Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme indicator inclinatie Pajero


Guest bogdan vet
 Share

Recommended Posts

Guest bogdan vet
Am constatat ca lichidul in care pluteste sfera de control, a scazut mai mult de jumatate.Nu stiu din ce cauza!Stie cineva care ar fi cuza si mai important cum pot sa-l umplu inapoi, daca se mai poate?Ce fel de lichid este, ca nu cred ca e apa?Multumesc mult!
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator inclinatie Pajero

 

salut

 

despre clinometru: cumperi 300ml de glicerina de la farmacie (iti mai ramane, dar nu e scumpa, cred ca dai 10 ron pe ea), o seringa de 5ml sa zicem si niste silicon.

dai o gaura cu bormasina in clinometru in partea de sus (unde are deja el o gaura astupata), scurgi ce ai in el, dai cu silicon tot fundul clinometrului (sa acoperi bine tot, cam 1-2 mm grosime stratul) lasi sa se usuce si apoi umpli cu glicerina folosind seringa (gaura data cu bormasina sa fie mare astfel incat sa incapa gura seringii, cea unde se pune acul) ATENTIE, umpli usor, cateva picaturi odata deoarece se creeaza presiune si poti sa spargi fundul pe care abia l-ai astupat cu silicon.

 

se pune boaba de silicon si pe gaura pe care ai umplut... si asta e tot!

 

nota: in locul tau as scurge tot lichidul care este acum si as pune de la zero glicerina. ce vine din fabrica nu stiu ce este, posibil tot o glicerina ceva insa este posibil sa aiba densitate diferita de ce adaugi tu, deci nu o sa iasa treaba buna.

 

referitor la motivul scurgerii, din ce am citit pana acum ar fi fundul clinometrului (cel pe care ti-am zis sa il acoperi tot cu silicon) care este foarte flexibil si se crapa de la caldura, frig, lasand lichidul sa se scurga.

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use