Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi


Flow
 Share

Recommended Posts

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

raportul din cutie ma intereseaza pt ca schimbat R15 pe 31 cu R16 cu 32 si consuma in 20-25 la 100km.

 

La 3500 cmc, benzina, V6, te asteptai la consum de scuter de 50 cmc ??? Este consumul normal

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Fara sa vreau am mai aflat asa

 

Pajero 2 - caroserie lunga 2.5 tdi automata raport 5.285

 

Lista reactualizata

 

Pajero 1 - caroserie scurta 2.3 TD manuala raport 5.285

Pajero 2 – caroserie scurta 2.5 tdi automat raport 4.875

Pajero 2 – caroserie scurta 2.5 tdi manuala raport 4.875

Pajero 2 – caroserie scurta 2.5 tdi manuala raport 4.625

Pajero 2 – caroserie lunga 2.5 tdi automata raport 4.875

Pajero 2 - caroserie lunga 2.5 tdi automata raport 5.285

Pajero 2 – caroserie scurta 2.8 tdi automat raport 4.636

Pajero 2 - caroserie scurta 2.8 tdi manuala raport 4.636

Pajero 2 – caroserie lunga 2.8 tdi automat raport 4.900

Pajero 2 - caroserie scurta 3.0 V6 manuala raportul 4.875

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Asta am gasit pe un site:

 

 

T/case & Final Drive Ratio's

 

Gen 1

 

2.3 TD = 4.875, 5.29

2.6 / 2.5 TD = 4.625, 4.875

2.5 TDI = 4.625, 4.875

3.0 V6 = 4.625, 4.875

t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3 TD & 2.5 TD, 1.925:1 for 3.0 V6

 

Gen 2

 

2.6 = 4.875

2.5 TD & 2.5 TDI = 4.875, 5.29

3.0 V6 = 4.625, 4.875

2.8 D = 4.875

2.8 TDI = 4.90

3.5 DOHC V6 = 4.636

t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5 TD, 2.5 TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8 TDI & 3.5 DOHC V6

 

Gen 3

 

2.8 TDI = 4.90 5sp man

3.2 DID = 3.90 5sp auto or 4.10 for 5sp man

3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto

3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto

t/case = 1.90:1 for all

 

Gen 4

3.8 SOHC V6 MIVEC = 4.30 5sp man and 5sp auto

3.2 CDI = 4.10 5sp man or 3.917 for 5sp auto

t/case = same as Gen 3

Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri...
Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Asta am gasit pe un site:

 

 

T/case & Final Drive Ratio's

 

Colegu maitre daca ai fi citit un pic topicul inainte sa postezi asa cum cere regulamentul :rules ai fi vazut ca in primele 3 posturi s a constatat asa

1. Colegul klez a postat acelasi lucru ca si tine

si 2. Ceilalti colegi am constatat ca acea lista nu e prea completa sau prea corecta si am inceput o lista cu date concrete care sa corespunda direct cu ce avem pe masina

una peste alta spune ne mai bine ce raport ai pe mitshu tau in cazul in care posezi unul :h5

 

http://img37.imageshack.us/img37/5158/rapoartemitshu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Scuze daca m-am bagat in seama aiurea cu informatiile respective... :uameni

 

Posed un Pajero V20 3500cc V6 24v SOHC - 194CP (cod motor 6g74), varianta scurta, cutie manuala, raport in punti 4,272

Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Nu era vorba de bagare in seama ci doar de necitit topic inainte de a posta

Nu vreau sa o fac pe desteptul sau pe interesantul doar ca e o regula de bun simt sa citesti un topic inainte sa postezi , mai ales ca erau doar cateva randuri inainte si pe prima pagina

 

Asta am gasit pe un site:

 

 

T/case & Final Drive Ratio's

 

Gen 1

 

2.3 TD = 4.875, 5.29

2.6 / 2.5 TD = 4.625, 4.875

2.5 TDI = 4.625, 4.875

3.0 V6 = 4.625, 4.875

t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3 TD & 2.5 TD, 1.925:1 for 3.0 V6

