Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero V60 - 2,5 Tdi - problema


Tavi D.
 Share

Recommended Posts

Re: Pajero V60 - 2,5 Tdi - problema

 

Dar de ce sa se opreasca rotorul la scaderea turatiei? Eu cred ca incarcarea e la fel de buna, chiar mai buna cu fulie normala (sau cel putin mai sigura), rolul fuliei cu ambreiaj fiind doar acela de a evita invartirea in sens invers a alternatorului la oprirea motorului. Atat face si nimic mai mult, si cautand fulie am gasit alternatorul complet nou pentru acelasi model de masina, dar cu fulie fixa! In manual apare la fel, inclusiv in desene, cu fulie fixa! Deci? Si eu mai am o parere despre masini: masini serioase s-au facut pana prin '97, de atunci e plin de plasticuri si dotari inutile (mai ales electronice) care nu fac decat sa te lase cand ti-e lumea mai draga si care costa o gramada de bani! Eu am avut un volvo 240 din '84 pe care si acum il mai visez, si care nu avea toate dotarile astea dar care nu m-a lasat niciodata in drum, era simplu si robust, si daca s-ar mai face acum la fel maine mi l-as cumpara nou. Ca sa nu mai vorbim de Range Roverul din '86 cu motor de 3,5i V8 pe care l-am primit la schimb cu volvo! Ala de ce putea merge cu fulie normala la alternator si asta nu? Deci de asta nu cred ca am facut rau ceea ce am facut, mai ales ca m-am si consultat cu oameni mai priceputi ca mine. :wink:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero V60 - 2,5 Tdi - problema

 

Problema fiind rezolvata, va multumesc la toti pentru ajutor si pareri! Sper de asemenea ca experienta mea sa va fie de folos! (prima grija ieri cand am ajuns la lucru in Italia a fost sa verific daca Megane-ul meu din 2004 are fulie cu ambreiaj... ei bine, NU!) :)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use