Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Scurt tratat autobiografic !

Dok
 Share

Recommended Posts

Salutare doamnelor si domnilor !

Desi am completat profilul inca de la inscriere, cu profesie, varsta, domiciliu, am avut deja o serie de interventii si corespondente directe sau pe PM, mi se reproseaza ca nu m-am prezentat ... !?

Am avut proasta inspiratie sa solicit niste amarate de gume si un domn a sesizat ca nu ma cunoaste.

Ei bine, am sa respect reteta scrisa de predecesorii mei: "Eu sunt Bogdan din Bucuresti, am 51 de ani, sunt de profesie medic."

Va solicit ingaduinta ca alaturi de domniile voastre, sa cotropesc padurile, sa tulbur apele si sa calc cu MT-urile noroiul patriei".

O fi bine, o fi rau ... o fi suficient !?

Nissan Patrol Y61 / 2006 = PATROCLE, pregatit pentru noroaie

Nissan Pathfinder / 2006 = PASHA, stock + BFG/AT

Bicicleta TREK 3700

"Life is not about waiting for the storms to pass ... it's about learning how to dance in the rain."

4x4Maniac's is where we are

Re: Scurt tratat autobiografic !

Salutare doamnelor si domnilor !

Desi am completat profilul inca de la inscriere, cu profesie, varsta, domiciliu, am avut deja o serie de interventii si corespondente directe sau pe PM, mi se reproseaza ca nu m-am prezentat ... !?

Am avut proasta inspiratie sa solicit niste amarate de gume si un domn a sesizat ca nu ma cunoaste.

Ei bine, am sa respect reteta scrisa de predecesorii mei: "Eu sunt Bogdan din Bucuresti, am 51 de ani, sunt de profesie medic."

Va solicit ingaduinta ca alaturi de domniile voastre, sa cotropesc padurile, sa tulbur apele si sa calc cu MT-urile noroiul patriei".

O fi bine, o fi rau ... o fi suficient !?

Domnule doctor, nu ai ce face, astea sunt regulile casei. :grin: