Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

as cumpara un ims...

DXX

Postări Recomandate

Salutare

Sunt cam foarte incepator la capitolul comunicare pe forumuri si nici timpul nu imi permite un studiu mai elaborat al acestuia. Promit ca ma voi documenta mai mult pentru a scrie acolo unde trebuie. Deci va rog nu dati....

Scriu aici pentru ca acesta este un proiect asemantaor cu ce imi doresc.

Cred ca mi-am gasit un ims la un pret decent, pe care as putea monta un motor de peugeot 2,5 td pe care il am deja.

In prima faza as dori,daca se poate, sa te rog pe tine, VETU, sa vad si eu undeva masina in realitate. Daca esti in Bucuresti, as da o bere undeva pentru a afla mai concret lucruri despre acest proiect. Daca este pe la munte, as putea sa dau o fuga cu motorul la un moment dat.

Numale meu este Stefan Dutu si raspund la 0722.435.116 sau 0733.588.588 sau ambient.production@rdslink.ro

Multumesc anticipat

DXX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Proiect Mistretu'

Mi se par totusi cam mari rotile pentru motorul de Peugeot . 11/41 cred ca nici nu se pune problema. Am observat ca multi incearca sa puna roti cat mai mari pe masini, fara o abordare tehnica solida. cred ca si restul transmisiei influenteaza enorm., mai ales ca M-ul nu are o transmisie foarte ,,strong" darmite ca nici piesele nu sunt la prima tinerete. cred ca 6.50/16 sauechivalentul 205/80/16 si JR-urile /15 ar fi cele mai indicate pentru ce vrei sa faci. aici poti jongla foarte bine cu grupurile 8/33, 11/41, 7/36. depinde ce vrei. putere in teren greu sau viteza pe asfalt.

Link spre comentariu

Re: as cumpara un ims...

dxx

desi stiai ca nu e bine ca faci offtopic pe postul altuia... mai bine te-ai scuzat decat sa faci topic nou

sa nu se mai intample