Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Transformare englezoaica


Guest
 Share

Recommended Posts

Dupa ce am achizitionat una bucata vitara cu volan pe dreapta ne-am pus intrebarea urmatoare:cat de greu poate fi sa mutam volanul pe stanga?

Initial am crezut ca daca ai toate cele necesare nu poate fi asa de greu....gresit! Dupa accesari nenumarate ale internetului pt a cauta bord,caseta directie si toate cele necesare,le-am gasit in final la Valcea la un domn care dupa ce dezmembrase o Vitara pastrase pt el cam tot ce ai nevoie pentru modificare in speranta ca intr-o zi isi va modifica una(luata din Anglia).Ne-am inteles la pret si am primit cam tot ce aveam nevoie contra sumei de 700 euro.

Bucurosi crezand ca ce a fost mai greu s-a rezolvat ne-am apucat de treaba! previziunea initiala a fost ca terminam intr-o zi maxim doua! Ei bine GRESIT...a durat cam 2 saptamani(avand la dispozitie absolut toate sculele necesare,mecanici buni plus un atelier mecanic dotat cu strunguri si freze)

Sfat pt cei ce doresc sa procedeze la fel:.........mai bine luati-o direct cu volan pe stanga! Iesiti mult mai ieftin!

Nimic nu vine la locul lui! incepand cu suporti caseta(trebuie facute alte gauri in sasiu),semicaseta,consola centrala,ventilatoate si tunel caldura(unele scot pe stanga ,altele pe dreapta si nu pot fi imversate,ci schimbate),ansamblu stergatoare,comenzi semnalizare,suport pedalier,cablu ambreaj,instalatie electrica.....si lista poate continua!

Ceva poze cu dezastrul din timpul operatiunii:

Link to comment
Share on other sites

Re: Transformare englezoaica

 

eu zic ca e mai nesigura traba pe care a-ti facut-o voi decat umblatul cu volanul original pe dreapta,asa cum a facut-o fabrica!!!unde mai pui costul si munca!!!eu circul cu zeci de masini cu volan pe dreapta,ca si cu cele cu volan normal,fara nici cea mai mica problema!!!.bine,daca iti cauti de lucru,gasesti!!!ai dreptate,daca vrei cu volan pe stanga,ia-ti pe stanga,ca e asa de fabrica si toate sunt la locul lor!!!ai mai multa siguranta ca nu o sa pice nimic...

Link to comment
Share on other sites

Re: Transformare englezoaica

 

eu zic ca e mai nesigura traba pe care a-ti facut-o voi decat umblatul cu volanul original pe dreapta,asa cum a facut-o fabrica!!!unde mai pui costul si munca!!!eu circul cu zeci de masini cu volan pe dreapta,ca si cu cele cu volan normal,fara nici cea mai mica problema!!!.bine,daca iti cauti de lucru,gasesti!!!ai dreptate,daca vrei cu volan pe stanga,ia-ti pe stanga,ca e asa de fabrica si toate sunt la locul lor!!!ai mai multa siguranta ca nu o sa pice nimic...

Este tot la fel de sigura precum a fost,iar de picat cu siguranta nu va pica nimic, insa daca se merita..... :cn

Link to comment
Share on other sites

Re: Transformare englezoaica

 

Nu e asa negru dracu cum pare. Am facut la samurai acest lucru (aduca Cristi mai bine zis) - sunt capcane dar nu de netrecut. Toata povestea cu masina cu tot m-acostat mai putin decat daca o luam din Germania sa zicem. Argumentul forte afost ca oricum trebuia sa pun servo de vitara pe masina ( din toate componentele necesate transformarii asta e cea mai costisitoare) si chiar si asa am iesit mai bine. Iar masinile la englezi sunt in stare mult mai buna decat la nemti! Poate la vitara au fost mai multe probleme - la o masina mega simpla precum sami nu e asa de rau.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Transformare englezoaica

 

la samurai cu siguranta e mult mai usor.incepand cu instalatia electrica si terminand cu prinderile bordului,ventilatie,pedale,oglinzi,etc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: Transformare englezoaica

 

Eu am schimbat la Pajero scurt volanul de pe dreapta pe stanga.Inafara fapului ca s-a lucrat pe ea vreo 2 sapt. nu am avut probleme,mici scataieli in bord, dar s-au rezolvat cu putina atentie.Daca se pricepe cineva la mecanica si gaseste piese lapret rezonabil eu zic ca merita.Pemine m-a costat aprox 1000 Eur cu tot cu piese si cu Body Lift.

Si inca ceva.Masina e transcrisa in Anglia pe mine si circul cu ea in Romania cat vreau.Nu mai platesc taxa poluare,Rar,impozit,etc.

VITARA 16V-MODIFICAT
Link to comment
Share on other sites

Re: Transformare englezoaica

 

Eu am schimbat la Pajero scurt volanul de pe dreapta pe stanga.Inafara fapului ca s-a lucrat pe ea vreo 2 sapt. nu am avut probleme,mici scataieli in bord, dar s-au rezolvat cu putina atentie.Daca se pricepe cineva la mecanica si gaseste piese lapret rezonabil eu zic ca merita.Pemine m-a costat aprox 1000 Eur cu tot cu piese si cu Body Lift.

Si inca ceva.Masina e transcrisa in Anglia pe mine si circul cu ea in Romania cat vreau.Nu mai platesc taxa poluare,Rar,impozit,etc.

Cu ITP-ul, pe care banuiesc ca trebuie sa-l faci in Anglia, cum o rezolvi?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use