 

Gen 2

 

2.6 = 4.875

2.5 TD & 2.5 TDI = 4.875, 5.29

3.0 V6 = 4.625, 4.875

2.8 D = 4.875

2.8 TDI = 4.90

3.5 DOHC V6 = 4.636

t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5 TD, 2.5 TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8 TDI & 3.5 DOHC V6

 

Gen 3

 

2.8 TDI = 4.90 5sp man

3.2 DID = 3.90 5sp auto or 4.10 for 5sp man

3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto

3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto

t/case = 1.90:1 for all

 

Gen 4

3.8 SOHC V6 MIVEC = 4.30 5sp man and 5sp auto

3.2 CDI = 4.10 5sp man or 3.917 for 5sp auto

t/case = same as Gen 3

 

T/case & Final Drive Ratio's

 

Gen 1

 

2.3 TD = 4.875, 5.29

2.6 / 2.5 TD = 4.625, 4.875

2.5 TDI = 4.625, 4.875

3.0 V6 = 4.625, 4.875

t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3 TD & 2.5 TD, 1.925:1 for 3.0 V6

 

Gen 2

 

2.6 = 4.875

2.5 TD & 2.5 TDI = 4.875, 5.29

3.0 V6 = 4.625, 4.875

2.8 D = 4.875

2.8 TDI = 4.90

3.5 DOHC V6 = 4.636

t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5 TD, 2.5 TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8 TDI & 3.5 DOHC V6

 

Gen 3

 

2.8 TDI = 4.90 5sp man

3.2 DID = 3.90 5sp auto or 4.10 for 5sp man

3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto

3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto

t/case = 1.90:1 for all

 

Gen 4

3.8 SOHC V6 MIVEC = 4.30 5sp man and 5sp auto

3.2 CDI = 4.10 5sp man or 3.917 for 5sp auto

t/case = same as Gen 3

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

mitsu pajero din 98, scurt, benzina, 3500 cmc, 208 CP - PDM=4,272 si DRR=4,272.(adica fata si spate)

 

off topic:

in talon scrie tip motor 6G74 dar nu se poriveste deloc cu ce gasesc in manualele de reparatii.motorul nu e schimbat. are cineva idee de ce? sau sunt eu mai greu de cap?

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Imi cer scuze daca pun o intrebare de copil prost, insa vreau sa inteleg la ce folosesc aceste rapoarte, adica care sunt diferentele intre ex. 4.636 si 4.90.

Eu am un Pajero din 93, 2800 SWB automat, si are raportul 4.636.

 

La ce ajuta un raport mai mare fata de unul mai mic?

Inca odata scuze daca intrebarea deranjaza insa rugamintea este sa aveti rabdare ca sa inteleaga si unul ca mine.

 

 

Multam' fain!!!:tk

Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993
Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Imi cer scuze daca pun o intrebare de copil prost, insa vreau sa inteleg la ce folosesc aceste rapoarte, adica care sunt diferentele intre ex. 4.636 si 4.90.

Eu am un Pajero din 93, 2800 SWB automat, si are raportul 4.636.

 

La ce ajuta un raport mai mare fata de unul mai mic?

Inca odata scuze daca intrebarea deranjaza insa rugamintea este sa aveti rabdare ca sa inteleaga si unul ca mine.

 

 

Multam' fain!!!:tk

 

Esti off-topic......

Raspunsul la intrebarea ta il gasesti aici :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=41871

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

bun... am inteles cum sta treaba cu rapoartele...... in principiu nu prea ma intereseaza pe mine astea.... ideea e alta, s-a spart cutia la pajero al meu... e pajero 2 2.5 la baza dar eu am cumparat masina cu 2.3 pe ea.... ce tip de cutii de viteza se potrivesc pe mk2, adica merg si dupa alte motorizari sau dupa alte modele de pajero?

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

bun... am inteles cum sta treaba cu rapoartele...... in principiu nu prea ma intereseaza pe mine astea.... ideea e alta, s-a spart cutia la pajero al meu... e pajero 2 2.5 la baza dar eu am cumparat masina cu 2.3 pe ea.... ce tip de cutii de viteza se potrivesc pe mk2, adica merg si dupa alte motorizari sau dupa alte modele de pajero?

 

 

Pai daca "ideea e alta", fa un topic pt ea ca aici e off-topic........

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

intrebare intrebatoare - daca pun puntea fata de 4.9 si pe spate am 4.875 e grav rau? stiu ca trebuie sa fie identic dar poate a mai facut cineva si nu a fost un bai....

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Daca vrei ceva sa tina NU fa asa ceva, e inadmisibil.

Daca vrei sa faci sa tina cateva saptamani poti intcerca.

Ce te impinge sa pui intrebarea asta? (ai spart vreun grup si nu gasesti acelasi raport sau? cauti o punte rigida fata si n ai gasit alt raport apropiat? sau?

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Salut vitalies. Nu va tine, de mers va merge foarte putin. EX: pe spate ai 4.875, iar pe fata 4.9. Diferente este mica , dar avand in vedere ca reductorul de pajero pe mic este blocat 50/50 , diferentele de viteza ale axelor se vor transmite direct in pinioanele lui care vor face ca toti roboti rai --se autodistrug. In noroi mare nu cred ca va avea probleme, dar la cea mai mica urma de aderenta (pe ambele punti si in acelasi timp) vor face poc, poate ca nu la inceput cand se va rupe cardanul spate. . . .

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Din prima nu se va rupe. Cand va fi 4x4 cu centralul blocat, va merge infranat destul de simtitor. Daca se omite acest aspect, urmeaza la scurta distanta (cel mult 50 km cuplat), ceva clancaneli in CT, de la lantul de transmisie care se va intinde ca elasticul si va patina/salta pe dintii pinioanelor. Apoi, fata va trage neregulat, va merge in reprize, dupa cum prinde lantul. Imediat, se rupe o planetara fata sau crucea/urechile cardanului spate. Oricum am dao, de fu**t tot se... strica ceva.

 

Ar mai fi o varianta, cam singura... Sa pui pe fata anvelope putin mai mari. Dupa cateva incercari, va trebui sa nimeresti "perechea". De exemplu pe spate ai 33-uri, pe fata incearca sa pui un 34, un 35 uzat, etc. Dupa ce l-ai echipat, blochezi centralul si intr-o panta de 2-3 grade, lasi masina sa curga la vale. Daca e teapan, merge infranat, mai trebuie cautate alte gume, alte dimensiuni... E cu dans din buric, dar e cam singura solutie pentru rapoarte diferite f/s .

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

la mine pe 3500 6v dohc24 din 95 cutie automata 4.636. a si vreau sa va intreb daca are careva pe 3.5 butonul a/t mode care schimba rapoartele in cutie automat si sistemul de ridicare garda la sol automat undeva la6/7 cm

Mitsubishi Pajero 3500 v6
Link to comment
Share on other sites

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Eu le am pe amandoua pe 3.5 tot din 96

Si AT si suspensia reglabila pe inaltime.

da multumesc am tot intrebat stanga dreapta si nimeni nu stia nimic credeam ca sunt singur cu asa ceva.

Mitsubishi Pajero 3500 v6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Raport/Rapoarte transmisie Mitsubishi

 

Buna seara domnilor,

 

zilele trecute am schimbat puntea spate si grupul fata la pajero-ul meu cu scopul de ai schimba rapoartele.In mod normal aveam raport de 4.636(Pajero din 93 SWB 2800), iar acum i-am pus grupuri de LWB cu raport de 4.900.Mentionez ca inca merg pe cauciucuri de 31.

 

Trebuie sa va marturisesc ca sunt foarte multumit de schimbare, in primul rand forta este mai mare iar consumul a scazut(nu stiu inca cu cat insa se simte).urmatorul pas ar fi blocantul spate care din cate am inteles este acelasi, nu difera in functie de punte SWB sau LWB sau de raport.

Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use