Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Bine v-am gasit !

bibicu
 Share

Recommended Posts

Salutari la toata lumea. Numele meu este Mircea, sunt din Cluj-Napoca si lucrez ca si referent de marketing la o companie franceza. Aceste este primul meu post, am trecut pe la prezentare inainte de toate.

Am gasit acest forum la o cautare pe Internet in urma cu 2 luni de zile si de atunci am citit tot ce se putea, in mod constant.

Din pacate nu detin o masina 4x4, ci doar una 2x4 micuta (Skoda), dar intentionez sa achizitionez o masina 4x4 pana la sfarsitul acestui an sau pana in primavara. Pur si simplu am prins acest "microb" si nu mai am scapare. Nu doar eu, ci si viitoarea mea sotie. Nu este zi in care sa nu ne uitam dupa masini 4x4 prin oras sau cand mergem in excursii (nu ma refer la SUV-uri si masini gen X5 - sper ca se accepta asemenea marturii aici - ci la masini precum Patrol, Pajero, G-Klasse, Suzuki). Ne dorim un Nissan Patrol foarte tare, modelul scurt, din cele fabricate prin 91, cu motor de 2.8 TD.

Pe aceasta cale doresc sa va sigur ca sunt dispus sa ma ofer ca voluntar la orice eveniment sau actiune participati (salvare, donatii, umanitare, ecologizare, plantari copaci, asistenta), insa doar in calitate de pasager, ci si la diverse intalniri (daca voi fi acceptat). Merci fain. Cu prietenie, Mircea

In cautarea unei masini 4x4...

Re: Bine v-am gasit !

Bine ai venit.Si yo sunt un membru nou care as vrea sa intri un lumea 4x4.Pana la sfarsitul acestui sper sa achizitionez un vehicul 4x4.Inca nu sunt singur ce masina imi voi lua dar doearece fondurile sunt c-am limitate dar imi voi achizitiona una fara indoiala. As dori daca se poate sa fiu anuntat cand se vor face actiuni (salvare, donatii, umanitare, ecologizare, plantari copaci, asistenta). Va multumes. Catalin