Caphonne Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Salutare dupa cum scrie si in titlu am o scurgere de motorina pe la pompa de injectie.Nu este foarte mare peste noapte pana dimineata ramane pe asflat o pata cam cat o farfurie :ha: .Am observat si pe unde curge mai exact cum stai cu burta pe aripa stanga a masini si te uiti la pompa ca sa ma intelegeti pe partea din exterior a pompei sub clapeta de acceleratie. Sfatul vostru va fi sigur sda ma duc cu ea la service.Ma voi duce dar dupa ce voi sti exact ce are,. Deci cine a mai avut o asemenea problema sau cine a demontat o pompa si stie ce este acolo un surubel un semering slabit etc il rog sa imi spuna si mie. Nu ma deranjeaza asa rau doar ca dupa ce se incinge masina incepe sa puta rau a motorina arsa si pe deasupra mai pot lua si foc :ha: . Ah si ma gandeam la o smecherie.Acum ceva timp cand am ramas cu masina porn ita si cheile in contact (masina inchisa )am reusit sa o opresc cu greu stranguland cu patentul furtunul de motorina. Ma gandeam daca ar fi bine sa montez un robinet intre filtrul de motorina si pompa de injectie iar in cazul in care mai am probleme sa inchid robinetul si sa opresc motorina. :grin: Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fender Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie La pompele de generatia aia simeringul de pe axul clapetei de accel are un defect de conceptie si se rasuceste. Se schimba cu modelul mai nou si se rezolva problema. Daca tot se scoate capacul, e bine sa se mai schimbe vreo 2-3 o-ring-uri care-s la indemana. Piesele nu costa mai nimic, manopera o sa fie grosul. Poti sa te duci la orice service de sisteme de injectie Bosch (pompa de pe masina ta e copie Bosch), sunt vreo 2-3 mai renumiti prin Buc. PS: Ca sa opresti motorul nu e mai simplu sa decuplezi firul de la solenoidul pompei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Am o intrebare... Daca motorul e pornit... cheile in contact si usile inchise... cum dumnezeu deschizi capota sa umbli la robinet? :ha: OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRv1 Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Pai..a 2 a oara nu se stie...dar prima oara banuiesc ca avea capota deschisa omu si ca lucra la ceva pe acolo, nu :P :ha: . Ce-i drept ar fi interesant sa se faca un sistem prin care, in caz ca patesti asa ceva si e totul inchis sa ai tu un loc (de care sa stii numai tu) de unde sa deschizi o portiera,portbagaj ceva... Ar fi treaba buna, ar merge de patentat :banana :h5 :x Mitsubishi Pajero 2.5 SWB M 461 - 1977- in constructie... Mercedes wW126 300 SEL ...alte acareturi 4x2... ex: Mitsubishi Pajero 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fender Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Nu trebuie neaparat sa deschizi capota, te bagi pe dedesubt. Asta daca robinetul sau ce-o fi e amplasat cu cap. Dupa ce-o sa faci o data chestia asta in noroi cand esti la costum, nici c-o sa mai uiti cheile in masina vreodata ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie :ha: Prima oara intradevar aveam capota deschisa a 2-a oara inca nu a fost sa fie dar mai am o cheie de rezerva care se potriveste la portiera de pe dreapta. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fender Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Aaa, deci tu vrei sa pui robinet pe teava de motorina ca sa rezolvi cumva alte probleme de scurgeri de motorina la pompa de injectie in viitor, nu ca sa opresti motorul cand uiti cheile in masina cu motorul pornit si usile se incuie ... Din mesajul tau initial reiese altceva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Aaa, deci tu vrei sa pui robinet pe teava de motorina ca sa rezolvi cumva alte probleme de scurgeri de motorina la pompa de injectie in viitor, nu ca sa opresti motorul cand uiti cheile in masina cu motorul pornit si usile se incuie ... Din mesajul tau initial reiese altceva. Ma gandeam la robinet pentru ambele variante si scurgeri si o eventuala inchidere accidentala a usilor ideea cu robinetul mi-a venit in timp ce scriam topicul despre scurgere.Si cu un robinet am rezolva minim 2 probleme ar fi un 2 in 1 :grin: .Oricum cu scurgerea ma duc la un service. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Daca ai mainile ceva mai subtirele, poti sa faci ca uiti un gemulet de ala dreptunghiular deschis. Adica geamul e inchis, numai ca nu-l blochezi :wink: OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Klez la care geamuri te referi?? ca nu am nici unele cu butonel am 4 cu actionare mecanica la usi si 2 in spate fixe nu am sdin acelea care se deschid in lateral :(. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Horia Corabean Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Am avut eu aceea?i problem?, mi-a rezolvat-o un amic specialist in Mitsubishi, e un o-ring de câ?iva bani, dar se poate constata ?i uzura excesiv? a buc?ii din capacul superior al pompei (probabil la o pompa foarte uzat?). Eu am b?nuit ca e de la biodieselul din Germania, de unde am cump?rat Galloperul, dar se pare c? sunt alte cauze. Un pompagiu bun ?i curat o poate desface pe ma?in? (pompa). Treab? de o or? dou?. O-ringuri la piese auto camioane tractoare hidraulic? ?i nu numai. Baft?. Vasile Marginean 1977-2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Re: scurgeri de motorina pe la pompa de injectie Multumesc Horia. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts