cfantana Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Problema numarul unu cand modifici un suzuki si ii pui roti mai mari e ca transmisia fiind solicitata cu mult mai mult decat a fost ea proiectata cedeaza destul de des. Planetarele fata sunt cele care cedeaza primele,la fel si cardanele (crucile) si nu in ultimul rand diferentialele(de obicei pinioanele planetare) Avantajele conversiei la puntile de toyota ar fi urmatoarele: Planetare si diferentiale indestructibile daca le montezi pe suzuki. Raportul din grup 4.88(la puntile toyo 2.4 TD) fata de 3.4 sau 3.7 la samurai,deci poti sa pui pe samy roti de 33-35 si le duce lejer motorasul de 1.3. Ecartamentul marit,puntile de toyo sunt cu 6 cm mai late decat cele de samy si atentie au acelasi ecartament cu cele de Jimny :grin: Discurile si etrierele mai mari deci rezulta o frana mult mai eficienta la roti mari. MRL-urile de Toyota foarte sanatoase si fiabile,la samuraiele pe 31-33 se intampla frecvent sa se sparga MRL-urile sau sa se foarfece suruburile care fixeaza MRL-urile pe fuzete. Pentru a intelege mai bine cum stau lucrurile aveti aici poze cu planetarele de Jimny si Toyota 70. Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
adammoga80 Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Re: Planetare Suzuki vs Toyota serioasa diferenta intre cele doua planetare,la vitara nu se poate face ? :grin: suzuki vitara 1.6 yo5PKM 0763630114 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Re: Planetare Suzuki vs Toyota intrebare: daca pui punti de Toiota pe samurai si ai si cutie de transfer 4.16:1,cauciucuri pe 31' nu cumva o sa ai reductia prea mare si risti sa mergi cu masina numai in 5000 rotatii? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellorunner Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Re: Planetare Suzuki vs Toyota intrebare: daca pui punti de Toiota pe samurai si ai si cutie de transfer 4.16:1,cauciucuri pe 31' nu cumva o sa ai reductia prea mare si risti sa mergi cu masina numai in 5000 rotatii? Pai pui punti de toyota pe samurai ca sa poti merge pe 34, 35. Daca vrei sa mergi pe 31, atunci nu are rost sa schimbi puntile. Reductia la care faci referire....este compensata de marimea mai mare a cauciucurilor. Unde esti tu Tepes Doamne...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgenis Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Re: Planetare Suzuki vs Toyota Puneti si o poza cu planetara de LJ70 langa cea de HDJ80... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Re: Planetare Suzuki vs Toyota intrebare: daca pui punti de Toiota pe samurai si ai si cutie de transfer 4.16:1,cauciucuri pe 31' nu cumva o sa ai reductia prea mare si risti sa mergi cu masina numai in 5000 rotatii? Nu cred pentru ca se pun reductii mai mari ca masina sa invirta roti mai mari... Deci in final cam tot pe acolo se ajunge raportat la turatia motorului. @cfantana: cit costa distractia asta? Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Re: Planetare Suzuki vs Toyota O alta solutie daca nu vrei sa faci modificari cu care treci f greu de rar este planetarele HD crom -molibden care sunt mult mai sanatoare decat cele originale, pe care pana acum nu am reusit sa le rup, cu roti de 31....ideea e ca sunt destul de scumpe. De departe, solutia cea mai buna sunt puntile de toyota cu rapoartele 4.88, dupa cum a spus Costin. Astfel Samurai-ul va putea trece prin urmale lasata de TAF-uri fara probleme cu rotile de 35. Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts