Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero - suspensie independenta


dan03
 Share

Recommended Posts

am citit pe un site ca Pajero dupa 1999 are suspensie independenta pe toate rotile

 

e adevarat? pana acum am citit ca puntile rigide sunt cele mai bune pentru off-road, iar acum vad ca Mitsubishi se lauda ca a bagat suspensie independenta pe toate puntile

 

 

e adevarat ca are suspensie independenta? si daca asa este ... e un lucru bun pentru o masina de off-road?

 

 

pentru ca am vazut o oferta buna, dar cautam ceva cu punti si acum sunt putin nedumerit :al

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

off-road este peste tot in afara soselei: pajero merge foarte bine in rally raid datorita suspensiei (vezi castigare dakar atatia ani la rand). daca vrei sa te urci pe bolovani merg mai bine puntile rigide.

insa asta nu inseamna ca au vreo problema in a schimba categoriile, doar ca exista anumite diferente (de ex. in rally raid cu pajero e mai confort) etc.

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

Bine... La off-road ma refeream la catarat pe dealuri si stanci. Rally Raid-ul deja e alta mancare de peste, cu toate ca-i tot in afara soselei...

 

@dan03: Daca vrei confort maxim pe asfalt, pe toloaca, pe teren de tenis, macadam, foarte putin forestier (fara fagase mari), atunci e perfect un Pajero cu independenta pe toate 4 roti. Daca vrei sa mergi pe teren de golf, ia unul cu rigida pe spate. Iar daca vrei sa mergi pe teren minat.... Ia-ti o toyota sau nissan ca are rigide ambele punti... Dez-avantajul ar fi de confort pe sosele noastre de kko.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

Klez are dreptate.... dupa 800 km cu nissan nu m-am recuperat nici in trei zile....si au fost 80-90% pe sosea...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

A mea are brat dublu pe fata si multi-brat pe spate, adica si mai "independenta" decat pe fata. :)

 

OK! Deci este o masina perfecta pentru RALLY-RAID!

Dar ce fel de 4x4 are? Are si blocabil?

Cred ca mi-am gasit masina ideala pentru mine ... eu vreau o masina sa pot alerga pe drumuri de tara ... sa pot merge 50-60kmh fara sa sar de la volan!

Stiu ca asta nu are legatura cu off-road-ul adevarat, dar asta este ce-mi place mie!

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

toate pajero au blocabil central (cutia super select - gasita incepand cu pajero din 1991 - se distribuie 33 fata 67 spatele)

unele au si blocant spate (exista buton "r/d lock" langa schimbatorul de viteze sau langa priza, in consola centrala cel mai de jos, sub radio)

 

unele mai au si selector de tarie pentru suspensii S /M /H - vezi ca era tot pe aici un topic cu asa ceva

 

iar unele mai au si un amortizor pentru scaunele fata cu reglare soft / hard - eu am de exemplu si este super fain, gen ca la scaun de tir, nu stiu daca e pneumatic sau cum, dar e fain

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

Klez are dreptate.... dupa 800 km cu nissan nu m-am recuperat nici in trei zile....si au fost 80-90% pe sosea...

 

 

ma asteptam sa fie invers, sa fii mai demolat dupa off-road :grin:

 

oricum am experienta cu veverita lui asfalttango, daca am rezistat in ea rezist in orice :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero - suspensie independenta

 

Dupa off , ma dau jos din masina cu un zimbet de la o ureche la cealalta.....si parca mi-am pus duracell , as mai vrea o data .

Suspensia independenta o alegi daca vei proteja masina de exploatari grele, sau vei avea mult de lucru la intretinere, cu cit mai complicata cu atit mai greu de intretinut . Asta m-a indepartat pe mine de mitsu.

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use