Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...


parintele
 Share

Recommended Posts

Salutare, cu scuele de rigoare am vazut ca e inca un topic din martie anul acesta fix pe aceasta tema insa m-am gandit sa fac un topic nou in care sa prezint TOT ce am facut pentru ca aceia care se pricep mai bine la mecanica sa aiba un tablou cat mai complet al evenimentelor...

 

 

Sambata trecuta am simtit in vreme ce aram pe camputrile patriei ca pedala de acceleratie nu mai raspunde, masina decelereaza ... Banuind ca poate fi vreo problema cu alimentarea, nu am calcat-o la fund, asa cum as fi facut la dacia veche pe carburatie...

Motorul s-a oprit...

 

am incercat sa repornesc, dupa vreo 2 automate lungi a luat-o DAR cu acceleratia la fund turatia abia ajungea la 500 rpm...Am ridicat putin piciorul si a murit...

In fine, dupa vreo cateva astfel de incercari am reusit sa o turez la 2500 rpm dar acest lucru s-a petrecut in decurd de vreo 10-20 s, usor-usor... am parcurs cativa metri cu ambreiajul la jumatate, controland practic sa nu moara motorul din ambreiaj...

 

In fine, a murit de tot...am chemat un prieten sa ma tracteze....

 

M-am apucat sa desfac pe loc, in asteptarea prietenului, alimentarea de la filtru de motorina si ansamblul filtrului de motorina...

Nu am scos filtrul, am golit doar putin pe la supapa de golire din fundul filtrului, o pilita fluture pe capacul din plastic din fund...

 

Am incercat sa reumplu filtrul, amorsand cu pompita. NU a mers, a mers in gol....

 

In disperare de cauza, ai tras aer pe evacuarea din filtru cu gura si am pompat si cu pompita...Am reusit sa trag motorina si apoi sa arunc afara cu pompita...

Am incercat sa pornesc dar nu a mers.

 

Am verificat sigurantele, degeaba.

 

A venit prietenul meu sa ma tracteze, am vrut sa ii arat cum face masina cand incearca sa porneasca si , surpriza, A PORNIT singura, fara prea mari eforturi...

AM ajuns acasa cu masina mergand normal, era 1 noaptea.

 

 

Duminica am crezut ca a fost un defect intamplator, ceva de genul filtru de motorina infundat, si am mers sa caut filtru...Nu am gasit si am observat ca masina trage gatuit, cu "zvacuri", daca o accelerez mai puternic..

 

Luni am mers si am luat filtru de la Al Padrino, m-am apucat sa-l schimb in fata blocului.

 

NOrocul meu a fost ca am scurs continutul filtrului in tr=o sticla, ca sa nu fac mizerie pe trotuar...am observat ca se decantase in sticla o parte motorina si o parte alt lichid...

Initial m-am gandit ca poate, din greseala, am pus eu benzina la statie , sambata, cand am alimentat :x

ERa APA...

Partea proasta era ca erau 2/3 apa si 1/3 motorina ....

 

Am Hotarat sa golesc rezervorul. Am folosit o pompa electrica legata la baterie cu care am tras tot ce am putut prin furtunul rezervor-filtru.... Apoi, folosind un alt furtun mai lung, am bagat un furtun in rezervor, pe la busonul de alimentare al rezervorului... Am mai tras aprox 500 ml....

 

Motorina era TULBURE, ca un bors. DAR nu s-a decantat apa....

 

 

Am schimbat filtrul, am pus motorina la loc, am pornit masina....FARA PROBLEME...

AM mers la supermarket, am mers la alte cumparaturi, am repornit masina de vreo 3-4 ori, fara nici o problema...

 

 

Seara, prietenul meu care venise sa ma tracteze m-a sunat ca a ramas in pana, bateriile sau electromotorul...m-am dus sa-i dau curent , in fine, la un moment dat am oprit motorul...

 

Surpriza, nu a mai vrut sa porneasca...

 

AM stat pana la 3 noaptea acolo si am tot incercat sa o pornim...am golit iar filtrul, normal ca iar s-a decantat apa, de data asta 1/3 apa si 2/3 motorina... Nu a pornit asa incat am golit iar rezervorul, atat cat am putut... Am pus 10 litri de motorina de la pompa (norocul meu a fost ca am ramas langa o statie de carburanti....)

