Nicu N Postat Iunie 8, 2009 Partajează Postat Iunie 8, 2009 Scuze daca s-a mai postat pe aceasata tema( am dat cu search ....dar nu mi-a afisat rezultate!) In fine ,tata intentioneaza sa populeze o balta cu peste,balta e undeva la munte,puietul cica s-ar gasi bun si ieftin pe undeva pe la Fagaras, initial am zis ca nu se merita, dar vezi ca sunt amator de pastrav si am zis ca de ce nu .... Am Googalit un pic, deocamdata nu am nimic concret cum se transporta,cum cresc in captivitate,ce conditii trebuie respectate, cum se hranesc,.....ca de spalat cred ca se spala singuri :ha: Daca ati impartasit experiente de genul,sau cunoasteti mai bine decit mine acest subiect va rog ajutati si voi un novice!! Multam !! :x :x Cind poti spune ca le sti pe toate......te trezesti, ca te-ai dus de mult..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nellorunner Postat Iunie 8, 2009 Partajează Postat Iunie 8, 2009 Re: Crestera Pastravilor Din cate stiu eu de la un prieten care s/a ocupat cu asa ceva, lucrurile stau in felul urmator....iti trebuie o sursa de apa, sa fie cat mai rece si mai curata, De fapt daca nu e de munte...nu cred ca ai mari sanse. Daca ai sursa de apa....iti trebuie bazinul, iazul etc. Aici intervine un factor important. Debitul sursei de apa trebuie sa fie cat mai mare, adica in 24 de ore sa inlocuiasca cel putin odata volumul iazului. Adica, daca iazul are 100m cubi de apa......debitul sursei de apa trebuie sa fie de cel putin 100m3 la 24 ore. in rest , mancare gasesti in comert, iar daca vrei sa faci piscicultura, atunci lucrurile se complica muuult mai mult. Unde esti tu Tepes Doamne...??? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...