la nimic ( de fapt mint, a folosit economiei, pt. ca erau greutate si greutatea cere mai multa benzina si implicit benzinariile o duc mai bine, etc.), mi-am "implintat", pina si eu, o "mulineta"-n bot. Bun, dar fiind perfectionist "cronic", imi zic, ce faci insa cu "mulineta" daca n-ai sa-i dai "fir". Asa ca m-am hotarit sa "ajut" putin, in caz de nevoie, bateria actuala (care e DEJA de trei ori mai mare ca "originala"- de-a trebuit sa tai tava in care statea ca nu-ncapea si a trebuit sa schimb "polii") cu o a doua baterie (ceva mai "maricica").

Cu urmatorul rezultat:

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

:hi

Initial ma gindisem sa bag selenoizii, comutatorul, priza pt telecomanda troliului + racordul de aer comprimat, intr-o singura cutie, dar nu a incaput in locul in care ma gindisem la inceput (chestia cu teoria vs. practica, socoteala de acasa vs. cea din tirg, etc.). Imi si pregatisem deja una, din policarbonat si waterproof. Se gasesc la magazinele de piese electrice si electromice (gen Conrad). De toate dimensiunile. Costa citiva euro. Am ramas cu cutia... .

 

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

man, o lucrare facuta sa tina si bine gandita inainte

una mica intrebare, de ce nu ai pozitionat comutatorul inauntru, in habitaclu?

adica de ce sa te dai jos sa umbli la el, si de ce sa umble altii la el cat e masina parcata in fata blocului

si eu am montat un heblu pe troliu, langa cutia de relee, dar macar la ala ii iau cheia si nu o pun decat cu telecomanda de la troliu impreuna

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

man, o lucrare facuta sa tina si bine gandita inainte

una mica intrebare, de ce nu ai pozitionat comutatorul inauntru, in habitaclu?

adica de ce sa te dai jos sa umbli la el, si de ce sa umble altii la el cat e masina parcata in fata blocului

si eu am montat un heblu pe troliu, langa cutia de relee, dar macar la ala ii iau cheia si nu o pun decat cu telecomanda de la troliu impreuna

 

:hi

1. Pt. ca era prea complicat sa trag trei rinduri de cablu "cit mina" pina in cabina.

2. In habitaclu am EXTREM de putin loc disponibil pt. a mai pune ceva.

3.De dat jos, trebuie sa ma dau jos cind vreau sa ma troliez, sa scot cablul, si-atunci dau si drumul la curent in troliu

4. Si daca umbla altii la el nu realizeaza nimic.

5. Si daca TOTUSI VREAU sa nu se umble, comutatorul se poate incuia in pozitia dorita cu lacat cu veriga cu diametrul de 6mm si 75mm lunga (il am de la ABUS) Uita-te atent la poza 12 si vezi doua crestaturi, una sus si ona jos, la marginea "minerului" rosu. pe-acolo se baga lacatul si atunci nu se mai poate invirti.

 

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

deci e ok, ai raspuns la toate... :grin: :grin:

eu am tras un singur fir "cat mana" de la prima baterie la a doua, care e dusa in spatele banchetei spate :grin:

sub bord, chiar la intrarea firului in habitaclu, am pus un heblu mare, cu care pot sa izolez auxiliara de cea principala din sistem, pt cand folosesc mai mult sirocoul

sistemul de cablaj simplu e singurul avantaj ca nu am izolator-separator profi...

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

:ang2 Asta-i marele dezavantaj al meu. Vreu sa fac ceva ce n-am vazut in viata mea, si aici nici n-are cine sa-mi dea sfaturi. Aici ar trebui sa las masina la "shpetzi" (specalist) sa vin miine, sa achit nota si sa plec. Toate bune si frumoase daca s-ar putea sari peste etapa "achit nota". :ha:

Eu trebuie si sa "reinventez" chestii care exista deja si le cunosc toti (inafara de mine) SI sa execut treaba.

La mine ideea intrerupatorului era de "emergency", sa pot lua curentul troliului, daca s-o bloca vreodata pe "in", sa pot limita damage-urile. Gasind asta care permite comutarea de la o baterie la alta + ambele + niciuna, m-am gindit ca ma troliez cu auxiliara (cind vad ca nu-i mult de tras) si cu amindoua, cind sint rau in rht. si am "sanse" sa nu-mi ajunga o baterie pina ies. Plus ca daca bateria principala vreo data face nazuri, ii dau ajutor de pornire, de la auxiliara, fara sa mai deschid capota si sa pun "crocodilii" pe borne (aia ii iau totusi cu mine in caz de "plan C" :ha: )

Am intrebat la HELLA cum e cu curentii aia de 350A bat. 1 SAU bat.2 si 500A bat. 1 SI 2. Treaba-i in felul urmator: Datele astea sint conforme cu DIN (Deutsche Industrie Norm). Contactele interioare sint facute sa reziste la 600A pe durata nelimitata si 1200A pt. 10 sec., dar nu ai voie sa comuti de la bat. 1 LA 2 (sau invers) in sarcina mai mare de 350A, pt. ca se intimpla nu-s`ce dreak`de arcuri electrice, iar pe durata indelungata se strica "minunea". De aceea trebuie "marcata" pe comutatoare valoarea cea mai mica. :tk1

 

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

Frumos lucrat, de unde ai luat fire "cat mana" ca vreau sa montez si eu un heblu in habitaclu si nu stiu de unde sa iau.

 

:hi Nu vreau sa fiu obraznic, incerc doar sa vorbesc codificat:

-intrebi pescarul de unde ia peste.

Nu stiu unde se gasesc de cumparat, eu le-am "intilnit" pe ale mele in timpul unei actiuni de "inspectie" a unor "ramasite pamintesti" ale unor foste vehicole, cu intrebarea "oare ce-i mai bun si la ce?" Si le-am vazut cum stateau depresive, singure si neluate in seama, mi s-a muiat inima si le-am propus sa se mute la mine. :grin:

As sugera sa incerci la SCHROTT (fier vechi), de preferinta masini cu bateria in portbagaj, sau sub bancheta spate, ca alea au cablurile lungi si groase.

 

PATROLATOR

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

Frumos lucrat, de unde ai luat fire "cat mana" ca vreau sa montez si eu un heblu in habitaclu si nu stiu de unde sa iau.

la mag de piese de camioane,sau:

la orice distribuitor de produse electroconstructii,gasesti si vlpy si mccg...primul cu izolatie clasica,iar mccg cu izolatie de cauciuc (asa zisele cable de sudura),si gasesti cu ce sectiuni doresti...bafta

p.s.tot acolo gasesti si papuci electrici .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: A doua baterie "Designed & Handmade by Vio"

 

Am testat sistemul in ultimele trei expeditii si functioneaza ireprosabil. Mi-am si dat curent de pornire de la una la alta (cu ajutorul heblului) de citeva ori cind am lasat frigiderul vreo trei zile pornit, fara sa misc masina. E foarte elegant. Vezi ca nu porneste, te dai jos, comuti pe 1+2 dai la cheie si pornesti motorul, pui iarasi pe 0 (zero), gata. Nu deschizi capota, nu pui cabluri cu crocodili, nu nimic.:grin:

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

Frumos lucrat, de unde ai luat fire "cat mana" ca vreau sa montez si eu un heblu in habitaclu si nu stiu de unde sa iau.

 

 

Ceri Myf 35 (max 300 A) sau Myf 50 (max 500 A) la orice magazin de cablaje sau electrice industriale (in Brasov sunt cel putin 5-6 magazine)

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designet & Handmade by Vio"

 

Ceri Myf 35 (max 300 A) sau Myf 50 (max 500 A) la orice magazin de cablaje sau electrice industriale (in Brasov sunt cel putin 5-6 magazine)

 

 

Myf-urile ce le stiu eu sunt cu izolatia de plastic, mult mai slaba decat cea cauciucata de pe cablurile de sudura. Si numarul de lite este si mai mic, deci nu sunt la fel de flexibile.

Eu personal recomand cabluri de sudura pentru orice traseu ce are nevoie de >16mm^2.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Re: A doua baterie "Designed & Handmade by Vio"

 

daca o baterie se descarca si comutam heblul la cealalta se mai incarca prima baterie?

 

Da.

Heblul nu are legatura cu sistemul de "management" al incarcarii bateriilor. Asta o face Battery Isolator-ul. Heblul este intrerupatorul general al troliului, cu posibilitatea de a-l alimenta optional. De la bateria 1, bateria 2, de la ambele sau deloc. In oricare pozitie se afla heblul, bateriile se incarca asa cum "dicteaza" Battery Isolator-ul.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...

Re: A doua baterie "Designed & Handmade by Vio"

 

Buna dimineata

Caut o priza care sa faca fata la curentul pe care il foloseste troliu.Troliu este montat pe o remorca,legatura dintre bateria de pe masina si troliu am facut-o cu borne, as renunta la improvizatie,pentru a pune o priza,pe care nu o gasesc.Poate ma poti ajuta sa-mi spui unde pot gasi aceasta priza.

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designed & Handmade by Vio"

 

Buna dimineata

Caut o priza care sa faca fata la curentul pe care il foloseste troliu.Troliu este montat pe o remorca,legatura dintre bateria de pe masina si troliu am facut-o cu borne, as renunta la improvizatie,pentru a pune o priza,pe care nu o gasesc.Poate ma poti ajuta sa-mi spui unde pot gasi aceasta priza.

 

Steckerele Rema sînt pt. asa ceva.

http://www.rema-bonn.de/appc/content_manager/page.php?ID=195604&dbc=254a5cc09640e7e13dfab1b7c9f5e006

 

Se pot comanda la magazinele de electrice

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: A doua baterie "Designed & Handmade by Vio"

 

Sau poti folosi cuple rapide pentru cablurile de sudura , sunt in varianta mama-tata , se pot monta direct pe caroserie cele mama , si pe cablu cele tata .

Eu am folosit pentru masa o cupla mica ( 350A ) si pentru plus o cupla mare ( 500A ) , ca sa nu le pot incurca polaritatile .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use