Amorsat filtrul, etcetc...

 

Degeaba, nu tragea motorina prin filtru...Am incercat sa tragem admisia in filtru in sticla, presupunand ca motorina buna s-a amestecat cu posibila apa din rezervor pe care nu am putut-o trage...

 

Nici din sticla nu a mers...NIMIC...pompa de injectie nu tragea si pace...

 

 

MARTI.... am mers la Mazda BTD Romania si am solicitat informatii...La intrebarea daca rezervorul are vreo valva de golire mi-au spus ca NU... :banana I-am intrebat daca senzorii de pe filtru detecteaza apa (ma documentasem luni noaptea pe net si am gasit informatii despre conductivitatea scazuta a motorinei si deci posibilitatea ca amestecul motorina apa sa ofere posibilitatea de a detecta apa si deci de a taia alimentarea pentru a proteja motorul....)

Intr-adevar, unul din baietii de la birou mi-au spus ca el stie ca e un senzor care TAIE instalatia de alimentare ...dar omul nu era mecanic si nu prea stia ce si cum...

 

M-au rugat sa vin in service...eu voiam informatii nu sa vin in service ca nu aveam cum pana una alta, masina era pe coclauri....in fine....

 

 

Apoi am mers la masina si am cautat un mod de a goli rezervorul...am descoperit ca masina e mai desteapta decat baietii de la reprezentanta si ARE o valva de golire...

 

Seara am mers cu amicul meu inarmat cu un filtru nou si cu scule sa golesc rezervorul...

 

AM golit rezervorul, am schimbat filtrul, am tras motorina din sticla in filtru cu pompa electrica si am incercat sa o pornim alimentand din sticla...

 

Pompa NU TRAGE....Nici nu da semne ca ar functiona, ca si cum ar fi "taiata"...

 

Am observat de asemenea un DETALIU care pana atunci nu se intampla...

 

Indicatorul de bujie din bord, ala care se stinge cand bujia e incalzita, se comporta normal DAR cand tineam automatul cuplat a inceput sa se aprinda intermitent.....

 

Prietenul meu a verificat o valva electrica la pompa de motorina, cuplata direct la baterie se deschidea insa cuplata la firul "ei", care ar fi trebuti sa o actioneze, nu lucra...

Cand firul ala al "ei" era scos, indicatorul de bujie se aprindea intermitent nu doar cand dadeam la automat...practic, nu se mai stingea ca inainte...clipea tot timpul...

AM pus contactul ala la loc pe pompa, definitic, cu piulita, si fenomenul a revenit la stadiul initial...Adica se stingea indicatorul de bujie dar incepea sa clipeasca cand mergea electromotorul/automat....

 

 

 

AM tractat-o pana acasa si abia acum m-am trezit.... :pr

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

BUn, asta e povestea....

 

Ce parere aveti, ce sugestii aveti, etc??

 

Pare ca e un senzor ceva care taie pompa de injectie...asta ar fi o posibilitate...

 

Poate fi vorba de pompa de injectie care nu lucreaza DAR intrebarea e din ce motiv... O fi aer in pompa de cat am ametit eu filtrul ala?

 

O fi motorina d-aia infestata cu apa in pompa si vre-un senzor al pompei care detecteaza continutul infestat o opreste sa functioneze??

 

Ce e de facut? idei, sugestii?

 

 

In ultima instanta voi merge la Mazda in service pt un diagnostic computerizat, eraorea indicatorului de bijie probabil ca semnifica ceva si ma gandesc ca la diagnostic mecanicii aia vor gasi eroarea si deci cauza defectiunii???

 

Nu stiu de ce dar dupa vreo 2-3 contacte cu oamenii din service de la Mazda am ramas cu impresia ca habar nu au ce fac (e drept ca nu am discutat direct cu mecanicii din service ci cu baietii de la birou si la telefon doar cu cineva din service cu alta ocazie...)

 

As prefera sa gasesc eu sau ma rog, cineva in care am incredere, o solutie...sa=i dau de cap... genul de solutie " e poma defecta, schimb-o" sau alte tampenii nu ma incanta...

 

Ma cam bag cu masina prin toti coclaurii, merg noaptea, etc...mi-e sa nu raman dracu alta data ca pinguinul si sa nu am habar ce se intampla...

 

Iau aventura asta ca pe un curs de invatare depanare :D

 

 

Va multumesc pt interes.

Liviu

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

nasoala de tot povestea

pentru inceput sa ne spui unde ai alimentat...sa nu repetam si noi povestea

nu stiu ce calculator "destept" ai la masina, dar poate un tester ar fi indicat...sa stii ce e taiat si de unde

daca e fara calculatoare si e un diesel cinstit, incearca sa alimentezi electrovalva cu un curent direct si fara sa fie trecut prin contact, se poate ca fie firul fie electrovalva de la pompa de injectie sa fie problema

ar mai fi o varianta sa fie blocata pompa de injectie, dar asta e probabil cel mai grav lucru si prefer sa nu ma gandesc la el

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

In ultimele 6-9 luni am alimentat EXCLUSIV de la Petrom Brancoveanu, cel de langa Budimex. :sr

 

Am incercat un contact direct pe valva aia (Peietenul meu e mai priceput decat mine...) si nimic...

 

Or mai fi alte valve la pompa, dracu stie ...

 

Apropo, vad ca mai e un topic din februarie, numit Pompa de injectie....acelasi lucru ...Are cineva idee cum s-a rezolvat???

 

 

Cat despre blocat pompa (DOAMNE FERESTE daca e defecta pompa, nici nu vreau sa ma gandesc.... ) ce sa zic...am oprot eu motorul ultima oara, de cand nu a mai pornit... sper sa nu fie ceva de genul asta...ma gandesc ca astfel de blocaje, gripari sau cine stie ce se intampla "altfel"...sper....

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Intoxicatie cu apa am patit si eu saptamana trecuta , drept pentru care desi am schimbat filtrul si am curatat rezervorul , muica ce de carcalaci erau acolo, am exact 3/4 de patrol la purtator ; acum pe drum modest si fara rempa prea pronuntata merge saracu' , dar exact cand imi trebuie a doua pe greu , cand sare de 2500 rpm scoate fumuri negre pe tava , intrerupe si putere canci !

Din fericire io nu prea am electronica implicata , asa che o fi pompa, vreun injector infundat n-as putea pune degetul pe rana ! o-i vedea

 

Cu clipocitul becului de bujii stai bland ca nu-i problema , cu pompa ... ce natie e , -producator etc sa poti sa-i faci un control ?

Patrol GR 94, in continua evolutie
Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Duminica si mie Mi-a scos fum negru chiar cand parcam si am pornit-o de 2-3 ori de proba...

 

O sa merg acuma sa vad ce natie e pompa, cel mai probabil e cea poriginala de pe masina....revin cu informatia daca gasesc ceva acolo...ii fac si poze.

 

Tu-le muma lor de benzinari...Daca puneam motorina cu canistra ziceam ca e vina mea...

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Nu mai ai pe undeva un filtru de motorina??? In caz afirmativ, daca s-a imbibat hirtia din el cu apa motorina nu mai trece. Degeaba il schimbi pe ala pe care-l vezi in compartimentul motor, daca mai are unu pe la iesirea din rezervor sau mai stiu eu unde. Tot la o mazda, insa model de strada 323 parca, am gasit inca un filtru plin de rugina in curbura rotii de rezerva. Pina nu l-am schimbat si pe ala cind trecea omu de 60 km/h, masina baga botu in pamint si scutura ca un cal naravas.

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Revin cu info desi nu e inca nimic concret..

asadar:

-in ce priveste un eventual al doilea filtru de motorina, undeva intre rezervor si cel clasic (cel care se schimba in mod normal la revizie..) nu cred ca exsita asa ceva. o sa verific din nou toata conducta de la rezervor la pompa insa sunt minime sansele cu atat mai mult cu cat acest posibil al doilea filtru nu am auzit sa se schimbe...din moment ce nu se schimba imi e greu sa cred ca el exista... De ce s-ar mai chinui sa te puna sa schimbi doar unul din 2??e cam aiurea insa voi verifica.

 

- a doua precizare este ca Astazi am facut ultima incercare dupa ce ziua precedenta am incercat pornirea doar din sticla...

