YO2BTW Postat Iulie 25, 2009 Partajează Postat Iulie 25, 2009 Ma numesc Adrian, sunt radioamator si am indicativul YO2BTW. Traiesc de 3 ani la propria ferma din munti, 22ha de paradis, aproape de muntii Retezat. Am botezat ferma, Ferma SOLARIS http://www.fermasolaris.ro Drumul de acces la mine este numai cu 4x4, am un Jeep Cherokee 4.0HO an 1996, am anvelope speciale de off-road ( am avut probleme cu ele, politie, ITP etc. ) am si gume de asfalt, dar nu se compara cu cele speciale. Propria firma din 1990 si companie de gazduire web pe Internet din 1999, APIS Romania http://www.apis.ro Am mai multe pasiuni, radioamatorism, astronomie, tir cu arcul, mountain bike, computere, ezoterism etc. La galeriile foto de la Ferma SOLARIS o sa vedeti mai multe fotografii, sunt doua galerii foto, HamRadio si Ferma SOLARIS. Sunt bucuros ca am dat de voi. Numai bine ! Cu prietenie, Adrian YO2BTW Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
bigdaddy Postat Iulie 25, 2009 Partajează Postat Iulie 25, 2009 Re: YO2BTW Adrian va saluta ! No servus :hi ! Bine ai venit :h5 ! Nissan Terrano II SGX - 2.4i - 1994- SWB - Strajerul NISSAN DRIVER Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
rudy Postat Iulie 25, 2009 Partajează Postat Iulie 25, 2009 Re: YO2BTW Adrian va saluta ! Bun venit :W Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
White Wolf Postat Iulie 25, 2009 Partajează Postat Iulie 25, 2009 Re: YO2BTW Adrian va saluta ! Welcome! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...