Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Misulica-Pajero 2.8 SWB


White Wolf
 Share

Recommended Posts

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Degeaba, Pajero... tot Pajero! Foarte frumoasa masina, chiar si acum, fara "accesorii" :1 Sa te poarte sanatos, pe unde vrei tu! Sa ne tii la curent cu evolutia... :h5

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

O noua problema:

Ideea e ca vreau sa confectionez un roofrack ptr al meu Pajero.

De confectionat nu-i problema, insa intampin oarecare greutati la prinderea lui efectiv pe masina.

"Sinele" cu care e dotata masina stock sunt de fapt niste santuri destul de putin adanci.

Exista vreun sistem destul de solid care sa-mi permita prinderea roofrack-ului de plafon folosind aceste santuri?

Trebuie sa specific faptul ca urmeaza sa prind roata de rezerva a masinii pe roofrack-ul respectiv, iar cu un plus de bagaje, cred ca greutatea ar ajunge undeva la 80 kg. O fi mult?

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

O noua problema:

Ideea e ca vreau sa confectionez un roofrack ptr al meu Pajero.

De confectionat nu-i problema, insa intampin oarecare greutati la prinderea lui efectiv pe masina.

"Sinele" cu care e dotata masina stock sunt de fapt niste santuri destul de putin adanci.

Exista vreun sistem destul de solid care sa-mi permita prinderea roofrack-ului de plafon folosind aceste santuri?

Trebuie sa specific faptul ca urmeaza sa prind roata de rezerva a masinii pe roofrack-ul respectiv, iar cu un plus de bagaje, cred ca greutatea ar ajunge undeva la 80 kg. O fi mult?

Multumesc anticipat!

Tel.: +40788 022 022 / +40788 033 033

E-mail: tracoservice@yahoo.com;

office@tracoservice.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Acum, ca m-am pornit, sun t o adevarata enciclopedie de intrebari :

 

1. tare rau ma sacaie ideea unui rollcage exterior. In principiu, stiu cum ar trebui sa arate, dar....nu stiu cat de sigur este cel conturat in capsorul meu, asa ca o sa incerc sa fac o schitza pe care s-o scanez si s-o postez aici.

2. nu am praguri ( cele de aluminiu au zburat de pe caroserie ) si ma gandeam sa confectionez unele HD din teava. La "model" m-am orientat, insa am o mare nedumerire : cum sa le prind de sasiu? Daca sudez, nu zic ca e o idee grozava, iar daca ma hotarasc la sistemul cu "bride" imi e teama ca nu-i suficient de rezistent. A se lua in calcul si faptul ca viitorul rollcage va veni prins de praguri...

 

Ma mai ajutati si de data asta?

Multumiri anticipate!

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

:1 mistoaca abia astept sa dau si eu o tura cu a mea .Specific ca este saptamana care vine .

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Acum, ca m-am pornit, sun t o adevarata enciclopedie de intrebari :

 

1. tare rau ma sacaie ideea unui rollcage exterior. In principiu, stiu cum ar trebui sa arate, dar....nu stiu cat de sigur este cel conturat in capsorul meu, asa ca o sa incerc sa fac o schitza pe care s-o scanez si s-o postez aici.

2. nu am praguri ( cele de aluminiu au zburat de pe caroserie ) si ma gandeam sa confectionez unele HD din teava. La "model" m-am orientat, insa am o mare nedumerire : cum sa le prind de sasiu? Daca sudez, nu zic ca e o idee grozava, iar daca ma hotarasc la sistemul cu "bride" imi e teama ca nu-i suficient de rezistent. A se lua in calcul si faptul ca viitorul rollcage va veni prins de praguri...

 

Ma mai ajutati si de data asta?

Multumiri anticipate!

 

Salutare ai rezolvat cu pragurile?Nici a mea nu are si momentan cred ca este singurul lucru pe care l-as face (lipsa de $).Am vazut ceva pe aici sudat direct pe sasiu :) si ma gandeam la ceva home made ca am un nene meserias la serviciu care m-ar putea ajuta.Vreau doar sa stiu daca ar fi o idee buna prinderea direct pe sasiu.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Masina mea a avut praguri "de oras", dn cele de aluminiu, pe care le-am dat jos, in ideea castigarii a catorva centimetri in plus de garda la sol.

E bine de confectionat "sliders", care protejaza masina. Nu ma consider total incantat de ideea sudarii pragurilor de sasiu, dar...nici nu sunt o autoritate in materie!

Ma gandesc totusi ca daca exista mai mult pareri coroborate, vom putea trage concluzii corecte!

Dupa parerea mea, niste "bride" solide vor putea face fata oricarei situatii.

Multa bafta cu masina!

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Pragurile pot fi executate din teava de 60mm sudata pe niste bride din fier de 10mm

 

Problema nu sunt bridele, precum banuiti ci suruburile, ar trebui niste suruburi foarte dure ca sa nu se strice filetul la socuri!

 

Poate ne sfatuieste cineva de unde sa procuram asa ceva in tara!

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Tzeava de 60 mm diametru? sau....Si grosimea ''in carne'' a tzevii cat sa fie?:)

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Tavi, baga un ochi si aici :grin: viewtopic.php?f=4&t=5799&start=240 si daca vrei sa-ti spun cum sa prinzi rollcage-ul de praguri, suna-ma! :h5 Nu de alta, da`..., e secret :ha: :ha: :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Pragurile pot fi executate din teava de 60mm sudata pe niste bride din fier de 10mm

 

Problema nu sunt bridele, precum banuiti ci suruburile, ar trebui niste suruburi foarte dure ca sa nu se strice filetul la socuri!

 

Poate ne sfatuieste cineva de unde sa procuram asa ceva in tara!

 

Daca dati o bere va spun eu! :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Pai da-mi o adresa trimit vreo 2-3 beri :grin:

 

Mie mi-ar trebui M10 de 14 mm, pentru bucsele la bl. Suruburile actuale au inceput sa capete forme ciudate :happy

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Misulica-Pajero 2.8 SWB

 

Flash4x4 wrote:

Pragurile pot fi executate din teava de 60mm sudata pe niste bride din fier de 10mm

 

Problema nu sunt bridele, precum banuiti ci suruburile, ar trebui niste suruburi foarte dure ca sa nu se strice filetul la socuri!

 

Poate ne sfatuieste cineva de unde sa procuram asa ceva in tara!

 

 

Daca dati o bere va spun eu!

 

 

In Bucuresti la SEA pe sos Progresului au tot felul de suruburi piulite sisteme de prindere etc ar trebui sa gasesti.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use