Azi am pus motorina in rezervor, am amorsat bine tot circuitul pana la pompa folosing pompa electrica...am tras aprox 2-3 litri de motorina prin circuit si mi-a venit numai motorina limpede semn ca golirea rezervorului a fost efectuata corect si nu au mai ramas reziduuri de apa/motorina contaminata.

 

-a treia observatie este ca m-am uitat la pompa (a fost o intrebare mai sus in ce priveste marca sau modelul pompei...)

Nu am aflat ce pompa este, nu scrie nicaieri sau nu am putut vedea eu...

Partea buna ar fi ca in topicul lui Tazz care a avut aceeasi problema acum cateva luni, el vorbea de faptul ca pompa lui era "capsulata", adica nu prea se putea umbla in ea, sau ma rog, nu prea era facuta sa fie demontata...

Din cate ma pricep eu am vazut ca pompa mea pare sa aiba suruburi ceea ce ar putea fi un semn bun in caz ca e nevoie de reparatii..ramane de vazut , sper sa nu ajung acolo

 

 

una peste alta impresia mea e ca e o problema mai degraba electrica, un senzor ceva...pompa de motorina nu lucreaza, valva de iesire (cea imediat inaintea conductelor care merg la injectoare...) nu primeste curent...

 

De asemenea, ma gandesc la faptul ca este posibil ca motorina contaminata sa fi ajuns in pompa... Tinand cont de faptul ca exista senzori pe filtru, care detecteaza motorina contaminata si "taie" alimentarea pt a proteja motorul, oare nu e normal sa existe un asemenea senzor si in pompa de injectie???

Daca exista si in pompa a patruns motorina contaminata, este posibil ca acolo sa fie cauza blocajului...

 

Acum INTREBAREA: daca teoria mea ar fi corecta, exsita posibilitatea de a goli pompa de injectie? Idei, sugestii, pareri?

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Cred ca se poate sa golesti si pompa!

 

Desfa piulitele de la injectoare, cele care sunt pe tevile de alimentare, alimenteaza supapa de pe pompa si da cateva ture la motor. Dupa care ar trebui sa traga motorina buna din filtrul cel nou de motorina.

Dupa asta strange piulitele si incearca o cheie!!

 

Multa Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

L-am intrebat azi pe seful de service de la Ford Galati de problema ta. De fapt i-am trimis pe mail toata pvestea de aici.

El zice ca pompele de Ranger/B2500 au senzor care blocheaza electrovalva. Se deblocheaza numai cu testerul.

Orice ai face, chiar si alimentarea separata a electrovalvei(provizoriu) tot trebuie sa ajungi la tester. El recomanda service CSD in Bucuresti, mai degraba decat BDT. Practic e 99% aceeasi masina cu Ford Ranger, merge acelasi tester, aceleasi softuri, aceleasi piese, etc.

Ce spunea Mircea (Flash4x4) mi-a zis si el, desfaci o conducta de la un injector, alimentezi separat electrovalva si dai cateva ture, in functie de cum arunca motorina pe conducta iti dai seama daca pompa lucreaza sau nu. De service oricum nu scapi. Trebuie sterse erorile din calculatorul masinii.

Succes

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Sarumana boierule si merci de ajutor...la ceva de genul asta ma gandeam si eu cand am vazut ca alimentarea electrovalvei nu ajuta, judecand dupa modul in care a aparut defectiunea, fara nici un semn de proasta functionare imediat anterior (dupa mintea mea e greu sa crape o pompa total in conditiile in care eu am oprit motirul care functiona foarte corect), etc...

 

O sa vad ce e si cu acest al doilea service si va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

:p Update :

Azi am dus masina la BTD dupa ce am discutat cu cei de la Colina care vand si ford si mi-au zis ca e mai bine sa merg la Mazda...In fine...

 

AM dus masina dimineata si la pranz mi-o bagasera in servis, fara sa ma sune desi insistasem sa ma sune sa fiu prezent si eu acolo.

Am mers la 13-30 cand era pauza de masa si am intrat in service, am discutat cu cineva de la birou ..din vorba in vorba, in timp ce imi zicea sa vin dupa 2 cand se intorc oamenii din pauza, si asta mi-a spus ca masina NU ARE buson de golire a rezervorului desi eu am constatat ca are...

 

M-am intors la 14.00 si brusc, nu am voie sa intru in service, m-a anuntat tipa de la programari service cu care am avut contact...decat insotit de ea...

dupa vreo 10 minute de stat ca pinguinul mi=-a spus ca e gata diagnosticul... Pompa...

am intrebat exact ce? detalii...vrau sa vorbesc cu un mecanic care sa imi dea detalii tehnice...

dupa vreo 2-3 aprlamentari s drumuri facute de domnisoara la seful de service, mi-a zis ca asta e, nu pot discuta cu mecanicii , cel mult cu seful de service... dar care e problema de nu pot discuta cu ea?

 

Mi-au cam venit dracii ..

Solutia lor e simpla...ei habar nu au ce e cu pompele, le trimit la diagnostic sau le schimba...eroarea de pe tester era ca pmpa nu functioneaza si cu asta basta...

 

plin de draci am intrebat daca mi-au mai facut ceva si tipa imi zice ca AU DESFACUT POMPA... ca sa vada ce e cu ea...

cum nu cerusem asa ceva am intrebat de unde stiu eu ca mi=-au desfacut pompa si cu al cui accept au fcut asta, eu cerusem o diagnosticare si atat.. tester...

 

am iesit si am solicitat sa discut cu seful de service in timp ce domnisoara ma tot intreba de ce nu discut cu ea si daca vreau sa o repar singur...

 

I-am spus ca nu stiu cum se poate defecta o pompa cand eu am oprit motorul si ca trebuie sa discut cu mecanicul ... brusc a aparut si seful de service sa dea o mana de ajutor...

 

Mi-a explicat el ca ei nu fac decat sa diagnosticheze si tsterul a dat eroare in pompa, ei nu fac decat sa schimbe pompe sau sa le trimita la unii care fac doar pompe si sa le-o diagnosticheze aia... vor primi un aviz de reparatie a pompei si voi decide ce e de facut in continuare...

 

apoi, i-am zis lu nenea ala, sef de service, de ce sunt eu sceptic si intreb de 100 de ori ce si cum.

pt ca am intrebat anterior daca exista un buson de golire a rezervorului si mi s-aspus ca nu cand de fapt era DA... surpriza, si el cica NU are... i-am zis ca are ca am golit eu rezervorul....

EL nu si nu , ca el din 2000 se ocupa de mada si nu are...ca i-a pus cine a avut masina inaintea mea...

 

Nu i-am mai spus ca scutul de sub masina e prevazut cu gaura speciala pt busonul de golire, lucru absurd daca masina din fabrica nu ar fi avut acel buson...nu i-am mai spus nici ca acel buson era imbracat in spuma cauciucata in care era imbracat tot rezervorul DIN FABRICa si eu am rupt cauciucul ca sa pot pune cheia pe buson...

 

Concluzii:

 

1. oamenii de la BTD nu sunt mecanici, habar nu au de capul lor...in afara de schimbat din prima ceva altceva nu stiu, masinile vandute NU LE CUNOSC... Cine vrea Mazda sa beleasca ochii de 10 ori inainte de a cumpara , masinile sunt bune, service-ul UN DEZASTRU.

 

2. cu pompa mea a ramas ca mi-o desfac (desi tanti de la birou imi zisese ca e deja desfacuta, imposibil pt ca nu aveau cand sa faca asta, am fost acolo si fizic era imposibil, deci m-a trombonit...)

Apoi o vor trimite la un diagnostic, care e gratuit.

 

Voi solicita seria pompei si sa discut direct cu oamenii care repara pompe (Denso, seful de service mi-a zis ca se paote repara nu e capsulata , sincer dupa ce a zis tazz eu pe astia nu-i mai cred....)

Costuri pana acum, tester si desfacut plus montat pompa, 6 milioane...

Daca raspunsul e ca pompa nu se paote repara sau costa prea mult, voi renunta si la montajul acesteia , le platesc doar un tester si un demontat de pompa si auguri....

 

Mai bine dau foc la masina decat sa mai am de-a face cu personajele astea... JALE mare ..pacat de masinutele astea ca sunt chiar bunicele...oamenii care le vand si oamenii care se ocupa de intretinerea lor sunt praf si pulbere...

