Hodea4x4 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 buna ziua, imi cer scuze ca nu mi-am facut prezentarea inca si ca am intarziat:) :sr numele meu este Hodea Razvan Rafael, sunt din Sf.Gheorghe jud Covasna ,sunt mecanic auto, de ceva vreme lucrez la cateva Jeep-uri si a inceput sa imi placa , kiar am modificat unul pentru cineva,am facut cateva iesiri cu el si sincer m-am infectat si eu ....acum din pacate nu dispun de un JEEP ,conduc un renault 25 cu care nici macar o bordura nu pot sa urc de cele mai multe ori....de cand am inceput sa ma plimb toata ziua pe forum am invatat o gramada de lucruri , kiar daca nu dispun de un jeep sper sa fiu primit cu bine, sa pot sa ajung la cat mai multe intalniri si in cateva luni sa facem ceva pt a achizitiona unul...cred k va fi un XJ 4.0 litri ,cutie automata, am fost cu unul in teren si se descurca extraordinar de bine:) ...deocamdata atat,sper sa imi fac cat mai multi prieteni si sa pot ajuta si eu cu cate un sfat, o zi buna la toata lumea, o sa revin cu cateva poze cu ce am modificat . Just Love Nature , Love 4x4 [/color][/size][/b][/color] [/size] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hodea4x4 Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Re: nou venit :) Hodea4x4 Am revenit cu cateva poze la ceea ce am lucrat , a iesit foarte bine , kit inaltare, taiat din aripi, blocanti ,anvelope mai mari , si bara fata care nu ne asteptam sa iasa atat de bine , este facuta de tatal meu, foarte rezistenta si un aspect urat dar foarte frumos in acelasi timp:) Just Love Nature , Love 4x4 [/color][/size][/b][/color] [/size] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hodea4x4 Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Re: nou venit :) Hodea4x4 :) cred ca ne-am descurcat destul de bine .... Just Love Nature , Love 4x4 [/color][/size][/b][/color] [/size] Link to comment Share on other sites More sharing options...