 

pt mine e inacceptabil ca un sef de service sa nu stie ca masinile pe care le repara, EXCLUSIV, au buson de golire a rezervorului...daca un nepriceput ca mine a fost in stare fara nici o scula si fara training sa deduca faptul ca electronica nu lasa pompa sa functioneze si sa goleasca un rezervor iar mecanicul sef al reprezentantei nu are habar de lucruri minore, e clar...

 

Voiam ca in viitor sa iau un BT50, mi-a trecut ...de tot... asa prostie si incercare de prsotire pe fata eu nu am mai intalnit...

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

:ha: ia-ti un nissan , defecteaza-l si du-te la servisu din pipera si o sa patesti la fel. :P

nisan terrano 2700TD 91 (masina de iarna) VW Bora 4motion (masina de vara) Land rover freelander 2004
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Salutare s bine v-am regasit.

 

Acceeasi problema, masina a stat pe dreapta iarna asta.

Acum dejaincepe sezonul de pescuit asa ca trebuie sa o repar.

 

Pe scurt:

 

Fost la BDT, mi-au scos pompa, au trimis-o la nu stiu ce colaboratori ai lor care le repara pompe si aia au spus ca trebuie schimbat capul hidraulic, garnituri si set de role.

Costul reparatiei cu tot cu remontat vreo 55 milioane.

 

 

Acum caut pompa sau pe cineva sa mi-o repare pe asta a mea. Ar fi util chiar sa o verifice si atlcineva pentru ca e posibil sa nu fie atat de varza pe cat ziceau meseriasii aia.

 

Deci, aveti cumva idee de unde sa incep? Unde pot repara pompa, daca merita reparata, sau unde pot gasi una functionala ?

 

Merci ;)

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

incercati sa desfaceti turul de pe pompa .. este un surub sub el ar trebui sa gasiti un arc si sub arc un filtru ... posibil sa fie colmatat filtrul ..incerc sa pun 2 poze ..(fac cat 1000 cuvinte)

daca nu gasiti nu ma injurati (prea tare ):grin:

asculta....intreaba... intelege... apoi raspunde ...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

fum negru = motorina nearsa, pot fi mai multe cauze : fil motorina necorespunzator, pierderi motorina curge un injector , nu pulverizeaza corect , presiune incorecta de injectie , avans gresit pompa injectie ,filtru din pompa injectie infundat sau aer prea putin : admisie colmatata(nu functioneaza toate clapete din admisie) , egr infundat , fil are imbacsit, turbina defecta , :grin:

 

sfatul meu pana la pompa verifica restul comp eneumerate mai sus , incepe cu cele mai simple si mergi spre mai greu ... se pot vf inj sunt mecanice la un pompagiu istet ti-le vf pe stand , si le poate si regla presiunea de deschidere a inj inj acesta se pot curata

masina este incredibil de simpla si usor de lucrat pe ea ...din pacate piese cam scumpe

asculta....intreaba... intelege... apoi raspunde ...
Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Ghitah, eu am reparat pompa la service-ul bosh de pe iesirea spre alexandriei, chair vis a vis de puscaria Rahova. Foarte profi, garantie si tot ce trebuie, la mine a fost treaba complicata, dupa atata stat a fsot practic tot de schimbat in ea mai putin ceva de pe la carcasa (era coclita si aia pe inerior pe alocuri)

Nu mai stiu sa iti spun cat costa un diagnostic, in jur de 200-250 lei parca, daca o si repari la ei e gratis cred, nu sunt sigur.

de montat nu ti-o monteaza ei decat daca te duci cu masina sa o si desfaca tot ei, mie asa mi-au zis, eu o aveam desfacuta si mi-am montat-o eu. La service autorizat ca sa am si garantia valabila.

functie de ce e nevoie pt ea, reparatia dureaza maxim o saptamana, diagnosticul 1 maxim 2 zile, depinde cat de ocupati sunt sau cand te duci tu cu ea...eu am fost intr-o perioada mai aiurea cu inventare si alte prostii si m-au sunat la 2 zile dupa.

Mi-au trimis poze pe mail ca sa vad ce defecte au gasit (cele vizibile, in cazul meu rugina...)

 

Nu stiu in cazul tau daca e sau nu pompa de vina, tot ce pot sa iti spun e ca astia au fost printre putinii seriosi in care am avut incredere.

Bafta ;)

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

parinte spune mi te rog cat a costat reparatia.

 

as mai vrea sa stiu ce marca de pompa ai pe masina(din ce an e masina?) deoarece eu incerc sa mi gasesc o pompa second in anglia dar am o problema:gasesc de for ranger o gramada, dar nu se potrivesc codurile.De ex em am identificat un cod in partea de sus a pomei mele 479778-7421, iar acesta nu corespunde cu nici un cod de pe pompele gasite in anglia si nu mai inteleg nimic..Daca poti sa mi spui ce cod se observa la pompa ta cand deschizit capota si te uiti in partea de sus a pompei,

Nr meu 0744131727

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

parinte spune mi te rog cat a costat reparatia.

 

as mai vrea sa stiu ce marca de pompa ai pe masina(din ce an e masina?) deoarece eu incerc sa mi gasesc o pompa second in anglia dar am o problema:gasesc de for ranger o gramada, dar nu se potrivesc codurile.De ex em am identificat un cod in partea de sus a pomei mele 479778-7421, iar acesta nu corespunde cu nici un cod de pe pompele gasite in anglia si nu mai inteleg nimic..Daca poti sa mi spui ce cod se observa la pompa ta cand deschizit capota si te uiti in partea de sus a pompei,

Nr meu 0744131727

 

Ce an e masina ta? Pot sa ma uit eu la a mea maine dimineata daca te ajuta cu ceva.

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

2003 sau 2005, motorul de 105 cai. Maine dimineata ma uit pe pompa si poate am aici si hartiile de la reparatie (nu sunt acasa acum)

Reparatia m-a cam costat, undeva in jur de 50-55 milioane dar pompa mea era zob. Capul, simeringurile si rolele ma costau initial (inainte sa stea si sa cocleasca de tot) undeva la 30 si ceva de milioane.

Revin cu info maine ;)

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Salutare s bine v-am regasit.

 

Acceeasi problema, masina a stat pe dreapta iarna asta.

Acum dejaincepe sezonul de pescuit asa ca trebuie sa o repar.

 

Pe scurt:

 

Fost la BDT, mi-au scos pompa, au trimis-o la nu stiu ce colaboratori ai lor care le repara pompe si aia au spus ca trebuie schimbat capul hidraulic, garnituri si set de role.

Costul reparatiei cu tot cu remontat vreo 55 milioane.

 

 

Acum caut pompa sau pe cineva sa mi-o repare pe asta a mea. Ar fi util chiar sa o verifice si atlcineva pentru ca e posibil sa nu fie atat de varza pe cat ziceau meseriasii aia.

 

Deci, aveti cumva idee de unde sa incep? Unde pot repara pompa, daca merita reparata, sau unde pot gasi una functionala ?

 

Merci ;)

...mai bine mai tarziu decat nicodata.Am avut o intamplare ciudata cu o pompa pe un ford.mergea destul de ok pana ajungeam la 100 km/h...moment in care motorul se oprea brusc.Am mers la un service bosch (in cluj), cu gandul ca e vb de vreun injector care are nevoie de diuza sau reparametrare.Dupa diagnosticare a venit si "vestea cea buna" cap hidraulic cu grad mare de uzura.Si pt a scurta povestea , distractia m-a costat 3000 lei (cu TVA inclus) in care au intrat urmatoarele:

-schimbat cap hidraulic

-schimbat diuza un injector

-curatat rezervor

-curatat conducte(tur retur)

-schimbat filtru de motorina

Patrol Y60 '97

Mistubishi L200 ' 09

:jp1

Link to comment
Share on other sites

Re: Apa In rezervor, apa in filtru, Pompa de injectie...

 

Masina este din 2002 luna august.

Imi zicea un mecanic ca pe ford ranger sunt motoare de ford si de mazda

 

pe pompa mea scrie made in japan(este posibil sa fie motor de mazda) si are urmatoarele serii :in partea de sus 479778-7421 iar intr o alta parte DC 5V 4861

 

va rog sa va uitati la pompele voastre sa vedeti ce serii au si daca scrie made in japan, sau ce alte detalii apar pe ele.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use